این روزها کمتر کسی پیدا می شود که دوست نداشته باشد خوشبو باشد و از عطر و ادکلن استفاده نکند. زیرا خوشبو بودن یکی از اصول آراستگی است. از طرفی شاید خرید عطرهای گران برای همه ممکن نباشد. همه به دنبال عطری هستند که ضمن خوشبو بودن ارزان قیمت باشد و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه باشد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

اما چرا بعضی عطر و ادکلن ها قیمت بسیار بالایی دارند و بعضی ادکلن ها ارزان قیمت هستند؟ بعضی اسانس های روغنی که در روند ساخت عطر و ادکلن مورد استفاده قرار می گیرند بسیار نادر و گران قیمت هستند. استفاده از این اسانس ها باعث بالا رفتن قیمت عطر و ادکلن می شود. اما ادکلن هایی که در ساخت آنها از اسانس های رایج استفاده شده است، و روند تولید آنها نیز آسان تر است قیمت مناسب تری دارند. این ادکلن ها ماندگاری و پراکندگی خوبی هم دارند.

عوامل زیادی روی قیمت عطر و ادکلن تاثیرگذار هستند. از جمله ی این عوامل می توان به برند تولید کننده، بسته بندی، زمان لازم برای تولید عطر و نوع اسانس های مورد استفاده اشاره کرد. البته بعضی برندها بیشتر به دنبال همه گیر شدن هستند. از این رو ادکلن های خود را با قیمت های پایینی عرضه میکنند، تا تبدیل به ادکلن های پرفروش شوند. برای استفاده از بعضی اسانس ها بین سه الی پنج سال زمان لازم است. هر چه در طراحی و بسته بندی یک ادکلن خلاقیت بیشتری به کار رود، قیمت آن نیز افزایش می یابد. به همین دلیل است که ادکلن های لاکچری ظاهری بسیار پر زرق و برق دارند.

 پس ادکلن ارزان قیمت حتما بی کیفیت نیست. ممکن است یک ادکلن ارزان قیمت بخرید که هم ماندگاری بالایی داشته باشد و هم بسیار خوشبو باشد. در این مقاله قصد داریم به معرفی تعدادی ادکلن مارک ارزان قیمت بپردازیم.

001

ادکلن اسمارت کالکشن هرمس  Hermes VIP:

003

ادکلن اسمارت کالکشن هرمس

ادکلن اسمارت کالکشن هرمس یک ادکلن مارک ارزان قیمت و جذاب و مردانه است که رایحه ای تلخ دارد. این ادکلن ادو پرفیوم مردانه  مربوط به گروه بویایی چوبی است و برای روزهای سرد و  برفی گزینه ی خوبی است. این ادکلن خوشبو و جذاب محصول کشور فرانسه است و ماندگاری و پراکندگی خوبی دارد.

به محض اسپری کردن این ادکلن اسمارت، رایحه ی خوشایند و دلچسب مرکباتی نظیر پرتقال و گریپ فروت به مشام می رسد. رفته رفته این رایحه ی خوشایند جای خود را به رایحه ی سنگ چخماق میدهد. بوی جذاب و مردانه ی این عطر با رایحه ی گل سنگ پایان می یابد.

سادگی و جذابیت محفظه ی شیشه ای این عطر با مایع طلایی رنگ درون آن هارمونی جذاب و خوشایندی ایجاد کرده است.

ادکلن پرفیوم رودیر مدل Ephoria  زنانه:

002

ادکلن رودیر ایفوریا

دومین ادکلن مارک ارزان قیمت که قصد معرفی و نقد و بررسی آن را داریم ادکلن رودیر مدل ایفوریا است. این ادکلن زنانه محصول کشور امارات است و در حجم های صد میلی لیتری به فروش می رسد. این ادکلن رایحه ای گرم و شیرین دارد و مربوط به گروه بویایی گلی میوه ای است. ادکلن رودیر ایفوریا که بسیار  خوشبو است  برای روزهای سرد پاییز و زمستان انتخاب خوبی است و استفاده از آن توصیه می شود. استفاده از این ادکلن مارک ارزان قیمت حس خاص و نابی را به شما انتقال میدهد.

رایحه ی خوب این ادکلن رودیر با بوی دل انگیز و جذاب انار آغاز می شود و کم کم به رایحه ی گل نیلوفر و گل ارکیده می رسد. در پایان رایحه ی بنفشه، مشک، عنبر و ماهاگونی نمایان می شود.

