نایب رئیس مجلس گفت رفتارهای دوگانه دولت در رابطه با طرح معیشتی جای سوال دارد و امیدوارم ادامه پیدا نکند چرا که پاسخی برای افکار عمومی ندارند.

حجم ویدیو: 2.03M | مدت زمان ویدیو: 00:01:18
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه  28 آبان ) قوه مقننه اظهار داشت: قبل از پایان جلسه مطلع شدم که رئیس جمهور اشاره فرمودند که براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا به یک سوم جامعه یک بسته معیشتی 100 هزار تومانی برای 4 ماه می دهند.

وی در همین راستا با بیان اینکه ما از اصل عمل استقبال می کنیم، افزود: در روز گذشته در جلسه علنی مجلس به دولت تذکر دادیم که افرادی که شغل شان به مشکل می خورد به طور حتم باید مورد توجه جدی قرار گیرند، سوال این است که منبع و اختیار قانونی آن برای اقدامات مالی از کجا تامین می شود؟

نایب رئیس مجلس افزود: این گونه رفتار دوگانه که اگر مجلس تصمیم بگیرد تا خدمتی به مردم شود نماینده دولت مخالفت می کند، اگر دولت در ستادی که مجوز قانونی و عملکرد آن جای سوال دارد به این شکل عمل می کند باید در این صورت از مجلس مجوز بگیرد.

قاضی زاده تصریح کرد: اینگونه رفتارهای دولت جای سوال دارد که امیدواریم ادامه پیدا نکند چرا که پاسخی برای افکار عمومی ندارند.