وکیل پایه یک دادگستری با بیان اینکه در حال حاضر بسیاری از مسئولان ثروت‌های کلانی دارند و باید مشخص شود که این اموال از کجا آمده است، گفت: دستورالعمل اجرایی رئیس قوه قضاییه در مورد اموال و دارایی‌های نامشروع نشان دهنده این است که برای اجرای این قانون اراده وجود دارد.

علیزاده طباطبایی: بسیاری از مسئولان ثروت‌های کلانی دارند که باید مشخص شود از کجا آمده است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سید محمود علیزاده طباطبایی در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص دستورالعمل اجرایی رئیس قوه قضاییه در مورد اموال و دارایی‌های نامشروع، عنوان کرد: این موضوع یکی از اقدامات خوب رئیس قوه قضاییه است و مبنای قانونی دارد.

این وکیل پایه یک دادگستری عضو کانون وکلای مرکز خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، این موضوع در اصل ۴۹ قانون اساسی پیش بینی شد و متاسفانه در طول این ۴۰ سال اراده‌ای برای اجرای آن نبوده است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر بسیاری از مسئولان ثروت‌های کلانی دارند و باید مشخص شود که این اموال از کجا آمده است.

علیزاده طباطبایی بیان کرد: مسئولی که هزاران میلیارد ثروت دارد، از ابتدای انقلاب تاکنون سمت داشته است و فرصت انجام کار آزاد نداشته است، باید پاسخ دهد که این اموال را از کجا آورده است.

این وکیل پایه یک دادگستری عضو کانون وکلای مرکز تصریح کرد: این اقدام، اقدام بسیار خوبی است و مبنای قانونی نیز داشته است؛ اما اراده‌ای برای اجرای آن وجود نداشته است. این دستورالعمل نشان دهنده این است که رئیس قوه قضاییه برای اجرای این قانون اراده دارد.