انسان در بین تمام مخلوقات خدا تنها موجودی است که از زیورآلات استفاده می‌کند. در این بین انگشتر یکی از زیباترین جواهر آلات است و شاید معروف‌ترین نوع آن حلقه ازدواج باشد که افراد پس از انتخاب همسر خود تهیه و به دست می‌کنند.

بهترین انگشتر نقره مردانه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

گاهی یک انگشتر نسل به نسل در بین خانواده می‌چرخد تا به نوعی به یک میراث خانوادگی تبدیل شود. اما با توجه به این که در اسلام زیورآلات طلا برای مرد حرام است، بسیاری از افراد خرید انگشتر نقره را ترجیح میدهند.

بهتر است مطلب را خلاصه کنیم اجازه دهید بهترین انگشترهای مردانه نقره را معرفی کرده و کمک کنیم برای خرید آن‌ها بهترین تجربه ممکن را داشته باشید.

خرید انگشتر نقره عقیق برای شادابی روح

 

در دین ما توجه خاصی به عقیق شده است و بنابراین جای تعجب ندارد که چرا خرید انگشتر عقیق مردانه این‌قدر طرفدار دارد.  جالب است بدانید در ویکی پدیا عقیق اینگونه توصیف شده است :

عقیق یک سازند سنگی متداول است که شامل کالسدونی و کوارتز به عنوان اجزای اصلی آن است. این سنگ از طیف گسترده ای از رنگها تشکیل شده است. عقیق ها در درجه اول در سنگ های آتشفشانی و دگرگونی تشکیل می شوند. کاربردهای تزئینی عقیق به یونان باستان معروف است و بیشتر به عنوان تزئینات یا جواهرات استفاده می شود.

این سنگ به رنگ‌های متنوع از جمله قرمز، زرد، سبز و حتی آبی در یک انگشتر استفاده می‌شود. اما قبل از توضیح بیشتر اجازه دهید شما را به دل یک فروشگاه معتبر هدایت کنیم.

همانطور که در صفحه مربوط به خرید انگشتر عقیق مردانه این سایت می‌بینید، انواع مختلفی از این انگشتر وجود دارد. از انواع گران تا مقرون به صرفه با نگین هایی مختلف که همگی عقیق اصل هستند.

487اول اجازه دهید ببینیم چطور باید زمان خرید از این سایت انگشتر عقیق اصل را تشخیص دهیم:

  • انگشتر عقیق در آتش نمی‎سوزد.
  • این انگشتر میتواند روی شیشه خط بیاندازد.
  • انگشتر عقیق در مقابل نور شکل‌های مختلف مانند حباب از خود نشان می‌دهد.
  • با استفاده از شیء تیز نمی‌توانید روی این انگشتر رد بیاندازید.

دلیل معرفی خاص باکس نیز اصالت انگشترهای این فروشگاه و تنوع بالای آن‌ها است. ولی اگر هنوز برای خرید انگشتر مردانه عقیق شک دارید، کمی در مورد خواص آن بگوییم:

  • به شادابی و آرامش روح کمک می‌کند و غصه را از فرد می‌گیرد.
  • یک نوع تعادل و هماهنگی در قسمت‌های مختلف بدن به وجود می‌آورد.
  • هاله‌های انرژی منفی را در محیط از بین می‌برد.

خرید انگشتر حدید برای سلامت بیشتر

 

خیلی از افراد ممکن است به خرید انگشتر حدید علاقه داشته باشند. به هرحال جالب است بدانید این سنگ که آن را به اسم سنگ خون نیز می‌شناسند برای دفع بلا و جلوگیری از خطرات به دست می‌شود.

2525

اگر در فروشگاه خاص باکس و صفحه مربوط به این انگشتر گردش کنید، متوجه زیبایی های فوق‌العاده آن خواهید شد. ولی کمی در مورد این انگشتر خاص توضیح می‌دهیم تا زمان خرید انگشتر مردانه تجربه عالی داشته باشید.

سنگ حدید در واقع نوعی کریستال مات بوده که از اکسید آهن سیاه و فلزی شکل تشکیل شده است. انگشترهای مردانه دارای این سنگ به رنگ‌های متنوعی مانند مشکی یا قهوه‌ای دیده می‌شوند.

اگر دوست دارید پس از خرید انگشتر مردانه از خاص باکس از اصالت انگشتر حدید خود مطمئن شوید، می‌توانید آن را روی ظروف چینی بدون لعاب بکشید که در این صورت باید یک خطر قرمز روی طرف باقی بماند.

