تسنیم/ روابط عمومی جامعه روحانیت با انتشار تکذیبه ای، اخبار منتشر شده مبنی بر دیدار انتخاباتی حجت الاسلام پورمحمدی با علی لاریجانی دبیر عالی جامعه روحانیت را تکذیب کرد.

دیدار انتخاباتی لاریجانی با دبیر عالی جامعه روحانیت تکذیب شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به دنبال انتشار خبری مبنی بر دیدار دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز با علی لاریجانی در پایگاه خبری دیده بان ایران، روابط عمومی جامعه روحانیت مبارز در واکنش به این خبر تاکید کرد:  چنین دیداری انجام نشده و از اساس کذب است.

روابط عمومی جامعه روحانیت همچنین یادآور شد: تاکنون جامعه روحانیت مبارز و یا اعضای شورای مرکزی جامعه روحانیت با هیچکدام از کاندیداهای ریاست جمهوری بحث یا مذاکره و دیداری نداشته اند و در هیچ کدام از جلسات شورای وحدت و یا در جلسات جامعه روحانیت در مورد  کاندیداتوری افراد یا کاندیداهای مطرح بحث یا مذاکره ای صورت نگرفته است.

از همه اصحاب رسانه و پایگاه های اطلاع رسانی انتظار می رود در شرایط کنونی با رعایت اخلاق حرفه ای و رسانه ای، صرفاً انتشار دهنده اخبار واقعی بوده و صحت و سقم اخبار را از سایت خبری و یا از روابط عمومی جامعه روحانیت مبارز دریافت کنند و بر شنیده ها و گفته های منابع غیر موثق، استناد نکنند چرا که شایعات و اخبار غیر واقعی، موجب اخلال در روند وحدت نیروهای ارزشی و انقلابی شده و مصداق انتشار خبر کذب می باشد و اعتبار رسانه ای منتشر کننده را قویا زیر سوال می برد.

به گزارش تسنیم؛ سایت خبر دیده بان در مطلبی نوشته بود «برخی شنیده ها حاکی از این است که اخیراً «مصطفی پورمحمدی» در یک دیدار دوستانه شروط جامعه روحانیت مبارز برای حمایت از علی لاریجانی را مطرح کرده است و بر پایه همین گزارش به نتایج خوبی هم دست پیدا کرده اند».