وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تروریستی خواندن نیروهای ایرانی ادعا کرد که به حزب‌الله و ایران اجازه نخواهد شد در مرزهای ارتفاعات جولان مستقر شوند.

یاوه‌گویی وزیر جنگ صهیونیستی علیه ایران و حزب‌الله
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش وبگاه فلسطینی «دنیا الوطن»، گانتس در این ارتباط مدعی شد که معادله رژیم صهیونیستی در جنوب تغییر کرده است و «ارسال بالن، موشک و نه هیچ چیز دیگری قابل قبول نیست».

گانتس در ارتباط با حمله شامگاه روز گذشته به نوار غزه ادعا کرد که این رژیم چند موضع جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را هدف قرار داده است و به این اقدام خود ادامه خواهد داد.

شامگاه روز گذشته منابع خبری از به صدا در آمدن آژیر خطر در شهرک‌های اطراف نوار غزه خبر دادند، شبکه قدس در این ارتباط گزارش داده بود که سامانه «گنبد آهنین» رژیم صهیونیستی، چهار موشک برای مقابله با راکت‌ شلیک شده از نوار غزه شلیک کرد؛ ولی موفق به رهگیری و انهدام آن‌ نشد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه اظهارتش با دفاعی خواندن حملات این رژیم مدعی شد که در هر اقدامی که در آن مناطق اطراف نوار غزه هدف قرار گیرند، این رژیم باید از خود دفاع کند.

از طرفی دیگر، گانتس در ارتباط با حمله بامداد به جنوب غرب سوریه گفت: «اینکه چه کسی به چه کسی شبانه شلیک کرده است، نمی‌پردازم».

این اظهارات در حالی است که خبرگزاری رسمی سوریه بامداد امروز به وقت تهران خبر داد که رژیم صهیونیستی یک مدرسه را در شمال استان القنیطره در جنوب غرب سوریه هدف قرار داده است.

طبق گزارش دنیا الوطن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تروریستی خواندن نیروهای ایرانی ادعا کرد که به حزب‌الله و ایران اجازه نخواهد شد در مرزهای ارتفاعات جولان مستقر شوند.

بنی گانتس همچنین ادعا کرد که این رژیم تمام تلاش خود را خواهد کرد تا نیروهای ایران و حزب‌الله را از منطقه یادشده دور کند.