فارس/ عضو هیأت رئیسه مجلس در پی شکایت دولت از وی خواستار این شد که دادگاه شکایت از وی برگزار شود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سیدمحسن دهنوی نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به شکایت دولت از وی گفت:‌ در ابتدای کار مجلس یازدهم در یکی از جلسات، وزیر ارتباطات در مجلس حاضر شد و گزارشی را به نمایندگان ارائه کرد. من در آن جلسه طی نطقی اعلام کردم که آقای روحانی در طول ریاست جمهوری ابتدای صنعت هسته‌ای و بعد صنعت فضایی ما را تعطیل کرده است. 

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: خانم جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهور با استناد به این صحبت من،‌ علیه من طرح شکایت کرده که البته بنده از این موضوع استقبال می‌کنم. 

دهنوی خاطرنشان کرد: همانطور که من گفتم از برگزاری جلسه چنین دادگاهی استقبال می‌کنم و باید جلسه دادگاه هم به صورت علنی برگزار شود. 

وی افزود: بنده به عنوان عضو کوچیکی از خانواده دانشگاهیان، نگاهم به صنعت هسته‌ای و فضایی و به طورکل به برجام نگاه سیاسی نیست بلکه یک نگاه فنی است.

وی اظهار داشت: مستندات کافی برای اظهارنظرم مبنی بر تعطیلی صنعت هسته‌ای و فضایی کشور در طول ریاست جمهوری آقای روحانی دراختیار دارم در صورتی که رأی دادگاه به تبرئه بنده باشد آقای روحانی باید در همین دادگاه در قبال تعطیلی صنعت هسته‌ای و فضایی کشور پاسخگو باشد.