شرکت ابتکار هاشمی یکی از موفق ترین و پیشروترین شرکت ها در زمینه تولید و عرضه تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز صنعت کشاورزی می باشد که با داشتن سابقه ی بسیار درخشان خود، توانسته است توجه بسیاری از کشاورزان را در این زمینه به سوی خود جذب نماید.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

آیا شما نیز به دنبال راهنمای خرید و استفاده از بهترین و باکیفیت ترین انواع تریلی تراکتور برای تراکتور خود هستید؟ آیا می دانید که مزیت های استفاده از این محصول در چیست؟

شرکت ابتکار هاشمی یکی از موفق ترین و پیشروترین شرکت ها در زمینه تولید و عرضه تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز صنعت کشاورزی می باشد که با داشتن سابقه ی بسیار درخشان خود، توانسته است توجه بسیاری از کشاورزان را در این زمینه به سوی خود جذب نماید. شما نیز می توانید برای خرید انواع ماشین آلات و تجهیزات مربوط به صنعت کشاورزی، این فرصت بی نظیر را از دست ندهید و با مراجعه به وب سایت ما خرید مورد نیاز خود را انجام دهید. از مهمترین و اصلی ترین محصولات مربوط به این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-         گاری تراکتور

-         تریلی تراکتور

-         خرمنکوب بوجاری

-         خرمنکوب

-         علوفه خردکن

-         آسیاب دامداری

1

Figure 1تریلی تراکتور

مزیت های استفاده از تریلی تراکتور کدامند؟

تریلی تراکتور یکی از پرکاربردی ترین تجهیزات مورد استفاده در صنعت کشاورزی می باشد که به پشت تراکتور متصل شده و می تواند بار یا محصولات کشاورزی را تا مسافت طولانی جا به جا نماید. استفاده از این محصول در تراکتور یک سری از مزیت ها و فواید مهمی را برای کشاورزان به دنبال دارد که شما نیز می توانید با توجه به نیاز خود، بهترین و مناسب ترین این تریلی ها را با توجه به ظرفیت و قدرت تراکتور تهیه کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید. شرکت ما توانسته است با استفاده از فناوری و تکنولوژی روز دنیا، بهترین و مقاوم ترین انواع تریلرهای را تهیه و تولید کند. شما هم می توانید با خیال راحت به وب سایت ما مراجعه کرده و اقدامات مربوط به خرید را انجام دهید. از مهمترین و اصلی ترین مزیت های استفاده از تریلی تراکتور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-         دیواره های تریلی قابلیت باز شدن دارند

-         می توانید توری های مورد نیاز خود را در بالای دیواره ها نصب کنید.

-         کفی تقویت شده

-         داشتن چراغ خطر برقی و ترمز

-         لاستیک های بسیار باکیفیت

-         نصب و راه اندازی بسیار آسان و سریع

-         داشتن تنوع بسیار بالا

-         داشتن قیمت های مناسب

شما همچنین می توانید قبل از خرید تریلر مورد نیاز خود، با همکاران ما در تماس باشید و راهنمایی های مورد نیاز را در خصوص خرید بهترین و مناسب ترین این محصولات به دست آورید. همچنین می توانید در مورد قیمت های عرضه شده برای این محصولات نیز می توانید به وب سایت اصلی ما مراجعه کنید. گاری تراکتور

2

3

Figure 2خرید تریلی تراکتور

انواع تریلی تراکتور 

کاربرد تریلی تراکتور بسیار بی نظیر می باشد و همین امر نیز سبب شده است تا امروزه بسیاری از مردم با خیال راحت اقدام به خرید و استفاده از این محصول داشته باشند. شما نیز می توانید هر یک از انواع تریلی های موجود در وب سایت ما را مورد بررسی قرار دهید و اطلاعات مورد نیاز را در خصوص هر یک از این محصولات به دست آورید. همچنین بهتر است قبل از اینکه سفارش خود را در خصوص این محصولات به ثبت برسانید، در مورد انواع آن نیز آگاه باشید. از مهمترین و اصلی ترین انواع تریلی تراکتور می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

-         تریلی های 3.5 تن

-         تریلی های 5 تن

-         تریلی های 10 تن

-    تریلی های 20 تن

امروزه در بسیاری از مناطق کوهستانی، بسیار از کشاورزان استفاده از تریلی را در اولویت های خود قرار می دهند تا بتوانند به راحتی محصولات خود را جا به جا کنند. شما نیز برای تهیه این محصولات بی نظیر، فرصت پیش روی خود را از دست ندهید. خرمنکوب