دبیرکل حزب سبز گفت: گزینه‌های انتخاباتی ۱۴۰۰، برنامه‌های خود را برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی در اختیار مردم قرار دهند.

درخواست کنعانی مقدم از گزینه‌های انتخابات ۱۴۰۰
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حسین کنعانی مقدم دبیرکل حزب سبز با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال آینده گفت: بعضی‌ها در دوره‌های قبل نامزد انتخاباتی بودند و نتوانستند رای مناسب کسب کنند، اما امروز شاهد اعلام آمادگی مجدد آن‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ هستیم، با توجه به این موضوع باید بدانیم که مردم دیگر شخص محور نیستند و به دنبال تیم آن گزینه انتخاباتی هستند.

او ادامه داد: در حال حاضر ملاک ما  حضور افراد تکراری در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ نیست؛ به نظر من مردم به این موضوع توجه می‌کنند که کابینه دولت کارآمد، دغدغه‌مند و جوان باشد نه اینکه خودشان مشکلی برای نظام باشند.

دبیرکل حزب سبز تصریح کرد: رئیس جمهور آینده باید صداقت، درستی و شفافیت را در دستور کار مدیریتی خود قرار دهد تا بتواند اعتماد مردم را بیش از پیش کسب کند و شعار‌های غیرقابل تحقق را اصلا بیان نکند.

کنعانی مقدم یادآور شد: بهتر است که گزینه‌های انتخاباتی برای ثابت کردن خودشان در مرحله نخست، برنامه‌هایی اصولی و اساسی ارائه کنند در غیر این صورت مشکلات و تبلیغ‌های سیاسی میان جناح‌ها نمی‌تواند در اخذ رای تاثیرگذاری خاصی داشته باشد.

او تاکید کرد: گزینه‌های انتخاباتی، برنامه‌های خود را برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی در اختیار مردم قرار دهند و ۲ یا ۳ نفر از اعضای کابینه خود را هم معرفی کنند تا مردم آن‌ها را بشناسند.