ما در این مقاله بدون در نظر گرفتن جنسیت، چه هدیه برای همسر (زن)، چه کادو تولد برای همسر (آقا)، تلاش می‌کنیم تا به خانم ها و آقایان بگوییم که چگونه می‌توانند با امکانات موجود و بودجه و زمان محدودی که دارند هدیه‌ی مناسب‌تر و ارزشمندتری برای همسرشان تهیه کنند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

یکی از دل مشغولی‌ها و دغدغه‌های زوج‌های جوان این است که اولین هدیه تولد برای همسر چه چیزی برای او بخرند، قیمتش چقدر باشد تا احساس کند که دوستش داشته و اهمیت زیادی برایش قائل شده اند.

خرید کادو برای کسانی که دوستشان داریم چه با مناسبت و چه بدون مناسبت یک تجربه شیرین و لذتبخش است. زوجینی که به هم هدیه می دهند عشق، علاقه و صمیمیت بیشتری را بین خود و در زندگی مشترکشان به وجود می آورند.

هدیه تولد برای همسر آقا

متاسفانه عده ای بر این باورند که هرچه هدیه گرانتری بخرند، در خوشحال کردن همسرشان موفق‌ترند! اما این باوری اشتباه است و همسران از اینکه با هدیه‌ای هرچند ساده و کوچک از طرف عشقشان مورد توجه و عشق ورزی قرار بگیرند، غرق در لذت و شادی می شوند به شرط آنکه هدیه از روی رفع تکلیف خریده نشده و با عشق و احساس عجین باشد.

ما در این مقاله  بدون در نظر گرفتن جنسیت، چه هدیه برای همسر (زن)، چه کادو تولد برای همسر (آقا)، تلاش می‌کنیم تا به خانم ها و آقایان بگوییم که چگونه می‌توانند با امکانات موجود و بودجه و زمان محدودی که دارند هدیه‌ی مناسب‌تر و ارزشمندتری برای همسرشان تهیه کنند.

  1. گل و گلدان

گل نمادی از عشق، محبت و دوست داشتن است بنابراین اگر همسر شما عاشق گل و گیاه است، پیشنهاد ما برای خرید هدیه در روز تولد همسرتان، گل‌های خاص یا گیاهان سرسبز با گلدان‌های طرح دار یا باکس گل‌های طبیعی یا مصنوعی است زیرا هدایایی مثل گل و گلدان هیچگاه از مد نمی افتند و همیشه جذابیت خاص خود را دارند.

زمانی که همسر شما در محل کار خود به سر می برد یا در خانه در حال استراحت است می توانید با ارسال یک دسته گل یا گلدان پر از گل های رنگارنگ او را بسیار غافلگیر کرده و البته جلوی همکارانش سرافرازش کنید!

  1. کتاب

کتاب یک هدیه فرهنگی و ارزشمند است. خرید کتاب برای همسری که اهل مطالعه است و در طول روز بیشتر وقتش را به مطالعه کتب گوناگون می گذراند یک هدیه ایده آل محسوب می شود.

اما اگر قصد دارید برای روز تولدش کتاب به او هدیه دهید در مرحله اول سعی کنید ژانر مورد علاقه‌ی او را شناسایی کرده و با خرید چند جلد از کتاب های مورد علاقه همسرتان باعث پرورش یافتن روح او شده و به او یادآوری کنید که چقدر به علائقش اهمیت داده و به فکرش هستید.

  1. لوازم ورزشی

اگر همسر شما اهل ورزش است و به سلامتی و تناسب اندام خود بسیار اهمیت می‌دهد اما آنقدر شلوغ و پر مشغله است که با وجود علاقه ای که به ورزش دارد زمان کافی برای رفتن به باشگاه‌های ورزشی را ندارد، می توانید برای بهترین روز زندگی اش یک وسیله ورزشی مانند تردمیل، دوچرخه ثابت، دمبل و ... برای ورزش در خانه تهیه کنید و به او هدیه دهید. مطمئن باشید این هدیه برای همسرتان بسیار لذتبخش خواهد بود و به شدت از آن استقبال خواهد کرد.

  1. زیورآلات

بهترین و لوکس ترین هدیه تولد برای همسر شما می‌تواند یک نوعی از زیورآلات زنانه یا مردانه باشد که در انواع مدل‌ها و قیمت‌ها در بازار موجود است.

ساعت مچی، دستبندها و انگشترهای نقره یا چرم مردانه و زنانه از محبوب‌ترین و البته جدیدترین هدایا برای همسران جوان است و موجب خوشحالی آنان می‌شود. اگر می خواهید هزینه بیشتری صرف خرید هدیه کنید می توانید انواع ساعت‌های برند با سبک‌های لوکس کلاسیک یا مدرن تهیه کرده یا زیورآلاتی از جنس طلا را به جای نقره جایگزین کنید تا بتوانید هدیه‌ای جذاب و لاکچری را به‌عنوان بهترین هدیه تولد برای همسر خود تهیه نمایید.

