«نازنین بیاتی» بازیگر جوان سینما و تلویزیون که این روز‌ها پخش سریال نمایش خانگی مانکن را در برنامه دارد، امسال فعالیت سینمایی پررنگی را پشت سر خواهد گذاشت، وی هم اکنون سه فیلم را در آستانه حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر می‌بیند.

«نازنین بیاتی» بازیگر پرکار این روز‌های سینمای ایران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

«نازنین بیاتی» بازیگر جوان سینما و تلویزیون که این روزها پخش سریال نمایش خانگی مانکن را در برنامه دارد، امسال فعالیت سینمایی پررنگی را پشت سر خواهد گذاشت، وی هم اکنون سه فیلم را در آستانه حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر می بیند. 

بیاتی که فعالیت سینمایی‌اش با حضور در فیلم دربند ساخته پرویز شهبازی رنگ تازه‌ای به خود گرفته بود حالا به عنوان یکی از چهره های شناخته شده عرصه بازیگری شناخته می شود، البته بیاتی هنوز افتخار بزرگی را در سینما به دست نیاورده و به همین دلیل امسال نگاه ویژه ای به جشنواره فیلم فجر دارد. 

روزی دو میلیون فیلم تازه مجید توکلی به تهیه‌کنندگی علی سرتیپی یکی از آثاری است که بیاتی با آن امید حضور در جشنواره فیلم فجر در دوره سی و هشتم را خواهد داشت.

علی اوجی مجری طرح این فیلم سینمایی است و تاکنون علاوه بر نازنین بیاتی حضور بازیگرانی همچون شکیب شجره، زهرا داوودنژاد و احترام برومند در این فیلم قطعی شده است.  

«روزی دو میلیون» نام موقت دومین فیلم توکلی بعد از «متولد٦٥» است که حال و هوای عاشقانه دارد و به قلم جمیله دارلشفایی نوشته شده که به زودی در تهران کلید می‌خورد. تاکنون هیچ خلاصه داستانی از این فیلم منتشر نشده است.

فیلم سینمایی دینامیت را مسعود اطیابی کارگردانی می‌کند و تهیه آن بر عهده ابراهیم عامریان است. نازنین بیاتی در این فیلم یکی از نقش های اصلی را بر عهده دارد. فیلمبرداری «دینامیت» به تازگی در تهران آغاز شده است. 

احمد مهران فر، نازنین بیاتی، زیبا کرمعلی و نادر سلیمانی بازیگرانی هستند که تاکنون حضورشان در این فیلم سینمایی قطعی شده است. «دینامیت» جدیدترین همکاری اطیابی و عامریان بعد از فیلم «تگزاس» است که این روز‌ها با فروش بیش از ۱۴ میلیارد تومان همچنان در سینما‌ها در حال اکران است.

این فیلم سینمایی چند بازیگر مطرح و شناخته شده دیگری هم دارد که به زودی انتخاب و معرفی می‌شوند. پیش بینی می‌شود «دینامیت» با توجه به مضمون کمدی و ترکیب بازیگرانش از فیلم‌های پرفروش سال باشد.

دومین فیلم مهران احمدى با نام «سگ بند(یکی از فنون کشتی پهلوانی)» به تهیه کنندگى محمد حسین قاسمى دیگر فیلمی است که نازنین بیاتی در آن به ایفای نقش خواهد پرداخت، فیلمبرداری این فیلم به تازگی آغاز شده است. 

مهران احمدی که سابقه ساخت یک فیلم کمدی با نام مصادره را در کارنامه دارد برای فیلم دوم خود نیز به سراغ ساخت یک کمدی دیگر با تیم بازیگری جدید رفت.  امیر جعفری،  بهرام افشاری ، مهران احمدی، سیروس گرجستانی، نازنین بیاتی، بهاره کیان افشار، علی تقی پور، ناهید مسلمی، سعید امیرسلیمانی، میرطاهر مظلومی، عزت الله مهرآوران، سیامک صفری، امین فصیح و مهران احمدی بازیگران «سگ بند» هستند. به احتمال زیاد احمدی قصد دارد فیلمش را برای سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده کند.

براساس آخرین اخبار « سگ بند » باری دیگر فضایی کاملاً کمدی با حال و هوایی همچون مصادره ساخته خواهد شد، هنوز درباره سایر بازیگران و یا بازیگران زن این فیلم سینمایی صحبتی به میان نیامده اما این اثر تلاشی دیگر از مهران احمدی برای حضور در فجر خواهد بود.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: هیچ وقت گول اسم و ظاهر آدم ها رو نخورید؛ لشکر هیتلر با اون عظمت، اسمش نازی بود.