در این گزارش امروز قصد داریم یکی از بهترین مراکز اموزش اکسپرت نویسی و معاملات الگوریتمی در کشور را به علاقه مندان این رشته معرفی کنیم و همچنین به بررسی کاربرد اکسپرت نویسی و معاملات الگوریتمی در بازار سرمایه جهانی بپردازیم.

معرفی بهترین مرکز اموزش اکسپرت نویسی و معاملات الگوریتمی در ایران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

اکسپرت نویسی یا معاملات الگوریتمی چیست و بهترین مرکز اموزش اکسپرت نویسی ( معاملات الگوریتمی ) در ایران کجاست ؟

آیا تا حالا به این فکر کردید که تعدادی ربات داشته باشید که قادر باشند بر اساس استراتژی معاملاتی شما و بجای شما در بازار سرمایه فعالیت کنند و بطور خودکار و شبانه روز برای شما سود کسب کنند ؟

در این گزارش امروز قصد داریم یکی از بهترین مراکز اموزش اکسپرت نویسی و معاملات الگوریتمی در کشور را به علاقه مندان این رشته معرفی کنیم و همچنین به بررسی کاربرد اکسپرت نویسی و معاملات الگوریتمی در بازار سرمایه جهانی بپردازیم.

اکسپرت نویسی و معاملات الگوریتمی در 3  بستر برنامه نویسی  MQL3 و MQL4 و MQL5 قابل اجرا است ، امروزه جدیدترین و پیشرفته ترین رباتهای معامله گر در دو نسخه نهایی MQL4 و MQL5 قابل برنامه ریزی و راه اندازی هستند .

یک متخصص اکسپرت نویسی میتواند با نگارش استراتژی معاملاتی به زبان برنامه نویسی و اتصال ان به بازار جهانی قادر است بدون نیاز به حضور در این بازار و با جانشین کردن ربات بجای خود از بازارهای سرمایه گذاری سود دریافت کند .

اموزش اکسپرت نویسی و معاملات الگوریتمی بعنوان یکی از جذاب ترین و سود آورترین تخصصهای بین المللی در حوزه سرمایه گذاری در بازار بورس جهانی ( فارکس ) میباشد.

مزایای اکسپرت نویسی:

  1. تبدیل استراتژی معاملاتی به ربات معامله گر
  2. قابلیت راه اندازی سیستم معاملات الگوریتمی بصورت شبانه روزی
  3. عدم نیاز به حضور شخص در بازار
  4. قابلیت راه اندازی بینهایت ربات در بستر شبکه
  5. امکان تعریف حد سود و ضرر مطابق با استراتژی معاملاتی
  6. و ....

 

اکنون که با مزایا و ویژگی های دوره اموزشی اکسپرت نویسی یا بعبارتی معاملات الگوریتمی اشنا شدیم به احتمال زیاد به فراگیری این علم علاقه مند شدید .... اکنون قصد داریم یکی از برترین موسسات اموزش عالی کشور را در حوزه اموزش اکسپرت نویسی به شما معرفی کنیم .

 

2

معرفی بهترین اموزشگاه اکسپرت نویسی و معاملات الگوریتمی در کشور :

با بررسی های انجام شده و طبق نظرات کاربران متوجه شدین اموزشگاه عالی سهامیر بعنوان یکی از برترین و تخصصی ترین مراکز اموزش اکسپرت نویسی و معاملات الگوریتمی در کشور میباشد .

معرفی مرکز اموزش عالی سهامیر :

مرکز اموزش عالی سهامیر با قدمت 30 ساله در بازارهای سرمایه گذاری از جمله بازار بورس جهانی ( فارکس ) بصورت انحصاری و کاملا استاندارد کلاس های اموزش اکسپرت نویسی را در سطح کشور و خارج از کشور برگزار میکند ، این اموزشگاه با داشتن ویژگی هایی همچون پشتیبانی 6 ماهه و نظارت مستقیم بر کارکرد دانشپذیران بعنوان یکی از بهترین انتخاب ها برای اموزش اکسپرت نویسی و معاملات الگوریتمی در کشور شناخته میشود .