بسیاری از افراد تمایل به استفاده از ادکلن های خاص دارند. به طوری که هدیه گرفتن انواع عطر، بخصوص ادکلن های معروف آنها را بسیار خوشحال میکند. عطر و ادکلن نقش مهمی در زندگی ما دارند و می توان گفت جزو مهم ترین لوازم شخصی هر کس به حساب می آیند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

استفاده از عطر و ادکلن مزایای زیادی دارد. مصرف عطر و ادکلن در کشور فرانسه بخاطر مزایای بیشمار آنها بیشتر از بقیه ی کشورهاست. همچنین تعدادی از کمپانی های سازنده ی ادکلن های معروف در این کشور قرار دارند. ادکلن لاکوست، هرمس، شنل، لانکوم، کریستین دیور، شنل و گیونچی همگی محصولات کشور  فرانسه هستند. اما ادکلن ها چه مزایایی دارند؟ و از کجا می توان ادکلن های معروف را تهیه کرد؟

001

استفاده از عطر و ادکلن تاثیر مثبتی در روحیات شما دارد.

مزایای استفاده از عطر و ادکلن:

استفاده از یک ادکلن خوب به اندازه ی پوشیدن یک لباس مناسب اهمیت دارد. یکی از مزایای استفاده از انواع عطر و ادکلن بالا رفتن اعتماد به نفس است. یک رایحه ی خوب و مطبوع باعث می شود فرد خاصی به نظر برسید و بدین ترتیب علاوه بر بالا رفتن اعتماد به نفس باعث بالا رفتن جایگاه اجتماعی شما  می شود. البته توجه داشته باشید ترکیب شیمیایی بدن هر کس متفاوت است. که این امر باعث می شود بویی که از پوست هر کس بعد از استفاده از ادکلن متصاعد می شود با بقیه متفاوت باشد.

برخی از عطرها قادرند تنش و اضطراب شما را کم کنند.

استفاده از یک ادکلن مناسب و خوشبو باعث می شود در طول روز خوشبو بمانید.

استفاده از ادکلن روی اخلاق و روحیات شما نیز تاثیر مستقیم دارد. با استفاده از برخی ادکلن ها می توان شاداب تر، مهربان تر و آرام تر شد.

برخی از عطرها کمک میکنند خواب عمیق و راحتی داشته باشید.

سردرد هایی که علت آنها خستگی فشار کاری است با استفاده از برخی ادکلن ها بهبود می یابند. علت این امر افزایش سرعت گردش خون در مغز است.

عطرها می توانند باعث شوند خاطرات خوب گذشته را به یاد بیاورید. رایحه ها به خوبی با بخش احساسی مغز شما ارتباط برقرار می کنند و باعث می شوند خاطرات شادتان را به یاد بیاورید.

از بسیاری از عطرها و ادکلن ها برای آروماتراپی استفاده می شود.

نکات استفاده از عطر و ادکلن:

بوی ادکلن افرادی که پوست چرب دارند ماندگار تر است.چون پوست چرب معمولا چرب و مرطوب است و این رطوبت موجب ماندگاری بوی عطر است. اگر پوست خشکی دارید بهتر است  یک الی دو بار در تمام روز، عطر خود را تمدید کنید

برای این که بوی ادکلنتان به خوبی پخش شود از آن روی نقاط نبض دار بدن استفاده کنید. روی گردن، پشت گوش ها، ساعد دستان و پشت زانو ها بهترین نقاط برای استفاده از ادکلن هستند. آقایان می توانند دست خود را آغشته به مقدار کمی ادکلن کنند و سپس دستان خود را روی صورت بکشند.

برای این که عطرتان دیرتر فاسد شود، شیشه ی ادکلن را در مکانی خشک، خنک و به دور از رطوبت و نور مستقیم خورشید نگهداری کنید.

ادکلن ایفوریا کلوین کلاین Euphoria Gold  :

002

ادکلن ایفوریا گلد

 رایحه شناسی:

ادکلن ایفوریا جزو ادکلن های معروف هستند. این ادکلن در دو نوع زنانه و مردانه موجود است. نوع زنانه ی آن عطری است میوه ای بر اساس رایحه ی عسل و بویی گرم و شیرین دارد. پخش و ماندگاری عالی آن باعث می شود برای فصول سرد سال گزینه ی ایده آلی باشد.

نت اولیه: نارنگی، پرتقال کامکوات، زردآلو

نت میانی: عسل، گاردنیا، گل نرگس

نت پایه: نعناع هندی، چوب صندل و مشک

ادکلن ایفوریای مردانه از نوع ادو پرفیوم است و به همراه جفت زنانه ی خود در سال 2006 با حجم 100 میلی لیتری روانه ی بازار شد. این عطر از نوع ادوپرفیوم است و برای استفاده ی روزانه مناسب است.. این ادکلن خنک و تلخ مربوط به خانواده ی عطرهای شرقی است و به خاطر رایحه ی خاصی که دارد برای تمام فصول سال مناسب است.

نت اولیه: زنجبیل، فلفل و لیمو شیرین

نت میانی: عسل، ریحان، دارچین، سدر، نعناع و سالویا ( مریم گلی )

نت پایه: کهربا، نعناع هندی، اقاقیای برزیلی و کمی وانیل

طراحی ظاهری:

طراحی شیشه ی این عطر نیز بسیار خاص و جذاب است. ظاهر غیر عادی و طلایی رنگ این ادکلن به بیننده حس ثروت و لوکس بودن القا میکند.

