عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: وضعیت آقای صادق خرازی برای کاندیداتوری در سال 1400 مشخص نیست اما در صورت تصمیم نهایی از ایشان حمایت می‌کنیم.

عضو حزب ندا: خرازی گزینه مناسبی برای کاندیداتوری در انتخابات است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

عیس چمبر عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان درباره کاندیدای اختصاصی این حزب در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 و حمایت از سیدمحمد صادق خرازی دبیرکل حزب ندا اظهار داشت: آقای خرازی هنوز برای کاندیداتوری 1400 اعلام آمادگی نکرده‌اند بلکه اگر قرار باشد ما برای انتخابات 1400 کاندیدای اختصاصی داشته باشیم طبیعتاً دبیرکل حزب در اولویت است.

وی تأکید کرد: وضعیت آقای صادق خرازی برای کاندیداتوری در سال 1400 مشخص نیست اما در صورت تصمیم نهایی از ایشان حمایت می‌کنیم.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت:‌ ما معتقدیم آقای خرازی گزینه مناسبی برای کاندیداتوری در سیزدهمین دوره ریاست جمهوری است و البته می‌توانند با استقبال عمومی روبه‌رو شوند و این توانایی در ایشان وجود دارد که در سطوحی که قرار می‌گیرند بتوانند هماهنگی و همدلی برای بهتر شدن وضعیت کشور صورت دهد.

چمبر در پاسخ به این پرسش که آیا فکر نمی‌کنید آقای خرازی به دلیل وضعیت جسمانی گزینه مناسبی برای انتخابات 1400 نیست و نمی‌تواند در سطح ریاست جمهوری با این وضعیت سلامتی و جسمی امور را اداره کند، تأکید کرد: آقای خرازی از همه کسانی که ما در طول این سال‌ها با آنها کار تشکیلاتی و حزبی کرده‌ایم، وقت‌گذاری و انرژی بیشتری دارند و معتقدیم که ایشان در سطح بالای مدیریتی نیز می‌تواند کار تشکیلاتی و تیمی برای اداره کشور را به خوبی انجام دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا حزب ندای ایرانیان با دیگر احزاب اصلاح‌طلب نیز برای انتخابات 1400 جلسات و نشستی داشته و آیا به سازوکار مشخصی رسیده‌اید یا خیر، گفت: هنوز سازوکاری در جبهه اصلاح‌طلبان برای انتخابات مشخص نشده است.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان تأکید کرد: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات هنوز آرایش انتخاباتی نگرفته است و شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان وضعیت مشخصی ندارد. البته ما معقتدیم که باید انتخابات در قالب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات پیش رود.