میزان/ معاون پیشین فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عبور زیر دریایی رژیم آمریکا از تنگه‌هرمز را نشانۀ ترس از انتقام سخت خون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عزیز دانست.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سردار محمدجواد قهرمانی، معاون پیشین فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به عبور زیر دریایی رژیم آمریکا از تنگه‌هرمز، گفت: ورود زیر دریایی هسته‌ای امریکا به تنگه هرمز از ترس انتقام سخت خون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عزیز است، اینها دنبال انجام اقدام بازدارنده در این رابطه هستند.
معاون پیشین فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: رژیم آمریکا با هدایت این زیر دریایی هسته‌ای به تنگه هرمز می‌خواهد نظام جمهوری اسلامی ایران را از انجام این انتقام سخت منصرف کند.
قهرمانی تأکید کرد: ما همیشه باید هوشیاری خود را حفظ کنیم، نیروهای مسلح ما خصوصاً سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران باید نسبت به این تهدیدات هوشیاری و آمادگی خود را حفظ کنند، اجازه اقدام هر چند محدود علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را به این دشمن مستکبر ندهند، چون این امکان وجود دارد، زیرا رژیم آمریکا همواره دشمن انقلاب اسلامی ایران است.

آمریکا، هیچ غلطی نمی‌تواند انجام دهد
معاون پیشین فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اینها حتی با هدایت زیردریایی هسته‌ای به تنگه‌هرمز هیچ غلطی نمی‌تواند انجام دهد،از روی ترس این اقدام به اصطلاح بازدارنده در نگاه خودشان را انجام داده‌اند، با این کار می‌خواهند دل ملت ایران و نیروهای مسلح ما را خالی کنند و ان‌شاءالله به این هدفشان هم نمی‌رسند.

هدف از ورود زیردریایی هسته‌ای آمریکا به تنگه هرمز، قوت قلب برای شیخ‌نشینان منطقه
قهرمانی اظهار داشت: رژیم آمریکا برای قوت قلب کشورهای شیخ نشین منطقه این اقدام مانوری را انجام داده است و نیروهای مسلح و ملت ایران نشان دادند که از این شنانتاژهای تبلیغاتی رژیم آمریکا نمی‌ترسند.