سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به خبر جعلی واشنگتن تایمز عنوان کرد: بزدلی ترور رهبران خارجی مختص و نشان تجاری آمریکایی - اسرائیلی است و نه ایرانی.

واکنش ایران به خبر جعلی واشنگتن تایمز
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

«سعید خطیب‌زاده» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عصر امروز (جمعه) در واکنش به اخبار جعلی برخی رسانه‌های آمریکایی در توئیتر نوشت: بزدلی ترور رهبران خارجی مختص و نشان تجاری آمریکایی - اسرائیلی است و نه ایرانی.

وی افزود: واشنگتن تایمز باید پخته‌تر از آن باشد که اخبار جعلی نشر داده و تعصبات ضد ایرانی پخش کند - هر چند که این نشریه پیش از این نیز در ازای دریافت پول مطالبی از فرقه تروریستی و غیرقانونی منافقین منتشر کرده است. مخاطبین شما استحقاق مطالب بهتری دارند.

گفتنی است روزنامه آمریکایی واشنگتن تایمز در خبری جعلی مدعی شد که حسن روحانی رئیس جمهور ایران دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را به مرگ تهدید کرده است.

این رسانه آمریکایی در حالی اقدام به انتشار این خبر جعلی کرده است که حسن روحانی رئیس جمهوری ایران روز گذشته (پنجشنبه) در اظهاراتی در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت نیرو عنوان کرده بود: «ترامپ عین صدام بود و صدام هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کرد و سرنگون شد و ترامپ ۳ سال جنگ اقتصادی را بر ما تحمیل کرد و او هم در هفته‌های آینده سرنگون می‌شود و نه تنها از حکومت بلکه از زندگی سرنگون خواهد شد و به خاطر جنایت‌ها و ظلم‌هایی که کرد یک آدم بی آبرو در تاریخ خواهد بود و یکی از ظلم‌های غیر قابل گذشتش شهادت شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس بود که یادمان نخواهد رفت و این داغ برای همیشه بر دل و سینه ما هست و ملت‌های منطقه و ایران انتقام مناسبی از آنها خواهند گرفت.»