پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

قطعاً شما هم برای رشد صفحه اینستاگرام برند خود مشتاق هستید. شما می‌توانید عکس بگیرید، ویدئو تولید کنید و کپشن بنویسید اما برای داشتن صفحه اینستاگرام موفق و پولساز نیاز است کارهای بیشتری انجام دهید. عکس‌های بهتر با ظاهری باکیفیت‌تر ارسال کنید. هشتگ‌های استراتژیک ‌‌تر و تولید محتوای حرفه ای داشته باشید. خبر خوب این است که می‌توانید به‌راحتی مدیریت پیج اینستاگرام خود را به آژآنس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس بسپارید.

شرکت تبلیغاتی و آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس

مدیریت پیج اینستاگرام با ابزارهای پیشنهادی یاراپلاس

شاید اینستاگرام مستقیما ابزارهای اضافی و کافی نداشته باشد اما نرم‌افزارهای زیادی وجود دارد که می‌توانید به راحتی از آنها استفاده کنید و برند خود را ارتقا دهید. لیست ابزار پیشنهادی تیم حرفه‌ای مدیریت پیج اینستاگرام یاراپلاس کار شما را راحت و آسان می‌کند.

اپلیکیشن های ویرایش عکس در اینستاگرام

فیلترهای اینستاگرام جالب و جذاب هستند اما شما برای مدیریت پیج اینستاگرام و افزایش کیفیت محتوای خود به ابزار بیشتری نیاز دارید. این ابزارها به شما کمک می‌کنند عکس‌های گرافیکی بیشتری داشته باشید و زمان زیادی از شما نمی‌گیرند.

  • اپلیکیشن snapseed

این نرم‌افزار ویرایش عکس یک برنامه برای اندروید و آیفون است و به‌عنوان یکی از بهترین برنامه‌های ویرایش عکس در لیست یاراپلاس معرفی می‌شود. Sanpseed به دلیل ویژگی‌های پیشرفته‌ای که دارد ادعا می‌کند برای عکاسان حرفه‌ای مناسب‌تر است.

  • اپلیکیشن lightroom

اگر به دنبال نرم‌افزار ویرایش عکس حرفه‌ای هستید تیم مدیریت پیج اینستاگرام و طراحی پست اینستاگرام یاراپلاس اپلیکیشن lightroom  را به شما معرفی می‌کند. ابزارهای ویرایش عکس آن به بهترین ابزار ویرایش عکس را در بین رقبای خودکرده است.

مدیریت اینستاگرام یاراپلاس

سایت ها و اپلیکیشن های رایگان دانلود عکس

گرفتن عکس‌های شخصی می‌تواند گاهی سخت باشد. به ویژه زمانی خودتان را به عنوان عکاس ماهر قبول نداشته باشید. خوشبختانه منابع زیادی وجود دارد که شما می‌توانید از عکس‌های جذاب آن استفاده کنید و به نتیجه موردنظر خود برسید. سایت هایی نظیر https://www.freepik.com و https://yandex.com/images و https://unsplash.com  بهترین منابع دانلود عکس با کیفیت دلخواه برای اینستاگرام می باشند. علاوه بر این سایت ها اپلیکیشن های زیر می توانند به شما در پیدا کردن عکس های پست های اینستاگرام تان کمک کنند.

  • اپلیکیشن unsplash

شما می‌توانید تمام عکس‌های مورد نظر خود را در اینجا پیدا کنید. در این وب‌سایت تنوع زیادی از عکس‌ها با عکاسان مختلف وجود دارد که تمامی ندارد و شما هر روز می‌توانید عکس‌های بیشتری پیدا کنید. بنابراین دیگر لازم نیست نگران محتوای پیج خود باشید.

  • اپلیکیشن stocksnap

اگر در نظر دارید عکس‌های رایگان و باکیفیت بالا داشته باشید حتما stocksnap را در لیست اپلیکیشن های خود داشته باشید. این اپلکیشن دسته‌بندی زیادی دارد  و می‌توانید به راحتی به عکس‌های مربوط به فعالیت صفحه اینستاگرام خود دست پیدا کنید.

اپلیکیشن های ویرایش ویدیو در اینستاگرام

محتوای ویدئویی در اینستاگرام بسیار جذاب است. برای ساختن فیلم‌ جذاب نیازی به هزینه نیست شما با استفاده از ابزارهای ساده پیشنهادی یاراپلاس می‌توانید به راحتی ویدئوهای عالی بسازید و در مدیریت پیج اینستاگرام خود از آنها استفاده کنید.

  • اپلیکیشن inshot

این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد تا سرعت ویدئو، افزایش و کاهش میزان صدا را به راحتی تغییر دهید و از فیلترهای آن روی ویدئو استفاده کنید. جلوه‌های سرگرم‌کننده دیگری مانند صدا، نوشتار، ایموجی و موسیقی وجود دارد که کیفیت محتوای ویدئویی شما را بالاتر می‌برد.

  • اپلیکیشن videorama

اپلیکیشن videorama برای آیفون و آی‌پد در دسترس است. زمان و هزینه‌ای که شما برای ایجاد فیلم‌های جذاب نیاز دارید با یک ویرایشگر ویدئو قدرتمند، موسیقی و افکت‌های عالی به راحتی کاهش پیدا می‌کند. هرآنچه برای داشتن محتوای ویدئویی با کیفیت نیاز دارید را می‌توانید در این اپلیکیشن پیدا کنید.

