رییس جمهوری با اهدای لوح از دستگاه‌های اجرایی منتخب و برگزیده جشنواره شهید رجایی قدردانی کرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حجت الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی در پایان جلسه روز چهارشنبه (اول آبان ۹۹) هیات وزیران و بر اساس گزارش سازمان اداری و استخدامی کشور درباره «جشنواره شهید رجایی» و ارزیابی عملکردها، با اهدا لوح از وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی منتخب و برگزیده قدردانی کرد.
در جلسه امروز هیات وزیران گزارش سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص «جشنواره شهید رجایی و تقدیر از دستگاه‌های اجرایی منتخب در سال ۱۳۹۹» بررسی شد.
در این گزارش و در سه بخش، به بررسی نحوه ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها و پیشینه جشنواره شهید رجایی، وجوه تمایز فرآیند ارزیابی سال ۱۳۹۸ با سال‌های گذشته و دستگاه‌های انتخاب شده به عنوان دستگاه‌های قابل تقدیر در جشنواره شهید رجایی براساس فرآیند ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ پرداخته شد.

در جشنواره شهید رجایی سال ۹۹، وزارتخانه‌های نیرو، نفت، ارتباطات و فناوری اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، کشور و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیز سازمان‌های بنادر و دریانوردی، بورس و اوراق بهادار و گمرک جمهوری اسلامی ایران و شرکت‌های مادرتخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور و تولید نیروی برق حرارتی به عنوان دستگاه‌های اجرایی منتخب براساس بخشنامه جشنواره شهید رجایی سال ۱۳۹۹ برگزیده شدند.

به گزارش ایرنا، «جشنواره شهیدرجایی» که هر ساله با هدف تشویق و نهادینه‌سازی فرهنگ ارتقای عملکرد و انتقال تجربیات موفق در بین دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

 در این جشنواره عملکرد دستگاه‌های اجرایی بر اساس مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های مربوط به آن از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور ارزیابی و ضمن اعلام نتایج آن به دستگاه‌ها، طی مراسمی با حضور رییس جمهوری تقدیر می‌شود.