اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هفتم آبان ماه ۱۳۹۹ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه امروز هیات دولت با تشکر از تفقد رهبر انقلاب نسبت به دولت تاکید کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند متهم کردن یکدیگر و سخنان ناروا گفتن ربطی به نقد ندارد و به گفته پیامبر (ص)اگر کسی مومنی را مورد اهانت قرار دهد با خدا اعلام جنگ کرده و در واقع اهانت کردن جنگ با خداست.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز در جلسه هیات دولت با اشاره به جلسه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور رهبر انقلاب اظهار کرد: مقام معظم رهبری در این جلسه بر وحدت و انسجام اجتماعی تاکید کردند. ما در شرایط عادی نیستیم و حتی اگر در شرایط عادی بودیم و تحریم و کرونا هم نبود و مردم هیچ مشکلی نداشتند باز هم برای توسعه و پیشرفت جامعه به برادری نیاز داشتند.

کارانه کادر درمان تا دو روز آینده پرداخت می‌شود
محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت کارانه کادر درمان و آموزش پزشکی کشور خبر داد و گفت: بعد از ماه‌ها تاخیر در پرداخت کارانه کادر درمان این فرصت برای سازمان برنامه و بودجه فراهم شد که ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان را به صورت یکجا برای تسویه مطالبات کادر درمان و همه افرادی که در وزارت بهداشت مشغول خدمت هستند، پرداخت کند و طی امروز و فردا وزارت بهداشت این میزان را به حساب تک‌تک آن افراد واریز کند.

مجلس لوایح تقدیمی دولت را بررسی کند
حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور از مجلس شورای اسلامی خواست که به لوایح تقدیمی دولت رسیدگی کند.
وی افزود: دولت ۶۷ لایحه را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرده است که عمده آنها مربوط به معیشت، اشتغال، تولید بوده البته در حوزه های دیگر سیاسی و اجتماعی هم لایحه تقدیم مجلس کردیم.

آخرین اخبار وزیر راه از تحویل مسکن‌های ثبت‌نامی و مالیات از خانه‌های خالی
محمد اسلامی وزیر راه و شهر سازی در ارتباط با آخرین اقدامات دولت در راستای ساماندهی بازار مسکن از طریق ارائه مسکن ارزان  اظهار کرد: خوشبختانه روندی که مردم عزیز افتتاح حساب می کنند و پول به حسابشان واریز می کنند روند سریع تری شده است. 
وی افزود: ساماندهی بازار مسکن با ارائه مسکن‌های ارزان خوب پیش می‌رود.