پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی/ هاشمی رفسنجانی در خاطرات 16 دی ماه سال 73 اشاره ای به خبری تلخ می کند، سقوط هواپیمای حامل شهید ستاری و خبر شهادت ستاری به همراه اردستانی باعث تالم هاشمی رفسنجانی شد

وقتی هاشمی رفسنجانی خبر شهادت شهید ستاری را شنید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

در قسمتی از خاطرات 16 دی ماه سال 73 هاشمی رفسنجانی آمده است

...اول وقت دکتر روحانی، [دبیر شورای عالی امنیت ملی]، تلفنی اطلاع داد که دیشب در اصفهان، تیمسار [منصور] ستاری، [فرمانده نیروی هوایی ارتش] و تیمسار [مصطفی] اردستانی و تیمسار [علیرضا] یاسینی و چند نفر دیگر از فرماندهان نیروی هوایی ارتش و خدمه هواپیمای جت استار در سانحه سقوط هواپیما شهید شده‌اند؛ خیلی متأثر شدم.[1] هم ستاری و هم اردستانی، در جنگ خیلی خوب خدمت کردند و تیمسار ستاری در اداره نهاجا و مخصوصاً امور فنی و صنعتی، خیلی کارهای مؤثری کرد و صرفه‌جویی‌های زیادی داشت. فردی را به خوبی تیمسار ستاری، در تمامی نیروهای مسلح نمی‌شناسم و اردستانی هم خلبان نمونه و کم نظیری بود و حقیقتاً از دست دادن آنها خسارت عمده‌ای است.

دکتر روحانی هم خیلی با آنها دوست بود و ارزش آنها را می‌دانست و اصرار داشت که یک روز عزای عمومی اعلان کنم و من پیام تسلیت به رهبری بدهم. به خاطر اینکه موضوع تبدیل به مسأله سیاسی نشود و از طرفی، بعداً توقعات زیادی از اعلام عزای عمومی در مرگ بزرگان داشته باشند، عزای عمومی را مصلحت ندیدیم و با مشورت با آیت‌الله خامنه‌ای، در حد پیام تسلیت اکتفا شد.