محمد ایمانی، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: مدیرکل آژانس مُرده بود، وقتی دانشمند بزرگ هسته ای جهان اسلام، دکتر فخری زاده را ترور کردند. "رافائل گروسی" اما حالا زبان به گزافه گشوده و می گوید باید برجام دیگری تدارک شود، چون ایران به توافق عمل عمل نکرده(!)

آقای روحانی، آقای ظریف! خوابید یا بیدار؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

او مدعی شده "احیای برجام، نیاز به انعقاد توافق جدیدی در زمان جو بایدن دارد تا مشخص شود چگونه باید بر نقض عهد ایران غلبه کرد (!) تخلفات زیادی در این توافق صورت گرفته که باید با شتاب به سر جای خود برگردد". نقض حقوق ایران و ترور دانشمندانش با اطلاعات محرمانه آژانس چه؟ گروسی اینجا لال است!

سخنان یکطرفه مدیر کل آژانس در حالی است که دولت روحانی پنج سال است به اعتبار وعده سیاسی آمریکا و اروپا (برداشتن تحریم های اقتصادی)، بازرسی ها، محدویت ها و تعلیق های هسته ای بسیار فراتر از معاهده NPT را داوطلبانه به اجرا گذاشته، اما اکنون با وجود نقض تمام تعهدات غرب، ایران متهم می شود!

این اتفاق تلخ، یادآور وعده برداشتن تحریم ها در ازای شش ماه تعلیق داوطلبانه در سال 82 است که بالغ بر دو سال به طول انجامید و پس از آن، اروپایی ها گفتند بهترین تضمین، توقف دائمی فعالیت های هسته ای ایران است! آن زمان هم تیم آقای روحانی، با غرب توافق کرده بودند و طرف غربی کلاهبرداری کرد.

آقای روحانی، آقای ظریف! خوابید یا بیدار؟ کلاه تان را بالاتر بگذارید، اگر درایت دارید. چند بار قرار است کلاه شما را بردارند و کلاه خودشان را سرتان بگذارند؛ و با این همه، شما به جای استقامت و اعتراض به غرب، در داخل جبهه بگشایید و طلبکارانه، منتقدان را متهم کنید؟

ملت ایران چه قدر دیگر باید فدیه و خسارت بدهند تا شما سر عقل و غیرت بیایید؟!