عامل آتش زدن عمدی سه دستگاه خودروی سواری در اصفهان دستگیر شد.

ماجرای آتش زدن خودروها در اصفهان چه بود؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سرهنگ حسین ترکیان، اظهار کرد: در پی وقوع آتش‌سوزی عمدی سه دستگاه خودروی سواری بنز الگانس، پژو 206 و پراید در یکی از مناطق شهر اصفهان و شکایت مالکان خودروها، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه تصاویر و فیلم این آتش سوزی در فضای مجازی انتشار یافته و این موضوع باعث ایجاد جو روانی منفی و احساس ناامنی در بین شهروندان شده بود با سرعت و شتاب بیشتری پیگیری و نهایتاً با اقدامات علمی و تخصصی دقیق و استفاده از پایش‌های تصویری هویت عامل اصلی این آتش سوزی عمدی که راننده یک دستگاه خودروی سواری تیبا بود مورد شناسایی قرار گرفت.

عامل آتش زدن 3 خودرو در اصفهان نقره داغ شد

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد متهم اهل و ساکن یکی از شهرستان‌های استان تهران است که کارآگاهان با هماهنگی و اخذ نیابت قضائی به محل سکونت فرد مذکور رفته و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر و به پلیس آگاهی اصفهان منتقل کردند.

سرهنگ ترکیان تصریح کرد: متهم پس از دستگیری در تحقیقات صورت گرفته صراحتاً به آتش سوزی خودروها اعتراف و انگیزه خود از این عمل مجرمانه را اختلاف با مالک خودروی پراید عنوان کرد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: با تنظیم شکایت از سوی مالکان خودروهای آتش گرفته پرونده تکمیل و متهم برای رسیدگی به جرم خود تحویل مرجع قضائی شد.