بطری شیشه ای این ادکلن با رنگ بنفش تیره که روی آن عبارت ایفوریا و نشان تجاری رودیر با رنگ سفید به چشم می خورد جذابیت خاصی به این ادکلن داده است. در فلزی نقره ای رنگ جذابیت ظاهری این ادکلن را تکمیل میکند.

ادکلن مردانه ی نایس مدل Amouage Interlude:

 

این مدل ادکلن نایس که ادکلن مارک ارزان قیمت به شمار می رود، رایحه ای گرم و تلخ دارد و مربوط به خانواده ی عطرهای چوبی و معطر است. این عطر ادو پرفیوم ماندگاری و پراکندگی متوسطی دارد و برای شب های سرد زمستانی انتخاب ایده آلی است.

این ادکلن مردانه نت آغازین با عناصر پونه ی کوهی، نارنج و فلفل دارد. نت میانی این ادکلن نایس شامل رایحه های اوپوپوناکس و عنبر و گل لادن است. نت پایانی با روایح چرم، گیاه پچولی، چوب صندل و چوب عود آشکار می شود.

بطری شیشه ای این ادکلن مارک ارزان قیمت، مشکی رنگ است که روی آن طرح گیاهانی به رنگ زرد و نارنجی به چشم می خورد که نشان می دهد این ادکلن محبوب برای فصل پاییز و زمستان مناسب است.

 

ادکلن مردانه ی دلار اصلی:

 

سومین ادکلن مارک ارزان قیمت، ادکلن Elysees Paris Dollar  که در ایران به ادکلن دلار معروف است. این ادکلن مردانه رایحه ای گرم و تند و شیرین دارد که برای روزهای سرد سال مناسب است. این عطر مردانه و شیک از نوع ادوتویلت است و در سال 1991 ساخته و روانه ی بازار شده است.

این ادکلن مردانه ی معروف که مربوط به گروه بویایی سرخس گونه است و به محض استفاده از آن رایحه ی سبز و علفی، ترنج و مریم گلی  استشمام می شود. کم کم این رایحه ی سبز جای خود را به رایحه ی لوندر ( اسطوخودوس )، کاهو، آرتمیس ( آرتمیس ) و آویشن می دهد. بوی خوش این ادکلن با رایحه ی پچولی( نعناع هندی) و خزه و سدر پایان می یابد.

ظاهر شیشه ای این ادکلن با در مشکی رنگ در کنار نشان دلار حک شده روی شیشه ی آن، ظاهر جذابی به این ادکلن مارک ارزان قیمت داده است.

ادکلن مردانه ی کریشن لامیس Pure black:

این ادکلن مردانه  از نوع ادوتویلت میباشد و رایحه ای تند و گرم دارد. این ادکلن مارک ارزان قیمت ساخت کشور امارات است و در حجم های 100 میلی لیتری به فروش می رسد. این ادکلن کلاسیک که مربوط به گروه بویایی  گلی است ماندگاری بسیار بالایی دارد و برای آقایان میانسال گزینه ی خوب و مناسبی است.

نت آغازین این ادکلن شامل عناصر انبه ی یخ زده و قهوه است که رایحه ی دل انگیزی ایجاد میکند. سپس کم کم رایحه ی ادویه های مختلفی به مشام می رسد. عناصر نت پایه ی این ادکلن  شامل  فلفل و مارزیفان است.

این ادکلن کلاسیک و مردانه طراحی خاصی دارد. رنگ مشکی بطری  این ادکلن در کنار طراحی عجیب آن اصالت و کلاسیک بودن آن را به طور کامل حفظ کرده است.

از کجا ادکلن مارک ارزان قیمت بخریم؟

استفاده از عطر و ادکلن این روزها جایگاه ویژه ای دارد. از طرفی در بازار عطر و ادکلن شاهد عطرهای تقلبی و فیک هستیم. پس برای خرید عطر و ادکلن باید به فروشگاه های معتبر و قابل اعتماد مراجعه کنیم. آیا شما هم به دنبال ادکلن مارک ارزان قیمت هستید، اما نمی دانید از کجا می توانید یک خرید مطمئن داشته باشید. ما یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم!

فروشگاه اینترنتی شیک فام فروشگاهی قابل اعتماد برای خرید انواع ادکلن مارک ارزان قیمت است. شما می توانید به طور آنلاین هر ادکلنی را که دوست دارید، با مناسب ترین قیمت سفارش دهید. ادکلن سفارشی شما در سریع ترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید. با خرید از فروشگاه اینترنتی شیک فام(shikfam.com) دیگر نگران تقلبی بودن عطر و ادکلن خود نباشید.