  1. کیف پول دستی

اگر اخیرا از همسرتان شنیده اید که کیف پول دستی اش کهنه شده و استفاده از آن باعث خجالت او در انظار عمومی است پس بدون معطلی برای روز تولدش یک کیف دستی تدارک ببینید.

محصولاتی که در بسیاری از سایت های فروش هدیه مشاهده می‌کنید یک سری کیف های ست چرم مردانه یا کیف دستی‌های تکی در مارک ها و برندهای مختلف با ظاهری شیک و مدرن است که همسر شما می تواند هر چیزی را که احتمالا نیاز خواهد داشت در آن جای داده و همراه خود هم حمل کند. برای خانم ها نیز تعداد زیادی کیف دستی در طرح ها و رنگ های متنوع تکی یا به صورت پک هدیه موجود است که می توانید از میان آن‌ها انتخاب خود را انجام دهید.

  1. ست عطر و ادکلن

اگر عطر و ادکلن مورد علاقه همسرتان در حال پایان یافتن است و به قطرات پایانی‌اش نزدیک شده و یا مدت هاست از تست کردن عطرهای جدید از برندهای مختلف با شما صحبت می کند بهتان تبریک می گوییم!

همین حالا سری به فروشگاه‌های آنلاین خرید هدیه بزنید و به عنوان اولین کادوی تولدش یک عطر جدید برایش هدیه بخرید.

در زمان خرید عطر علاقه مندی همسرتان به بوهای گرم یا خنک را مد نظر قرار دهید و توجه کنید که عطرهای تلخ را بیشتر می پسندد یا شیرین و بر این اساس برای او عطر بخرید.

دقت کنید که اگر همسر شما عطرباز است از خرید عطرهای تقلبی جدا خودداری کنید زیرا این افراد مارک های اصلی را به خوبی تشخیص می‌دهند پس کمی وقت بگذارید و برای همسرتان بهترین هدیه را بخرید.

  1. چاپ چهره بر روی وسایل مختلف

یک ایده جالب و خلاقانه برای خوشحال کردن همسرتان می تواند چاپ کردن چهره اش بر روی یک پیراهن، ماگ، کیف، کفش یا ... باشد.

می توانید با سفارش دادن این کار به شرکت هایی که کار چاپ انجام می دهند این ایده را عملی کنید زیرا هرگز به ذهن همسر شما خطور نمی کند که پیراهن یا لوازمی که به او هدیه می دهید شخصی سازی شده با چهره خودش باشد! دریافت اینگونه هدایا چه برای آقایان باشد چه برای خانم‌ها یک هدیه هیجان انگیز و البته یک یادگاری با ارزش است.

هدیه تولد برای همسر خانم

ما در بالا هدایای را به شما پیشنهاد دادیم که بتوانید برای تولد همسرتان از آن ایده بگیرید اما در آخر می خواهیم کمی درباره لوازمی صحبت کنیم که اصلا برای هدیه دادن مناسبت نبوده و چه بسا باعث رنجش همسر شما نیز بشود.

  • خرید لوازم منزل مانند ظرف و ظروف آشپزخانه، لوازم برقی، مبلمان یا این دست هدایا می تواند بدترین هدیه ممکن برای همسر شما باشد زیرا وسایلی که برای خانه خودتان می‌خرید هیچ ربطی به روز تولد همسرتان ندارد
  • خرید ابزارآلات مانند دریل، آچار، پیچگوشتی و .... برای هدیه تولد می تواند نوعی بی احترامی به همسرتان باشد حتی اگر همسرتان فردی فنی است که به کارهای فنی و تعمیری علاقه دارد خرید اینگونه لوازم را به زمان های دیگری موکول کنید نه روز تولدش!
  • اگر برای اولین بار است که برای همسر یا نامزدتان هدیه می خرید و سایز و رنگ مورد علاقه او را نمی دانید پیشنهاد می کنیم به سراغ هدایایی که سایز بندی و رنگبندی دارند نروید و سعی کنید هدایایی را تهیه کنید که کلی بوده و احساس می کنید به آن نیاز دارد
  • پول نقد بدترین گزینه‌ای است که برای هدیه تولد می‌توان در نظر گرفت. برای هدیه دادن هرگز به سراغ پول نقد نروید زیرا طرف مقابل شما احساس می کند زمان و انرژی برای خرید هدیه صرف نکرده و صرفا برای از سر باز کردن پول نقد هدیه داده اید اما اگر می دانید که در این شرایط اقتصادی همسر شما به پول احتیاج دارد می توانید آن را در قالب یک کارت هدیه یا سکه طلا تهیه کنید.