رئیس پلیس آگاهی استان گفت: با تلاش کارآگاهان این پلیس، فردی که از طریق نسکافه مسموم مسافر اتوبوسی را بیهوش و مبلغ 50 میلیون ریال از حساب بانکی وی برداشت کرده بود، دستگیر شد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سرهنگ "میکائیل قهرمانپور" اظهارداشت: با شکایت جوانی مبنی بر اینکه در اتوبوس "اصفهان-تهران" فردی از طریق نسکافه ای مسموم وی را بیهوش و 50 میلیون و 640هزار ریال از حساب بانکی وی برداشت کرده و متواری شده است، بلافاصله رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی گفت: مالباخته بیان کرد، متهم ابتدا با طرح دوستی و قبل از سرقت از وی خواسته در قبال دریافت وجه نقد، مبلغ 50هزار تومان به حساب وی کارت به کارت کند که با این اقدام اطلاعات حساب وی را برداشت کرده است.

سرهنگ قهرمانپور تصریح کرد: در ادامه پس از تحقیقات گسترده و استعلامات صورت گرفته متهم حرفه ای و سابقه دار شناسایی و با تایید تصویر چهره نامبرده توسط شاکی، مخفیگاه وی در استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم در خاتمه از شهروندان خواست، ضمن عدم اعتماد به افراد ناشناس، از دریافت هرگونه خوراکی و نوشیدنی پیشنهادی از آن ها امتناء و توصیه ها و هشدارهای پلیس را مدنظر قرار دهند.