هر فردی که وبسایت فروشگاهی داشته باشد حداقل آشنایی با افزونه چند فروشندگی قدرتمند دکان را دارد، تاکنون افزودنی های زیادی برای دکان توسط توسعه دهندگان ایرانی و خارجی توسعه داده شده اما در این بین افزونه ای برای افزونه تایید حساب کاربری یا همان افزونه پیامک دکان وجود دارد.

افزونه تایید حساب کاربری دکان (افزونه پیامک دکان)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

افزونه تایید حساب کاربری ایرانی دکان یکی از افزودنی های دکان است که می تواند در حال حاضر از بهترین های تایید هویت برای وبسایت چند فروشندگی شما باشد، در این افزونه حتی الامکان درخواست های کاربر و مدیریت بصورت سریع ( ای جکس ) انجام شده و حتما در آینده امکانات جدید و حرفه ای تری به آن اضافه میشود. افزونه دکان یکی از افزونه های تخصصی وردپرس است که سایت ورد پرسی را تبدیل به میزبان فروشنده های متعدد می‌کند. هر سایت ورد پرسی مجهز به دکان امکان ثبت نام فروشنده و سپس فروش کالاهای وی را دارد. یکی از الزامات این گونه سایت ها تایید حساب کاربری فروشنده است تا یک فروشنده با اطلاعات جعلی در سایت ثبت نام نکند و موجب کاهش اعتبار سایت نشود.

توسط افزونه تایید حساب کاربری دکان می توانید تایید هویت حساب کاربری فروشندگان دکان را از طریق نام و نام خانوادگی، بانک صادر کننده، شماره شبا، تصویر کارت ملی شماره کارت، کد ملی، انجام دهید و همچنین امکان وارد کردن شماره موبایل کاربر در فرم وجود دارد که در پنل کاربری ذخیره و برای پیام های اطلاع رسانی استفاده می شود، شما می توانید حتی به دلخواه فیلد های فرم درخواست را فعال یا غیرفعال کنید.

افزونه تأیید حساب کاربری کاربران در افزونه چند فروشندگی دکان پرو

پیش نیاز این افزونه افزونه چند فروشندگی دکان پرو | Dokan Pro (نسخه حرفه‌ای) یا افزونه دکان (نسخه رایگان) است. این افزونه را میتوانید از ژاکت خریداری نمایید و برای اتصال آن به پنل پیامک از تابان اس ام اس پنل پیامکی خود را تهیه نمایید.

ویژگی‌های پلاگین Dokan :

امکان تایید حساب کاربری توسط تصاویر شناسایی

محفوظ بودن اطلاعات از دید دیگر فروشندگان

ارسال ایمیل اعلان به مدیرسایت برای درخواست تایید حساب کاربری جدید

کاملا راست چین و فارسی سازی شده

امکان تایید حساب کاربری توسط شماره موبایل

امکان تایید حساب کاربری توسط نشانی فروشنده

امکان تایید حساب کاربری توسط شبکه گوگل

امکان فعال و غیرفعال کردن بخش شبکه های اجتماعی

امکان پنل اعلانات در چهار نوع متفاوت با تنظیمات حرفه ای

امکان تایید حساب کاربری توسط شبکه فیسبوک

امکان تایید حساب کاربری توسط شبکه توییتر

افزونه تایید حساب کاربری دکان به سبک تابان اس ام اس:

ثبت ‌نام با شماره تلفن همراه

به کاربران خود اجازه دهید تا با شمارۀ موبایل خود وارد شوند تا تعداد ثبت ‌نام شما بالا برود. کاربر خود را از زحمت ورود به حساب ایمیل، رها کنید تا مجبور نشود برای تأیید هویت، وارد حساب ایمیل شود و سپس لینک تأیید را دنبال کند .

تایید ثبت نام با شماره موبایل

شما می توانید ثبت نام کاربران در دکان را براساس شماره موبایل قرار دهید و برای تایید هویت کاربران از سیستم پیامکی استفاده کنید.

برای این قابلیت ابتدا بایست از لینک tabansms.com حساب کاربری ایجاد نمایید و پس از تایید آن، مطابق با مراحل زیر پیش روید.

