رکنا/ مشاور ترامپ در صحبت هایش با فاکس نیوز گفت که ممکن است مراسم تحلیف بایدن به تعویق بیافتد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مشاور دونالد  ترامپ  ادعا کرد که امکان دارد مراسم تحلیف  بایدن  در 20ژانویه به تعویق بیافتد.

مشاور ترامپ در مصاحبه ای که با فاکس نیوز داشت پیشنهاد دارد تا معاون رئیس جمهور دستور تحقیق درباره نتایج سال 2020 را صادر کند تا مراسم تحلیف بایدن به تعویق بیافتد.

در راستای صحبت های مشاور ترامپ موریس بروکس نماینده جمهوری‌خواه ایالت آلاباما نیز به فاکس نیوز گفت که پنجاه قانون‌گذار جمهوری‌خواه در کنفرانس تلفنی با ترامپ ، رئیس کارکنان کاخ سفید ، درباره جو بایدن و پیروزی او را در  ریاست جمهوری آمریکا  در جلسه ششم کنگره صحبت کردند.

آیا مراسم تحلیف بایدن به تعویق می افتد ؟

گفتنی است که این نماینده از اعلام نام افرادی که در کنفرانس تلفنی حضور داشتند امتناع کرده و گفت نمایندگان کنگره با تغییر نتیجه  انتخابات  مخالفت کردند.

وی در ادامه صحبت هایش در فاکس نیوز افزود که تاکنون مبارزه با تقلب در شمارش آرا و دزدیدن انتخابات هنوز در اوج است .

در ادامه  قرار است که شنبه شب 11سناتور در مراسم تایید آرای شرکت کنند تا تایید  پیروزی بایدن  را برای ریاست جمهوری رد کنند.

شمارش مجدد آرا در پیروزی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

از سوی دیگر، ستاد انتخاباتی ترامپ از طرفداران خود خواسته تا با تماس با سناتورهای جمهوری‌خواه از آن ها بخواهند تا به نتایج انتخابات در برخی ایالت‌های مهم اعتراض کنند.

گفتنی است که ششم ژانویه معاون رئیس جمهور آمریکا مجلس سنا را برگزار می کنند که در آن آرای الکترال درباره پیروزی  انتخابات ریاست جمهوری آمریکا  شمارش شود.