جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه در تمامی عرصه‌ها قدرت پاسخگویی به تهدیدات دشمن را داریم، گفت: می‌توانیم هر نگاه ناپاک و دست ناپاک را برابر نوع و اندازه تهدید از بین ببریم.

خط و نشان جانشین فرمانده کل ارتش برای دشمن
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

امیر محمدحسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش امروز در مراسم ششمین دوره اختتامیه رزم مقدماتی مشترک دانش پژوهان آموزشگاه های درجه داری ارتش که در مرکز آموزش ۰۱ شهدای وظیفه نیروی زمینی ارتش برگزار شد،گفت: دانش آموختگان درجه داری ارتش که امروز مفتخر به دریافت سردوشی شده اند در مسیر نورانی ولایتمداری و سربازی امام زمان (عج الله) گام نهاده اند که این سعادت دنیا و آخرت را برای شما در پی دارد.

وی با بیان اینکه شما خادمان ملت شریف ایران اسلامی و ادامه دهنده راه شهدای بزرگی چون صیاد شیرازی، سلیمانی، بابایی، نامجو و کلاهدوز هستید،افزود: شما در بین مشاغل بسیاری که می توانستید انتخاب کنید و از آرامش و رفاه بیشتری برخوردار باشید؛ مسیری را انتخاب کردید که مورد توجه اولیا الهی است و هرکسی به این توفیق نائل نمی شود.

جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به جنایات رئیس جمهور آمریکا، اظهار داشت: امروز سرباز آمریکایی در خدمت یک انسان جانی و یک نظام شیطانی قرار دارد و غایت مسیر کفر و الحاد و شیطان چیزی جز هلاکت نیست.

امیر دادرس افزود:آنها در یمن، عراق، سوریه و فلسطین مردم مظلوم و بی دفاع را به خاک و خون می کشند و اگر نبود خدمات شایان شما پیروان مکتب جهاد و شهادت امروز این صحنه های جنایت نیز در ایران اسلامی هم اتفاق می افتاد.

وی تصریح کرد: در مقابل جنایات سربازان آمریکا در منطقه و جهان، سرباز ایرانی امروز تحت زعامت و ولایت فردی است که همچون معصومین زندگی کرده است و ما افتخار می کنیم در جایی خدمت می کنیم که خدمت به مردم تکلیف شرعی محسوب می‌شود.

جانشین فرمانده کل ارتش اضافه کرد: اگر دلیر مردی و رشادت شما عزیزان و دیگر همکاران در نیروهای مسلح نبود، قطعاً ما هم وضعیتی نامناسب در منطقه داشتیم.

امیر دادرس با اشاره به توان پهپاد نیروهای مسلح، گفت: رزمایش گسترده پهپاد ارتش که صدها پهپاد در آن ارائه شد بیانگر دانش پهپادی و حرکت بر لبه دانش روز دنیا بود؛ هر یک از این پهپادها می تواند پاسخ مناسبی برای هر حرکت نادرستی از سوی دشمنان باشد.

وی تاکید کرد: امروز در تمامی عرصه ها به برکت رهنمودهای رهبر فرزانه ما قدرت پاسخگویی به دشمن را داریم؛ اگر تحریم ها نبود ما امروز به این سطح از توانایی در همه عرصه های نظامی اعم از زمینی، هوایی، دریایی، زیر دریایی نمی رسیدیم.

جانشین فرمانده کل ارتش افزود: در وضعیتی هستیم که می توانیم هر نگاه ناپاک و دست ناپاک را برابر نوع و اندازه تهدید از بین ببریم، این به برکت حضور هوشمندانه شما در این عرصه است.

امیر دادرس تاکید کرد : شما در حوادث طبیعی به مردم خدمت می کنید و خادمان ملت هستید و مردم از دیدار شما لذت می‌برند و توان، سلامت و آمادگی شما خاری در چشمان دشمنان است.

وی گفت: امیدوارم این عرصه برای شما مبارک باشد و با حضورتان در یگان‌ها اثربخشی لازم را داشته باشید عزیزان در دوره ای زندگی می کنید که اگر بصیرت نداشته باشید قطعاً راه و مسیرتان درست پیش نمی رود امروز فضای مجازی یک فضای ناامن است که اگر اگر بصیرت نداشته باشیم تحت تاثیر این فضا همدوش دشمن خواهیم شد.