 

هشتگ‌ها را هرگز نادیده نگیرید

اگر برای مدیریت پیج اینستاگرام خود برنامه‌ریزی می‌کنید پس حتما می‌دانید هشتگ‌ها برای دیده شدن پست‌های شما مهم و موثر هستند. هشتگ ابزاری مهم برای افزایش بازدید و فالوورهای شما است.   

  • اپلیکیشن autohash

اگر از جستجو کردن برای انتخاب بهترین هشتگ پست‌ها خسته شده‌اید می‌توانید به راحتی از این اپلیکیشن استفاده کنید. ابتدا عکس خود را در اپلیکیشن وارد می‌کنید، autohash آنچه در تصویر وجود دارد را تشخیص می‌دهد و هشتگ‌های مربوط را به شما پیشنهاد می‌دهد. می‌توانید به راحتی هشتگ‌ها را کپی کنید و در زیر کپشن‌های خود استفاده کنید.

  • اپلیکیشن hashtag manager

این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد لیستی از هشتگ‌های مورد علاقه و مرتبط را به شما پیشنهاد می‌دهد و شما می‌توانید برای پست‌های خود هشتگ‌های مناسب را انتخاب کنید. این کار سازماندهی آنها را برای شما ساده‌تر می‌کند. شما می‌توانید کتابخانه‌ای از هشتگ‌های منظم و کاربردی ایجاد کنید و از آنها استفاده کنید.

 

طراحی استوری اینستاگرام راه‌حل عالی برای تعامل با مخاطبان

استوری‌های اینستاگرام از پست‌ها تعامل بیشتری ایجاد می‌کنند. هنوز ابزارها و برنامه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آنها استوری‌های جذاب با مخاطبان ارتباط ایجاد کنید.

  • اپلیکیشن canva

احتمالاً با نرم‌افزار canva آشنایی دارید. این اپلیکیشن برای ساختن استوری‌های گرافیکی  بسیار مناسب است. با استفاده از ابعاد مختلفی که مدنظر دارید مجموعه‌ای از الگوها و فونت‌های گرافیکی و بسیار زیبا در اختیار دارید.

  • اپلیکیشن unfold

با داشتن تعداد زیادی الگو، قلم‌های نوشتاری، تولید استوری‌های جذاب آسان است و به راحتی می‌توانید توجه مخاطبان خود را جلب کنید. نکته‌ی دیگر در این اپلیکیشن می‌توانید مستقیما استوری را در اینستاگرام منتشر کنید.

 

از آنالیزهای اینستاگرام استفاده کنید

قطعا شما نمی‌توانید به عنوان مدیریت پیج اینستاگرام خود پست ارسال کنید. شما می‌خواهید از چگونگی عملکرد محتوای خود آگاه شوید تا بدانید مخاطبان شما چه محتوایی را می‌پسندند و برای خود استراتژی داشته باشید.

  • Instagram analytics

تجزیه و تحلیل مستقیما از طریق برنامه اینستاگرام در دسترس است. این تجزیه و تحلیل‌ها خیلی پیشرفته است و ما نگاهی کلی به اطلاعات مهمی از مخاطبان خود دست پیدا می‌کنید. شما تلاش زیادی برای تولید محتوای خود انجام می‌دهید بنابراین منطقی است که بخواهید توسط افراد بیشتری دیده شود. می‌توانید از وب سایت خود برای این کار استفاده کنید. عکس‌های اینستاگرام خود را از اینستاگرام خود در وب سایت قراردهید و اشتراک ‌گذاری را ساده‌تر کنید.

مدیریت پیج اینستاگرام حرفه‌ای یاراپلاس

مشاوره مدیریت پیج یاراپلاس

ما تا اینجا به شما ابزارهایی را معرفی کردیم که کار شما را برای مدیریت و ادمینی اینستاگرام ساده و آسان می‌کند. اما مدیریت صفحه اینستاگرام حرفه‌ای و موفق نیاز به تخصص و تجربه کافی دارد و طبیعتاً یک شخص نمی‌تواند به‌تنهایی همة مهارت‌های لازم را برای مدیریت یک پیج اینستاگرام داشته باشد. برای انجام این کار نیاز به حضور تیم حرفه‌ای و متعهد مدیریت و تولید محتوای اینستاگرام یاراپلاس احساس می‌شود.

دریافت بازخورد مثبت و عالی از اینستاگرام نیاز دارد برای تولید محتوای مناسب و جذاب استراتژی طراحی کنید. جذب فالوورهای هدفمند برای کسب و کار شما و دوام درآمد مهم است که نیاز به تخصص در این زمینه دارد. تحلیل‌های آماری اینستاگرام در عین سادگی نکات مهمی را در خود دارد که باید آنها را در نظر بگیرید. یاراپلاس با داشتن تیم مجرب و متخصص نیازهای شما را برای مدیریت پیج اینستاگرام به صورت حرفه‌ای برطرف می‌کند.

با سپردن مدیریت صفحه اینستاگرام شما زمان بیشتری دارید تا به خود و کسب کارتان رسیدگی کنید، به جای یک فرد به عنوان ادمین اینستاگرام یک تیم متخصص با هزینه کمتر صفحه شما را پشتیبانی می‌کنند. صفحه اینستاگرام شما بهترین کیفیت را به نمایش می‌گذارد و محتوای شما به صورت منظم ارسال می‌شود. برای مدیریت و تولید محتوای اینستاگرام خود با مشاوران یاراپلاس در ارتباط باشید.