نایب ‌رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در واکنش به معرفی ۶ نامزد از سوی سخنگوی این حزب، گفت: حزب کارگزاران به گزینه‌ مشخصی برای انتخابات ریاست جمهوری نرسیده است بلکه در حال تنظیم راهبرد هستیم و هرگاه از این مرحله عبور کنیم به مباحث و اولویت‌های دیگر می‌پردازیم.

واکنش طاهرنژاد به معرفی ۶ گزینه کارگزاران برای انتخابات ۱۴۰۰
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

«یدالله طاهرنژاد» روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به آخرین تلاش‌ها و تصمیمات جریان اصلاحات در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اظهار کرد: جلسات متعددی در کمیته سیاسی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برگزار شده و تقریبا در حال رسیدن به مانیفست و راهبرد انتخابات۱۴۰۰ هستیم. راهبرد در مراحل پایانی و پیش‌نویس مانیفست هم در حال کامل‌شدن است و به‌زودی در شورای هماهنگی به تصویب خواهد رسید.   

 عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران افرود: در کمیته سیاسی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ۲ موضوع (راهبرد و مانیفست) به‌شکل موازی دنبال می‌شود یکی بحث راهبرد است، که تقریباً مراحل پایانی خود را طی می‌کند، موضوعی که پس از بازنگری قرار است به‌روز ‌شود. همزمان با اعلام راهبرد انتخابات ۱۴۰۰، مانیفست اصلاح‌طلبان هم منتشر می‌شود، روی هر دو موضوع کار شده و نظرات مختلف در حال جمع‌بندی است امیدواریم ظرف ۲ جلسه آینده نهایی و برای تصویب به صحن شورا ارائه شود.

جلسات مجمع روحانیون را به فال نیک می‌گیریم

طاهرنژاد درباره جلسات روزهای اخیر مجمع روحانیون مبارز با محوریت رییس دولت اصلاحات و ارتباط آن با جلسات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: همیشه حرکت‌های سیاسی اصلاح طلبان چه در شورای عالی سیاست‌گذاری و چه در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از مشورت و هماهنگی دوستانمان در مجمع روحانیون برخوردار بوده است.

نایب ‌رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران ادامه داد: در حال حاضر هم به همین گونه است. البته بیشتر شخص آقای خاتمی مورد مشورت و مراجعه اصلاح طلبان قرار می‌گیرد. در حال حاضر ظاهراً در قالب مجموعه روحانیون قرار است تصمیماتی گرفته شود که آن را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم مجمع بیش از پیش فعال شود.

وی در باره معرفی ۶ گزینه حزب کارگزاران سازندگی برای انتخابات ۱۴۰۰  از سوی حسین مرعشی، عنوان کرد: ما به عنوان کارگزاران سازندگی به گزینه‌ مشخصی برای انتخابات ریاست جمهوری نرسیده‌ایم و آنجا هم در حال تنظیم راهبرد هستیم و هر گاه از این مرحله عبور کنیم به مباحث و اولویت‌های دیگر می‌پردازیم.

فعلا تنها نهاد اصلاح‌طلبان شورای هماهنگی است

طاهرنژاد با بیان اینکه فعلاً تنها نهاد اصلاح‌طلبان شورای هماهنگی است، یادآور شد: این شورا قرار است راهبردها را عملیاتی کند و بلافاصله پس از اینکه راهبر مورد تایید و تصویب نهایی قرار گرفت، دستورالعمل آن هم ابلاغ می‌شود که با سازوکارهایی اجرایی شود. شورای سیاست گذاری در حال حاضر وجود ندارد و شورای هماهنگی در حال انجام کارهای اصلاح طلبان است.