دنیای ساخت تیزر و عکاسی طلا و جواهر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ساخت تیزر

 

امروزه دنیای دیجیتال تفاوت های بسیاری با گذشته هایی نه چندان دور دارد. در حال حاضر با گسترش دنیای وب و همچنین شبکه های اجتماعی ، بسیاری از کسب و کارها به سمت این تکنولوژی های مدرن رفته اند و از آن کسب درآمد های بسیاری دارند. با توجه به حضور و فعالیت بی سابقه افراد در دنیای آنلاین و همچنین شبکه های اجتماعی ، داشتن تبلیغاتی هدفمند و همچنین ساخت تیزر جذاب می تواند در کسب و کار شما تحولات مثبت زیادی ایجاد کند.

ساخت تیزر تبلیغاتی

همانطور که اشاره کردیم ، دنیای آنلاین در حال حاضر یکی از بهترین سکوها برای انواع کسب و کار محسوب می شود که می توانند با استفاده از ان شاهد رشد بی سابقه کسب و کار خود باشند. در حال حاضر بسیاری از کسب و کارها در فضای آنلاین و شبکه های اجتماعی در حال فعالیت و جذب مشتری هستند ، بنابراین کسب و کارهای نوپا هم باید در این فضا به دنبال جذب بیشتر مشتری باشند.

با توجه به بصری شدن و حتی بصری بودن تعداد زیادی از شبکه های اجتماعی ، تبلیغات هم دچار تحول شده اند و امروزه بیشتر شاهد تبلیغات خلاقانه و جذاب از سوی کسب و کارهای مختلف هستیم. تبلیغات خلاقانه می تواند بر تصمیم گیری های افراد تاثیر مستقیمی داشته باشد و آن ها را به خرید محصولات و یا خدمات کسب و کارها ترغیب کند.

ساخت تیزر تبلیغاتی آنلاین

ساخت تیز تبلیغاتی می تواند گام بزرگی در پیشرفت کسب و کار شما تلقی شود. تعداد زیادی از کسب و کارها وجود دارند که از اهمیت ساخت تیزر تبلیغاتی غافل می شوند اما باید به این نکته توجه داشت که از آنجایی که تیزرهای تبلیغاتی معمولا جنبه تصویری و بصری دارند می توانند تاثیر بسیار زیادی بر خرید افراد داشته باشند. ساخت تیزر تبلیغاتی جذاب و حرفه ایی می تواند اگاهی از برند شما را افزایش دهد و به نوعی باعث افزایش سرعت برند سازی کسب و کار شما شود.

ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی حال حاضر در اکثر نقاط جهان محسوب می شود و همچنین با توجه به این موضوع می توان این انتظار را داشت که بیشترین تاثیرگذاری را هم بر افراد داشته باشد. امروزه بیش از چهل میلیون از کاربران ایرانی در حال فعالیت در این شبکه اجتماعی محبوب هستند و این تعداد روز به روز در حال افزایش می باشد. در صورتی که تنها به دنبال مخاطبان ایرانی در این شبکه اجتماعی باشید ، می توانید با داشتن استراتژی مناسب و البته صرف مدت زمان مشخصی به تعداد مناسبی از فالوور دست پیدا کنید و با ساخت تیزر تبلیغاتی می توانید افزایش مخاطب تضمین شده ایی داشته باشید.

با افزوده شدن ویژگی IGTV به اینستاگرام ، قابلیت آپلود و بارگذاری فیلم ها و ویدیوهای بیش از یک دقیقه برای کسب و کارها و افراد فراهم شد تا بتوانند علاوه بر عکس ها و فیلم های یک دقیقه ایی ، فیلم هایچند دقیقه ایی خود را هم در این پلتفرم بارگذاری کنند. بنابراین برای آن دسته از کسب و کارهایی که نسبت به تاثیر تیزر تبلیغاتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام تردید داشتند ، در حال حاضر می توانند تیزرهای خود را بدون محدودیت در این شبکه اجتماعی بارگذاری کنند و کاربران بیشتری را به سمت کسب و کار خود ترغیب کنند.

افزایش فالوور با ساخت تیزر تبلیغاتی

امروزه می توان تیزرهای تبلیغاتی را به عنوان یک شناسه برای کسب و کارها محسوب کرد. علاوه بر این ها می توان با استفاده از پلتفرم تبلیغاتی پیشرفته اینستاگرام ، تیزرهای تبلیغاتی ساخته شده خود را به مخاطبان بیشتری نمایش داد و به دنبال آن شاهد افزایش فالوور و در نتیجه درآمد بیشتر بود. تبلیغات اینستاگرام می تواند تیزرهای تبلیغاتی شما را به تنها مخاطبان هدف شما نمایش دهد ، این موضوع به این معنی خواهد بود که تنها عده و افراد خاصی که معمولا علاقه بیشتری به زمینه کسب و کاری شما دارند ، تیزرهای تبلیغاتی کسب و کار شما را خواهند دید ، بنابراین بازدهی تبلیغات و تیزرهای ساخته شده بسیار افزایش خواهد یافت . 

ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای

ساخت تیزر تبلیغاتی می تواند هم حرفه ایی انجام شود و هم بی کیفیت ! شاید ضرب المثل "پول بیشتر و آش بیشتر" در ساخت تیزر تبلیغاتی از اهمیت کمتری برخوردار باشد چرا  که ممکن است با پرداخت قیمت کمتری به یک فرد متخصص و حرفه ایی برای ساخت تیزر نتیجه ایی بهتری نسبت به پرداخت هزیه بیشتر داشته باشید. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید ، میزان خلاقیت فرد متخصص ساخت تیزر می باشد که تاثیر مستقیمی بر فروش شما خواهد داشت. برای ساخت تیزر حرفه ایی می توان از ابزارهای مختلفی بهره گرفت و همچنین تیزر تبلیغاتی را در شبکه های مختلفی ایجاد کرد .

ساخت تیزر می تواند در سبک های مختلفی تولید شود برای مثال می توان متناسب با مخاطبان و یا رده سنی کاربران هدف تیزرهای تبلیغاتی کارتونی ایجاد کرد و یا حتی تیزرهای طنز گونه تولید و ایجاد کرد. انتخاب سبک مورد نظر برای تیزر می تواند علاوه بر این عوامل به عوامل دیگری هم وابسته باشد که فرد متخصص باید توجه کافی به این موضوعات را داشته باشد .

ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی

همانطور که اشاره کردیم ، ساخت تیزر تبلیغاتی می تواند با استفاده از ابزارهای مختلفی ایجاد و تولید شود. امروزه با تولید نرم افزارها و اپلیکیشن های هوشمند این امکان برای افراد فراهم شده است که با استفاده از این اپلیکیشن ها ، اقدام به ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی همراه خود کنند. ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی ، نیازمند صرف زمان زیادی نیست و می توان به راحتی تیزرهای تبلیغاتی با گوشی ایجاد کرد ، اما این تیزرهای تولید شده ، قطعا نمی توانند جایگزینی برای تیزرهای تبلیغاتی حرفه ایی باشند و همچنین تاثیرگذاری زیادی بر مخاطب نخواهند داشت .

از آنجایی که تیزر تبلیغاتی می تواند در نگاه اول نقش تعیین کننده ایی بر مخاطب داشته باشد ، تولید تیزر حرفه ایی می تواند مخاطبان را ترغیب به خرید و یا استفاده از محصولات کسب و کار شما کند . 

 

عکاسی طلا و جواهرات

امرزوه مانند زمان های دور یا نزدیک ، طلا و جواهرات از ارزش بالایی برخوردار هستند. امروزه علاوه بر استفاده های زینتی که طلا و جواهرات برای افراد دارد ، می تواند در صنعت های دیگر هم مورد استفاده قرار بگیرد و به عنوان مواد اولیه برای تولیدات دیگر هم در نظر گرفته شود. از این رو عکاسی طلا و جواهرات می تواند تاثیر بسیاری بر فروش طلا و جواهرات فروشگاه شما داشته باشد.

عکاسی صنعتی چیست؟

002

همانطور که می توان از نام عکاسی صنعتی فهمید ، عکاسی صنعتی به یک یا مجموعه ایی از عکاسی ها گفته می شود که از یک یا چند شی و یا ساختمان های مربوط به کسب و کارهای مختلف ، گرفته می شود. امروزه عکاسی عضوی جداناپذیر از تبلیغات و بازاریابی به حساب می آید و بسیاری از کسب و کارها برای تولید پوستر و یا تبلیغات بنری از عکاسی صنعتی استفاده می کنند.

مزایای بهره مندی از عکاسی صنعتی برای کسب و کارها

عکسی صنعتی می تواند مزایای بسیار مختلفی برای کسب و کارها به دنبال داشته باشد. در بسیاری از کسب و کارها ، استفاده از عکاسی صنعتی غیر قابل انکار می باشد و بدون استفاده از آن می توان شاهد کیفیت پایین تبلیغات و یا حتی کاهش اعتبار کسب و کار بود. عکاسی صنعتی ، یکی از صنعت هایی است که معمولا افراد حرفه ایی و متخصصی در آن مشغول به فعالیت هستند ، که می تواند برای کسب و کارهای دیگر مهم و حیاتی باشد.

با استفاده از عکاسی صنعتی می توانید عکس های بسیار با کیفیت از محصولات و یا خدمات خود ثبت کنید. تولید عکس های با کیفیت برای تبلیغات و بازاریابی می تواند تاثیر بسیار زیادی در جذب مخاطبان و افزایش فروش شما داشته باشد. علاوه بر آن ، امروزه بسیاری از شرکت ها و کمپانی های بزرگ از مجموعه ایی از عکس های محصولات خود در محیط کاری خود استفاده می کنند که می تواند مخاطبان را تحت تاثیر بیشتری قرار دهد. از این رو استفاده از عکاسی صنعتی برای رونق کسب و کار ، در حال حاضر بسیار حائز اهمیت می باشد.

عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی یکی دیگر از انواع عکاسی می باشد که امروزه مانند عکاسی صنعتی از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار شده است. عکاسی تبلیغاتی در واقع به هر نوع عکاسی ، که برای هدف تبلیغات و بازاریابی باشد گفته می شود. بنابراین می توان عکاسی تبلیغاتی را زیر مجموعه ایی از عکاسی صنعتی دانست. در دنیای امروزی که کسب و کارهای زیادی در حال فعالیت هستند ، عرصه رقابت بسیار سخت تر از گذشته شده است و برای موفقیت در بین این تعداد از کسب و کارهای دیگر باید به صورت حساب شده عمل کرد و در واقع استراتژی هدفمندی داشت.

در بسیاری از استراتژی هایی که برای کسب و کارها مطرح می شود ، معمولا و عمدتا تبلیغات و بازایابی نقش بسیار مهمی دارند. رای مثال فرض کنید که محصولی با کیفیت و با قیمت مناسب تولید کرده اید ، اگر افراد از محصول شما بی خبر باشند ، چگونه می توانند نسبت به خرید آن اقدام کنند ؟ بنابراین شاید بتوان گفت که تبلیغات می تواند از کیفیت محصول هم با اهمیت تر باشد ، چرا که در حال حاضر تعدادی از کسب و کارها تنها با تبلیغ یک محصول با کیفیت متوسط می توانند فروش بیشتری نسبت به محصولات با کیفیت تر سایر کسب و کارها داشته باشند !

عکاسی طلا

کسب و کارهایی که در زمینه خرید و فروش طلا در حال فعالیت هستند ، می توانند با آنلاین کردن کسب و کار خود و در واقع آنلاین کردن فروش محصولات خود ، به سود و درآمد بسیار بیشتری دست یابند. از آنجایی که عمده مصرف طلا و جواهرات برای زینت استفاده می شود ، عکاسی طلا و جواهرات می تواند تاثیر زیادی بر مخاطبان داشته باشد.

003

چرا عکاسی از طلا و جواهر ؟

همانطور که اشاره کردیم ، تبلیغات و بازاریابی نقش بسیار مهمی در روند فروش کسب و کارها دارند که این اهمیت می تواند برای کسب و کارهایی که به صورت آنلاین فعالیت می کنند ، حتی بیشتر هم باشد. کسب و کارهایی که فروش آنلاین طلا و جواهر دارند ، معمولا در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام هم برای جذب بیشتر مشتری فعالیت می کنند. از آنجایی که شبکه اجتماعی اینستاگرام بیشتر جنبه بصری و تصویری دارد ، عکاسی طلا و جواهر می تواند به جذب بیشتر مخاطبان کمک کند.

عکاسی از طلا و جواهرات ، معمولا نیاز به ابزارهای مختلفی دارد که از جمله آن ها می توان به دوربین حرفه ایی ، ابزارهای نورپردازی و.. اشاره کرد. ابزارهای نورپردازی معمولا قابل حمل هستند و می توان آن ها را به محل مورد نظر کارفرما منتقل کرد ، بنابراین عکاسی تبلیغاتی از طلا می تواند با دقت بیشتری صورت گیرد.

قیمت عکاسی طلا و جواهر

قیمت عکاسی از طلا و جواهر می تواند متناسب با شرایط و عوامل مختلف ، متفاوت باشد. ممکن است بتوانید عکاس طلا و جواهراتی را استخدام کنید که با حداقل قیمت ، عکس های تبلیغاتی از طلا و جواهرات را ثبت می کند و در همین حین هم کسب و کاری دیگر ، با استفاده از عکاس حرفه ایی با قیمتی بیشتر عکس های با کیفیت تر ثبت کند. اگر استراتژی تبلیغات و بازاریابی این دو کسب و کار را یکی در نظر بگیریم ، قطعا کسب و کار دوم می تواند بیشتر از کسب و کار اول موفق تر باشد و این موفقیت می تواند باعث جذب بیشتر مشتری شود که معمولا با جذب بیشتر مشتری ، یک کسب و کار می تواند به یک برند در زمینه کاری مرتبط خود تبدیل شود.

تبدیل شدن به برند در یک زمینه کاری می تواند ، تاثیر بسیار زیاد و مستقیمی در روند فروش یک کسب و کار داشته باشد. برند شدن در زمینه طلا و جواهرات می تواند حتی بیشتر حائز اهمیت باشد چرا که صنعت طلا و جواهرات متناسب با تغییرات مختلفی ، دچار تغییرات می شود و از این رو تبدیل شدن به برند می تواند فروش دائمی شما را تضمین کند.

Source: cyberg