پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

هتل هما 2 مشهد

اگر اهل سفر به شهر های داخلی کشور باشید، صد در صد نام گروه هتل های هما به گوشتان خورده است. مجموعه ای بزرگ که در سراسر ایران دارای 5 هتل 5 ستاره بی نظیر و آماده رزرو دارد.

یکی از بهترین زیر مجموعه های این گروه، هتل هما 2 مشهد است که نخستین هتل 5 ستاره این شهر به شمار می رود. هتل هما 2 مشهد در سال 1375 افتتاح شد و بیست سال بعد یعنی سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفت.

این هتل دوست داشتنی که در بلوار خیام واقع شده دارای 5 طبقه و 206 اتاق می باشد. موقعیت جغرافی هتل به گونه ای تعبیه شده که مسافران علی رغم دور بودن از شلوغی شهر، فاصله چندانی با برترین جاذبه های دیدنی مشهد ندارند.

اتاق های هتل هما 2 مشهد

پیش از معرفی امکانات هتل هما 2 مشهد ابتدا به بررسی اتاق های هتل امکانات آن ها می پردازیم. تنوع اتاق های هتل هما خیام به شرح زیر می باشد:

سوئیت یک نفره، سوئیت یک نفره ویژه، سوئیت دو نفره معمولی/ ویژه، سوئیت لوکس دو نفره، سوئیت رویال دو نفره/ چهار نفره، سوئیت کانکت معمولی/ ویژه، سوئیت لوکس هما کلاس، سوئیت رویال هما کلاس

با رزرو هر یک از اتاق های هتل هما 2 مشهد می توانید از مجموعه ای بی نطیر از امکانات مانند: اینترنت وایرلس، بالکن، مینی بار ( با هزینه ) و... بهره مند شوید. در طراحی اتاق های هتل سعی شده تا اکثر تیپ های مسافران پوشش داده شود و کلیه متقاضیان از اقامت در هتل لذت کامل را ببرند. در نتیجه شما چه انفرادی و چه خانوادگی در این هتل اقامت کنید، لحظاتی ماندگار را رقم خواهید زد.

رستوران و امکانات رفاهی هتل

مسلما به محض رسیدن به هتل علاقه چندانی به رستوران گردی در سطح شهر و مطلع شدن از بهترین رستوران های مشهد ندارید. در چنین مواقعی است که متوجه رزرو مناسب خود می شوید. هتل هما 2 مشهد با در نظر گرفتن 2 رستوران شیک و مناسب سعی در جلب رضایت و ارامش خاطر مسافران خود داشته است.

هتل هما خیام به فکر اوقات فراغت مسافران خود نیز بوده و از هیچ فرصتی بابت سرگرم کردن آنها صرف نظر نکرده است. وجود یک زمین تنیس عالی، سالن ورزشی، استخر و فضای پیاده روی گسترده موجب می شوند تا مهمانان هتل حس کسالت را تجربه نکرده و نهایت لذت را ببرند.

هتل هما 2 مشهد

سوالات متداول مسافران پیش از رزرو هتل هما 2 مشهد

چرا هتل هما 2 مشهد یکی از بهترین هتل های شهر است؟

مشهد نیز مانند تهران، شهری شلوغ بوده و سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. از این رو یافتن اقامتگاهی به دور از این شلوغی می تواند آرامشی بی نظیر را به مسافران هدیه کند. هتل هما 2 مشهد با رعایت این فاکتور کلیدی و امکانات فراوان خود، توانسته به عنوان یکی از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد اعلان حضور کند.

آیا هتل هما 2 مشهد با جاذبه های دیدنی شهر فاصله زیادی دارد؟

خیر. علی رغم موقعیت جغرافیایی بکر فاصله بسیار کمی با برخی از بهترین مراکز خرید شهر دارد. نا گفته نماند که حرم مطهر امام رضا (ع) در فاصله 14 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته و آغوش باز آن پذیرای زائران محترم است.