اگر برای شما ارسال به شماره هایی که تبلیغات خط خود را بسته اند، اهمیت ویژه دارد می بایست ماژول ارسال سریع را خریداری کنید تا با یک خط خدماتی عمومی کد تایید برای همه افراد ارسال شود.

پس از تکمیل ثبت نام و شارژ پنل، وارد بخش امکانات اولیه مورد نیاز، فعالسازی امکانات پنل پیامک شده و از بین ماژول ها، ماژول وب سرویس ارسال سریع را نصب نمایید.

پس از خریداری این ماژول در منوی برنامه نویسان به قسمت کلید وب سرویس بروید.

و یک کد امنیتی بر اساس حرف و اعداد ایجاد نمایید و با فشردن دکمه ایجاد کلید می توانید “ کلید وب سرویس” را بدست آورید.

برای تنظیم متن عضویت مورد نظر خود می بایست به منوی برنامه نویسان، قالب های ماژول ارسال سریع رفته و در باکس انتهایی صفحه، قالب مورد نظر خود را ایجاد کنید.

سپس منوی تنظیمات را در دکان زده و به منوی دروازه تایید پیامک بروید.

در این قسمت درگاه پیامکی را روی تابان اس ام اس تنظیم کنید و در مرحله بعد کلید وب سرویس و کد امنیتی را به ترتیب در نام کاربری و رمز عبور قرار دهید.

خط ارسال کننده را بر روی خطوط خدماتی بگذارید.

شناسه قالبی که ایجاد کردید را در بخش کد الگو قرار دهید.

در بخش متغیرها و مقادیر الگو نیز متغیر های موجود در شناسه را بگذارید. اگر مثلا قالبی که ایجاد کردید به صورت زیر است :

کد تایید [verificationcode]  فروشگاه من

در این بخش باید وارد کنید verificationcode:%CODE%

سپس در انتهای صفحه ذخیره تغییرات را بزنید.

در انتهای همین صفحه می توانید یک شماره موبایل وارد کرده و ارسال پیامک تست را بزنید تا از کارکرد افزونه اطمینان حاصل شود..

 

دانلود افزونه تایید شماره موبایل فروشندگان دکان

برای دانلود افزونه تایید شماره موبایل فروشندگان بعد از خرید پنل اس ام اس از تابان اس ام اس از طریق تیکت پشتیبانی اعلام کنید تا لینک خرید افزونه تایید شماره موبایل فروشندگان دکان برای شما ارسال شود، افزونه تایید حساب کاربری را می‌بایست از سایت تابان اس ام اس تهیه نمایید و افزونه تایید حساب کاربری فروشندگان دکان به صورت کامل با پنل اس ام اس تابان اس ام اس سازگاری دارد.

در پایان شما می توانید با ثبت نام در سایت تابان اس ام اس و خرید افزونه دکان اقدام به نصب افزونه در سایت خود کنید و از قابلیت های آن استفاده نمایید.

آموزش استفاده :

ابتدا وارد سایت تابان اس ام اس شوید و سامانه پیامکی مورد نظر خود را در صفحه جدول تعرفه و امکانات انتخاب نمایید

وارد سامانه پیامکی شوید و در بخش ارسال تیکت پشتیبانی درخواست اضافه کردن خط وبسرویس را دهید.

۱ . از سایت تابان اس ام اس یک سامانه پیامکی برای اتصال به افزونه پیامک دکان ( Dokan ) تهیه نمایید .

۲ . از سایت تابان اس ام اس افزونه را دانلود کنید.

۳ . تیکت در سامانه پیامک : ارسال سریع پیامک با خطوط خدماتی را فعال کنید.

۴ . در بخش تنظیمات افزونه در پیشخوان دکان اطلاعات پنل پیامک خود را وارد کنید.

جهت مشاوره خرید پنل اس ام اس تابان اس ام اس با کارشناسان تابان اس ام اس صحبت نمایید. tabansms.com و همچنین با کد تخفیف برای خرید پنل اس ام اس 20% تخفیف بگیرید.