مشاور عالی فرمانده کل سپاه با بیان اینکه قدرت ما در مقاومت اعتقادی است، گفت: برای ما فرقی نمی‌کند که دشمن کم باشد یا زیاد زیرا در چشم آنها ما زیاد و پرقدرت دیده می‌شویم و این مبنای ساخته شدن فرزندان این مرز و بوم است.

مشاور فرمانده سپاه: قدرت ما در مقاومت اعتقادی است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سردار خسرو عروج در ویژه برنامه گرامیداشت حماسه ۹ دی در مسجد امام موسی بن جعفر(ع) بندر انزلی ضمن تسلیت شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، با برشمردن سیره زندگی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: این سردار عظیم‌الشان به قدری مردمی بود که همین باعث شد موفق، نامدار و پیروز شود؛ حتی پس از شهادت ایشان مردم با حرکت‌های خودجوش تشییع ماندگاری برپا کردند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه با بیان اینکه یک جرقه از منش اهل بیت(ع) در وجود رزمندگان است، تاکید کرد: عده‌ای در زمان جنگ بودند که نمی‌توانستند جبهه بروند در عوض حمایت مالی می کردند و بچه هایشان را به جبهه می فرستادند دشمن گفت هزار به یک به ایران حمله کردیم ولی نتوانستیم آنها را شکست دهیم زیرا یک شعور بالاتر از شعور انسانی در آنها وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه قدرت ما در مقاومت، اعتقادی است، گفت: برای ما فرقی نمی‌کند دشمن کم باشد یا زیاد. زیرا در چشم آنها لشکر ما پرقدرت دیده می‌شود و این مبنای ساخته شدن فرزندان این مرز و بوم است که با این زیر بنا زندگی می‌کنند، باید همیشه در برابر دشمن آماده و قوی باشیم.

وی با بیان اینکه تا وقتی از این مکتب پیروی کنیم خدا تکلیف آنهایی که با شما بدذاتی می‌کنند را روشن می‌کند، افزود: البته این میدان ارادی و اختیاری است چون با اجبار نمی‌شود کسی را وارد آن کرد.

مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره دشمنی استکبار جهانی علیه ما، گفت: باید شرارت‌ها را شناسایی کنیم ولی آنچه سلاح ماست با کسی که دوست داریم تناسب ایجاد کنیم، وقتی این تناسب ایجاد شد شریک می‌شویم و  اتصال برقرار می‌شود.