فقط باید حواستان باشد روی خود نگین خراش نیافتد. همچنین به علت جنس این سنگ (از آهن)، بهتر است آن را با آب نشویید و برای شارژ مجدد در نمک خشک دریا بگذارید و روی آن را بپوشانید.

چرا خرید این انگشتر را توصیه می‌کنیم؟ به دلیل خواص فراوانی که دارد و در زیر به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • کمک به درمان کم‌خونی با تحریک جذب آهن
  • تقویت حافظه و بالا بردن سطح تمرکز
  • کمک به درمان اختلالات خواب
  • بهبود تعادل بدن
  • تنظیم گردش خون
  • تقویت قلب

خرید انگشتر مردانه اوپال برای احساس قدرت    

بدون شک زمان خرید انگشتر مردانه اگر دریایی از انتخاب پیش روی شما قرار داشته باشد، انتخاب سخت خواهد شد.

اگر دسته‌بندی‎های بخش انگشتر مردانه خاص باکس را بررسی کنید با انواع مختلفی آشنا خواهید شد تا تنوع خرید و قدرت انتخاب شما پایین نباشد.

اما اجازه دهید در مورد یک سنگ جادویی دیگر یعنی اوپال نیز صحبت کنیم که انگشترهای مردانه آن طرفدار بسیار زیادی دارد.

4598

اگر بگوییم این سنگ صاحب خود را جادو می‌کند دروغ نمی‌گوییم. جالب است اخیرا هالیوود نیز یک فیلم شاهکار به اسم جواهرات تراش‌نخورده ساخته است که در آن یک انگشتر با سنگ اوپال محوریت اصلی داستان است و یکی از شخصیت‌های اصلی فیلم با به دست کردن این انگشتر شانس زیادی می‌آورد.

ولی دلیل علاقه افراد به خرید انگشتر مردانه اوپال چیست؟ ابتدا کشوری مانند استرالیا بزرگترین منابع اوپال را در دنیا دارد و پس از آن مکزیک قرار می‌گیرد.

علت این علاقه خواص متعدد این سنگ است، از جمله:

  • این سنگ احساسات ما را تقویت می‌کند و باعث می‌شود درون ما ناخالصی‌ها از بین بروند.
  • افرادی که این انگشتر را به دست دارند از افسردگی در رها هستند و یک نوع آرامش روحی را حس می‌کنند.
  • اوپال سیاه می‌تواند اراده فرد را تقویت کند و ترس‌های وجودی او را از بین ببرد.

شیوه نگهداری این انگشتر نیز بسیار حساس است و باید آن را از گرما و نور مستقیم خورشید دور نگه دارید و اجازه ندهید آب درون اوپال خشک شود.

خاص باکس برای افراد علاقه‌مند به خرید انگشترهای مردانه خاص

اینترنت به قدری گسترده است که گاهی اگر ندانیم دنبال چه چیزی می‌گردیم در آن گم می‌شویم. این گم شدن همچنین می‌تواند به علت کلافگی در پیدا نکردن سایتی باشد که بتواند تمام خواسته‌های ما را برطرف کندو از همه مهمتر به ان اعتماد داشته باشیم.

افراد زیادی دنبال خرید انگشتر مردانه هستند، چه برای خودشان و چه همسران یا دوستانشان. از طرف دیگر، تنوع انگشترهای مردانه با توجه به سنگ آن‌ها بسیار بالا است تا کار سخت شود و کمتر سایتی محصولات متنوعی داشته باشد.

با توجه به این که افراد امروزه وقت زیادی ندارند تا سایت‌ها یا فروشگاه های مختلف را بررسی کنند، فروشگاهی مانند خاص باکس مانند یک پاساژ خرید بزرگ است که انواع مختلفی از انگشترها را دارد و حتی برای خرید شما ضمانتی 15 روزه از بابت اصالت و کیفیت کالا فراهم کرده است.

نمونه انگشترهایی که در بالا معرفی کردیم تنها مشت نمونه خروار در بین انواع انگشترهای این سایت بودند. علاوه بر این، اگر به دسته‌بندی‌های دیگر فروشگاه آنلاین خاص باکس نیز دقت کنید شاید تصمیم بگیرید هدیه ای حتی به غیر از انگشتر برای همسر یا دوست عزیزتان بخرید.