ادکلن خسوس  دل پوزو هالووین Halloween:

003

ادکلن خسوس هالووین بنفش

رایحه شناسی:

ادکلن هالووین هم جزو ادکلن های معروف زنانه است. ادکلن هالووین با رایحه ای خنک و شیرین در سال 1997 روانه ی بازار شد. این ادکلن مربوط به خانواده ی گل های شرقی است و مصرف آن در روزهای سرد توصیه می شود.

نت اولیه: نارنج، برگ بنفشه، برگ موز

نت میانی: تکمه گیاه، بنفشه، فلفل، مگنولیا، گل همیشه بهار

نت پایانی: وانیل، بخور خوشبو، چوب صندل و صمغ درخت مر

طراحی ظاهری:

طراحی ظاهری و بنفش رنگ این ادکلن، به گونه ای است که گویی عطری شگفت انگیز درون قفسی جذاب به دام انداخته شده است. به طوری که حتی با نگاه کردن به آن احساس شادی خواهید کرد.

ادکلن لاکوست Red مردانه:

رایحه شناسی:

این مدل از ادکلن لاگوست سال 2004 روانه ی بازار شد. این عطر مربوط به خانواده ی گلدار مشک چوبی است و ماندگاری متوسطی دارد. این عطر ادو تویلت با رایحه ی خنک و تندی که دارد برای فصول گرم سال انتخاب کاملا درستی است.

نت اولیه: سیب

نت میانی: کاج

نت پایه: خس خس، نعناع هندی

طراحی ظاهری:

در نگاه اول ظاهر متفاوت این ادکلن جلب توجه میکند. ظاهر بیضی مانند و شیشه ی قرمز رنگ این ادکلن حسی سرشار از انرژی را به بیننده القا میکند.

 

ادکلن لانکوم ترزور میدنایت رز:

رایحه شناسی :

ادکلن لانکوم ترزور میدنایت یکی دیگر از ادکلن های معروف است. این عطر گرم و شیرین در سال 2011  با حجم 75 میلی لیتری روانه ی بازار شد. این مدل از ادکلن لانکوم ادو پرفیوم و زنانه است که به خانواده ی عطرهای چوبی تعلق  دارد و به خاطر داشتن رایحه ی گل دار مشک چوبی  یک گزینه ی خوب برای روزهای پاییزی و زمستانی و مجالس شبانه است.

طراحی ظاهری:

این ادکلن طراحی ظاهری جذابی دارد. شیشه ی کشیده و بنفش رنگ آن و یک گل رز از جنس روبان پایین درب آن از مشخصه های ظاهری و جذاب این ادکلن هستند.

ادکلن گوچی بای گوچی ادو پرفیوم Gucci by Gucci EDP :

رایحه شناسی:

این ادکلن در سال 2007 با حجم 75 میلی لیتری روانه ی بازار شد. این عطر از نوع ادو پرفیوم بوده و رایحه ای گرم و شیرین دارد. این عطر مربوط به خانواده ی گل های مدیترانه ای است و برای فصول سرد سال مناسب است.

طراحی ظاهری:

بطری مستطیل و قهوه ای رنگ با نشان تجاری برند گوچی این ادکلن در کنار در طلایی رنگ آن جلوه ای زیبا و لوکس به آن می بخشد. خانم هایی که به دنبال ادکلن های معروف خاص هستند از این ادکلن بسیار استقبال میکنند.

 

ادکلن مردانه ی تق هرمس ادو تویلت مردانه:

رایحه شناسی:

یکی از ادکلن های معروف، ادکلن تق هرمس ادو تویلت مردانه است. این ادکلن در سال 2006 روانه  ی بازار شد  و می توان گفت جزو مشهورترین ادکلن های برند هرمس است. این ادکلن متعلق به خانواده ی عطرهای چوبی است و بویی تند، ترش و کمی تلخ با ماندگاری نسبتا بالایی دارد.

نت اولیه: پرتقال و گریپ فروت

نت میان: فلفل و شمعدانی

نت پایه: نعناع هندی، چوب سدر، پاتچولی، خس خس

طراحی ظاهری:

بدنه ی بی رنگ شیشه ای و با کیفیت این ادکلن هارمونی جذابی با رنگ طلایی مانند ادکلن ایجاد کرده و حس شیک بودن به بیننده القا میکند.

برای مشاهده و خرید ادکلن های اورجینال شیک فام میتوانید علاوه بر لینک های درون این صفحه میتوانید با کپی کردن لینک زیر و وارد کردن آن در مرورگر خود وارد صفحه ادکلن های اورجینال روز شیک فام شده.

shikfam.com/Search-products/category-Perfume

 

اگر به دنبال فروشگاهی برای خرید ادکلن های معروف فوق هستید، ما به شما فروشگاه اینترنتی شیک فام را توصیه میکنیم. شما می توانید هر کدام از این ادکلن های معروف نقد و بررسی شده را با مناسب ترین قیمت ها از فروشگاه شیک فام تهیه کرده و از بوی خوش ادکلنتان لذت ببرید.