این مراسم پیش از بازی برگزار شد و در طی آن آقایان مهندس گورابی، دکتر قجر و عادل فردوسی پور از این پیشکسوتان به نمایندگی از برند مای، شون و رسانه‌های ورزشی قدردانی کردند.

تجلیل از پیشکسوتان رسانه در دیدار فوتبال دوستانه تیم برند شون و رسانه ورزش
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

روز پنجشنبه 11 دی ماه 1399 ساعت 13 تیم برند شون به مصاف  تیم رسانه ورزش به کاپیتانی عادل فردوسی پور رفت و به پیروزی سه بر صفر دست یافت. در این دیدار از پیشکسوتان رسانه اسکندر کوتی، ابراهیم افشار  و جعفر تبریزی توسط عادل فردوسی پور، مدیر عامل آریان کیمیا تک آقای گورابی و قائم مقام این شرکت دکتر قجر، با تقدیم هدایایی قدردانی شد. این دیدار با اسپانسرینگ برندهای شون و مای مردانه برای تشویق به سلامتی و ورزش برگزار گردید و بازی از طریق لایو اینستاگرام مای مردانه به آدرس @my.formen به طور مستقیم پخش شد.

تیم رسانه ورزش که به تازگی در لیگ حِرَف و مشاغل به مقام قهرمانی رسیده بود، در مقابل پیشکسوتان فوتبالی شون مانند مجاهد خذیراوی به سدی مستحکم برخورد کرده و نتوانست از موقعیت‌های ارزشمند خود برای به ثمر رساندن گل استفاده کند. تیم برند شون با در اختیار گرفتن بازی و توپ، و همچنین پاس کاری‌‌های دقیق و سریع توانست در نیمه اول دو گل را به ثمر رسانده و در نیمه دوم نیز با یک گل به کار خود خاتمه داد.

تجلیل از پیشکسوتان رسانه

در این دیدار هدایایی به رسم قدردانی و تجلیل به پیشکسوتان حاضر آقای اسکندر کوتی گزارشگر قدیمی و پیشکسوت، ابراهیم افشار روزنامه نگار و جعفر تبریزی عکاس ورزشی اهدا شد. این مراسم پیش از بازی برگزار شد و در طی آن آقایان مهندس گورابی، دکتر قجر و عادل فردوسی پور از این پیشکسوتان به نمایندگی از برند مای، شون و رسانه‌های ورزشی قدردانی کردند.

2

مصاف دوستانه رسانه ورزش و شون از دید اسپانسرها

به گفته نماینده برند طبیعت محور شون، این برند شرکت آریان کیمیا تک، همیشه سعی کرده است که زیبایی و سلامتی طبیعت را با محصولات طبیعی و گیاهی وارد زندگی کند و کیفیت زندگی را ارتقا دهد. ورزش مکمل این سلامتی و زیبایی است و تشویق به آن از اهمیت بسیاری برخوردار است. به همین علت این برند که دارای محصولات قابل استفاده برای آقایان مانند شامپو سر و بدن، مام رول و مرطوب کننده نیز هست، اسپانسر تیم فوتبالی شون را تشکیل داده است.

نماینده برند مای مردانه نیز پیش از این گفته بود که این برند همواره تلاش می‌کند که در جایی از جامعه قرار بگیرد، که از سلامتی مردم حمایت کند، لذا همیشه حامی ورزش بوده است. به همین علت این برند، همکاری با ورزشکاران و اهل رسانه را مسئولیت اجتماعی خود به ویژه در دوران هجوم کرونا که فعالیت‌های ورزشی کاهش یافته دانسته و با کمک شخصیت‌های ارزشمند این عرصه سعی دارد که مردم را به ورزش دعوت کند.

اهدای جوایز دنبال کنندگان مای مردانه و شون

بین شرکت کنندگان در لایو مسابقه که پیج مای مردانه را دنبال می‌کردند، قرعه کشی انجام شد و از طرف برند، لباس تیم رسانه ورزش با امضای عادل فردوسی پور به قید قرعه اهدا گردید. همچنین برند شون نیز در قرعه کشی اختصاصی خود به دنبال کنندگان برند شون جوایزی ویژه را اهدا کرد.

در پایان باید گفت، امیدواریم مسابقات دوستانه بیشتری برای ترویج سلامتی و ورزش انجام شود. تا شاهد روی آوردن بیشتر مردم به این موارد مهم در زندگی باشیم.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جوایز، نتایج و دیدن بازی در IGTV، پیج اینستاگرام مای مردانه به آدرس @my.formen و وب‌سایت my.co.ir را دنبال کنید. همچنین می‌توانید برای دیدن جوایز شون و شرکت در مسابقات دیگر این برند پیج اینستاگرام @schon.ir  و وب‌سایت schon.ir را دنبال کنید.