معاون اطلاع رسانی و ارتباطات دفتر رییس جمهوری در توییتر نوشت:«می‌توان اعلام موضع رهبر معظم انقلاب را سرمایه‌ای برای بازسازی انسجام در کارگزاران نظام دانست، انسجام حول منافع ملی در آوردگاه جنگ اقتصادی است.»

معزی: موضع رهبر انقلاب سرمایه‌ای برای بازسازی انسجام در کارگزاران نظام است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

علیرضا معزی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «متأسفانه روزهای تیره‌ای بر ادبیات سیاسی ایران گذشت و پروژه‌ هتک حرمت رییس‌ جمهوری تا آنجا پیش رفت که کار به پشت بلندگو و نهیب رهبری رسید. اینک اما می‌توان اعلام موضع رهبر معظم انقلاب را سرمایه‌ای برای بازسازی انسجام در کارگزاران نظام دانست، انسجام حول منافع ملی در آوردگاه جنگ اقتصادی است.»

حضرت آیت الله خامنه ای روز شنبه در دیدار حضوری با رییس جمهوری و اعضای ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا با انتقاد شدید و صریح از اقدام برخی‌ها در برخورد با دولت و رییس جمهوری و هتک حرمت ایشان تاکید کردند: هتک حرمت حرام است و انتقاد با هتک حرمت تفاوت دارد ضمن اینکه امروز کشور بیش از هر زمان دیگری به همکاری و اتحاد و انسجام نیاز دارد.

ایشان با تأکید بر لزوم اتحاد و انسجام درونی در کشور، به اقدام اخیر برخی‌ها در مواجهه با دولت و شخص رییس جمهوری اشاره کردند و گفتند: اگرچه در میان این برادران، افراد خوبی هم هستند، اما این کار غلط بود و این موضوع را بطور صریح اعلام می‌کنم.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، انتقاد را غیر از هتک حرمت دانستند و افزودند: هتک حرمت در میان مردم حرام است و نسبت به مسئولان بیشتر، بخصوص در میان مسئولان بالای کشور. ممکن است انتقاد درستی داشته باشید، انتقاد کنید اشکالی ندارد اما انتقاد با اهانت و هتک حرمت متفاوت است این گونه رفتارها و هتک حرمت، روش آمریکایی‌ها است که در مناظره ها و کارهای مطبوعاتی، خود را در دنیا رسوا کرده‌اند تا جایی که یک شخصیت برجسته سیاسی آنها می گوید، دنیا با هراس و تحقیر به ما نگاه می‌کند.