​اینستاگرام به عنوان بزرگترین شبکه اجتماعی در ایران و یکی از برترین شبکه های اجتماعی جهان، اهمیت بسیاری برای افراد و کسب و کارها دارد.

روشهای افزایش فالوور اینستاگرام
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

در ایران نیز بسیاری از کسب و کارها از طریق اینستاگرام به کسب درآمد پرداخته و همچنین افراد حقیقی نیز با استفاده از این شبکه اجتماعی اقدام به کسب درآمد و شهرت میکنند.

راه های افزایش فالوور اینستاگرام

داشتن فالوور بالا یکی از اصلیترین دغدغه‌های مدیران صفحات اینستاگرامی میباشد؛ داشتن فالوور زیاد و استفاده درست از آن ها میتواند باعث افزایش خیره کننده فروش شما شده و تغییری قابل توجه در درآمد و زندگی شما ایجاد کند.

حال این سوال پیش می آید که : چگونه فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهیم و چگونه مشتریهای اینستاگرامی ایجاد کنیم ؟

در این مقاله روشهای افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش فروش اینستاگرامی را به شما به صورت رایگان آموزش خواهیم داد پس با ما همراه باشید.

افزایش فالوور اینستاگرام با تولید محتوا

تولید محتوا مستمر و مفید یکی از اصلی ترین روشهای افزایش فالوور میباشد.

شما باید در روز حداقل یک پست در اینستاگرام خود قرار دهید. این پست باید با توجه به پرسونای مخاطب شما و کاملا هدفمند و مفید باشد تا بتواند کاربران هدفمند و ارگانیک را برای پیج شما کسب کند.

همچنین با تشویق کاربر به اشتراک گذاری و سیو پست ها، نرخ تعامل و بازدید پست را افزایش دهید. با این کار نه تنها پست های جدید شما در اکسپلور برای کاربران جدید نمایش دهده میشود بلکه با اشتراک گذاری توسط فالوورهای پیج شما، افراد جدید از این طریق نیز به پیج شما اضافه خواهند شد.

برای مشاهده روشهای تولید محتوا میتوانید به سایت ساناست مراجعه کنید و از مقالات رایگان آن در زمینه اینستاگرام استفاده نمایید.

افزایش فالوور اینستاگرام با استفاده از هشتگ و تگ

یکی دیگر از راه های افزایش دنبال کننده های پیج اینستاگرام شما، استفاده درست از هشتگ ها و همچنین تگ کردن برند ها و اشخاص مرتبط با محتوای شما میباشد.

در مورد هشتگ، بهترین روش این است که نهایتا از ۸ عدد هشتگ کاملا مرتبط به پیج و پست خود استفاده کنید و همچنین از اسپم در این مورد خودداری نمایید.

برای تگ کردن نیز میتوانید اینفلوئنسرهای مرتبط با پست یا برندها و پیج های مرتبط با پیج و پست خود را روی تصویر یا ویدئو خود تگ کنید و از این طریق بیشتر دیده شوید.

زمانبندی درست و نظم

شما باید بهترین زمان برای گذاشتن پست در صفحه اینستاگرام خود را بر اساس تجاربی که در طول زمان به دست آورده اید انتخاب کنید و پست های خود را طبق نظم و در بهترین زمان قرار دهید.

بهترین زمان پست گذاشتن برای بسیاری از پیج های اینستاگرامی در ایران، از ساعت 7 الی 11:30 شب میباشد.

تبلیغات پیج اینستاگرام

روشهای افزایش فالوور اینستاگرام

یکی از اصلی ترین راه های افزایش فالوور هدفمند اینستاگرام، تبلیغ درست و بهینه میباشد.

شما میتوانید صفحه اینستاگرام خود را در پیج های بربازید و همچنین توسط اینفلوئنسر ها تبلیغ کنید. البته باید توجه داشته باشید که تبلیغ دهنده باید مرتبط با محتوای شما باشد تا بازدهی درستی به دست آوردید.

همچنین میتوانید در وبسایت خود (یا کمپین های بنری در سایر وبسایت ها) پیج اینستاگرامتان را تبلغ کنید.

استفاده از پوش نافیکیشن نیز یکی دیگر از راه های تبلیغات اینستاگرام شما میباشد.

نکته ای که در مورد تبلیغات پیج اینستاگرام خود باید بدانید این است که اصولا مخاطبین به پیج های با فالوور پایین اعتمادی ندارند لذا در ادامه برای این مشکل نیز راهکاری پیشنهاد خواهیم کرد.

استفاده از ربات های اینستاگرامی

یکی از سخت ترین و حساسترین روش های افزایش فالوور اینستاگرام استفاده از ربات ها میباشد.

این روش اصولا نیاز به تخصص داشته و درصورت استفاده اشتباه موجب ایجاد مشکل برای پیج شما خواهد شد لذا ابتدا روی پیج های فیک اقدام به استفاده و یادگیری روش استفاده از ربات کرده سپس روی پیج اصلی خود امتحان کنید.

ربات ها تمام کارهای اینستاگرامی شما را خودکار انجام میدهند و باعث افزایش سرعت رشد پیج میشوند اما استفاده نادرست از آن ها نتیجه عکس خواهد داشت.

افزایش فالوور اینستاگرام با خرید فالوور

روشهای افزایش فالوور اینستاگرام

خرید فالوور فیک اینستاگرام یکی دیگر از راه های افزایش مخاطبین اینستاگرامی شما میباشد.

همانطور که بالاتر نوشته شد، بسیاری به پیج هایی که فالوور پایین دارند اعتماد نکرده و در تبلیغات آن ها را فالو نمیکنند؛ برای حل این مشکل میتوانید تا حدودی که نیاز باید اقدام به خرید فالوور فیک کنید و آمار پیج اینستاگرام خود را افزایش دهید تا هنگام تبلیغات و همچنین تولید محتوا، کاربران یک پیج با ظاهری معتبر تر را دیده و سپس درصد بیشتری آن را دنبال کنند.

همچنین برای این که نرخ تعامل شما بالا به نظر برسد و کسی به فیک بودن فالوورهای شما شک نکند، میتوانید اقدام به خرید لایک فیک برای پست های جدید و قدیمی خود کنید تا از آن جهت نیز مشکلی مشاهده نشود.

شاید براتان جالب باشد بدانید که درصد بسیار بالایی از اینفلوئسرها و همچنین برنده های مطرح نیز فالوور فیک خریداری میکنند تا ظاهر بهتری داشته باشند و در تبلیغات بهتر عمل کنند.

برای خرید انواع خدمات سوشال میتوانید به سایت ساناست به آدرس (saanaset.com/social) مراجعه نمایید.

پیروز و پاینده باشید.