در ادامه به معرفی کامل رشته اکسپرت نویسی می پردازیم و بهتر مرکز اموزش اکسپرت نویسی در کشور را معرفی خواهیم کرد .

معرفی بهترین مرکز اموزش اکسپرت نویسی ( ربات معامله گر ) در کشور!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

اکسپرت نویسی در بازارهای مالی و سرمایه گذاری به معنای کسب سود خودکار حاصل از معاملات اتوماتیک است ، حساسیت و جذابیت این علم به قدری بالاست که مارا ملزم کرد طی یک گزارش به بررسی مفهوم و مزایایی اکسپرت نویسی و همچنین معرفی بهترین دوره اموزش اکسپرت نویسی بپردازیم . این روزها پیشرفت تکنولوژی در تمام ابعاد بقدری شتاب گرفته است که بازارهای سرمایه گذاری هم حتی از این قائده مستثنی نیستند . اموزش اکسپرت نویسی در دنیای سرمایه گذاری بسیار جذاب و مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته است ... در ادامه به معرفی کامل رشته اکسپرت نویسی می پردازیم  و بهتر مرکز اموزش اکسپرت نویسی در کشور را معرفی خواهیم کرد .

مزایای اکسپرت نویسی در بازار جهانی فارکس:

  1. اکسپرت نویسی امکان این را به سرمایه گذاران میدهد که بصورت شبانه روزی از بازار سود کسب کنند .
  2. اکسپرت نویسی هر شخصی را از حضور در بازار و مشاهده دائم چارت بی نیاز میکند .
  3. اکسپرت نویسی امکان افزایش سود را بر اساس قدرت استراتژی شما دارد .
  4. اکسپرت نویسی با در نظر گرفتن روحیات شما و تخصص شما انعطاف پذیری قابل توجهی دارد .
  5. اکسپرت میتواند توسط عموم افراد و با توجه به دانستنی های هر شخص نگاشته شود .
  6. اکسپرت نویسی قابلیت این را داشته که با تعیین حد سود و ضرر از بروز ضررهای بالا از سرمایه شما جلوگیری نماید .

2

معرفی بهترین اموزشگاه برای گذراندن دوره اموزشی اکسپرت نویسی :

بهترین اموزشگاه برای فراگیری علم اکسپرت نویسی و گذاراندن دوره اکسپرت نویسی در کشور از دید این گزارش مرکز اموزش عالی سهامیر است ، سهامیر با قدمت 30 ساله در بازارهای مالی و سرمایه گذاری از جمله بازار فارکس دارای بالاترین دپارتمان تخصصی و اموزشی در حوزه اکسپرت نویسی میباشد ، پلتفرم اموزشی این مرکز با استفاده از اخرین نسخه برنامه نویسی با فریم ورک mql اقدام به برگزاری دوره های تخصصی و پیشرفته در حوزه برنامه نویسی و ایجاد ربات های معامله گر نموده است همچنین ،  طبق گزارشات و بررسی ها متوجه شدیم برترین ربات های معامله گر در بازار فارکس با کسب رتبه های برتر در سطح جهانی با نام های xtrator و  simatix توسط این مجموعه نگاشته شده اند .

سهامیر با راه اندازی دوره های فوق تخصصی و کاملا عملیاتی طی 36 ساعت و در طول مدت 2 ماه اموزش بهمراه 6 ماه نظارت و پشتیبانی مستقیم مدرسان و اساتید توانسته بعنوان بهترین اموزشگاه اکسپرت نویسی در کشور شناخته شود .