پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سریال قورباغه یکی از جدید ترین سریال های حال حاضر نمایش های خانگی است که از آذر 99 به صورت رسمی پخش خواهد شد که یکی از نقاط قوت این سریال، وجود بازیگرانی همچون هومن سیدی، نوید محمدزاده، صابر ابر، فرشته حسینی، سحر دولتشاهی و... است که تمامی بازیکنان تجربه بسیار خوبی در ایفای نقش فیلم درام دارند. در این بخش با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در خصوص بازیگرانی که در این فیلم ایرانی نقش آفرینی کرده اند را بهتر بشناسید!

نقد و بررسی سریال قورباغه

معرفی بازیگران سریال محبوب و پرطرفدار قورباغه

این سریال در سال 1398 با کارگردانی هومن سیدی هومن و بازی نوید محمدزاده، صابر ابر، فرشته حسینی، سحر دولتشاهی و همچنین با تهیه کنندگی علی اسدزاده استارت خورد.

وجود چنین بازیگرانی و به خصوص حضور نوید محمد زاده می تواند بر جذابیت و اثرگذاری این فیلم تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

جالب است بدانید که یکی از مشکلاتی که سریال قورباغه با خود به همراه داشت، عدم ثبات انتشار زمانی بود! در ابتدا زمزمه هایی از انتشار این فیلم در شهریور 99 به گوش می خورد اما زمان اکران آن به تعویض افتاد و حال در تاریخ 24 آذر ماه باید منتظر اکران این فیلم بر روی نمایش های خانگی باشیم. امیدواریم دیگر شاهد تعویق بازه زمانی پخش این سریال نباشیم!

دانلود سریال قورباغه

بررسی بیوگرافی هومن سیدی

هومن سیدی یکی از بازیگران و کارگردانان مطرح سینمای ایران است که در 8 آذر سال 59 در شهر زیبا و شمالی رشت دیده به جهان گشود. او دوران دبیرستان را با موفقیت سپری نمود و سپس وارد کلاس ‌های انجمن سینمای رشت شد، در آن جا به خوبی توانست خودش را با ساخت چند کلیپ کوتاه مطرح کند و این بود آغاز مسیر پر و پیچ خم همون سیدی!

 

بررسی بیوگرافی نوید محمد زاده

یکی از پرطرفدار ترین و خشن ترین بازیگر سینمای ایران، بدون شک نوید محمد زاده است. او متولد 17 فروردین سال 65 بوده و در تهران متولد شده است اما درست پس از  گذراندن 2 سال از تولد خود همراه با خانواده به ایلام رفت و در آن جا فرایند تحصیلی خود را آغاز نمود.

<< فیلم عصبانی نیستم >> یکی از بهترین کار های نوید محمد زاده بود که در این فیلم شخصیت هنری خود را به تمام ایران نشان داد! ایفای نقش او آنقدر مهم و تاثیرگذار بود که خیلی از منتقدان آن را شایسته دریافت سیمرغ بلورین نقش اول مرد می دانستند.

 

بررسی بیوگرافی صابر ابر

صابر ابر دیگر نقش آفرین فیلم قورباغه است که بازی آن را در فیلم الی، همه مان به یاد داریم! او به واسطه فیلم "درباره الی" نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در ۲۷ امین جشنواره فیلم فجر را توانست از آنِ خود کند.

البته قبل از این، صابر ابر نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد در بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر به خاطر بازی زیبای خود در دایره زنگی شده بود.

 

چطور می توانیم سریال قورباغه را مشاهده کنیم؟

برای دانلود سریال قورباغه می توانید از طریق رسانه سینما تی وی به صورت قانونی اقدام به دانلود تمامی قسمت ها کنید. البته شما در این رسانه می توانید تمامی قسمت ها را با کیفیت های مختلفی تهیه کنید.

 

سریال قورباغه چند قسمت دارد؟

این سریال در سال 1389 فیلمبرداری خود را آغاز نمود تا اینکه بحران کرونا آب سردی بر پیکره این تیم ریخت و فیلم برداری این گروه به صورت کامل متوقف شد! اما در نهایت آن ها در تابستان 99 فیلمبرداری خود را به صورت کامل به پایان رسانند.

در حال حاضر سریال قورباغه 16 قسمت دارد که اولین قسمت آن در تاریخ 24 آذر بر روی نمایش های خانگی و تمامی سایت های معتبر قابل پخش است.