درب ضد سرقت چینی کیفیت چندان بالایی ندارد. کافی است در فضای اینترنتی جستجویی داشته باشید تا ویدیوهای متعددی از آسیب‌پذیری این درب‌های ضد سرقت و امکان برش آن توسط سارقین ببینید. البته درست است که درب‌های چینی نیز با کیفیت متفاوتی در بازار عرضه شده‌اند، اما با توجه به این که خریداران این نوع درب به دنبال قیمت پایین هستند، معمولاً کیفیت پایین درب چینی را انتخاب می‌کردند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

قیمت درب ضد سرقت یک عامل مهم در انتخاب آن است. درب ضد سرقت چینی در گذشته به دلیل قیمت پایین طرفداران زیادی داشت؛ به نحوی که یک درب ضد سرقت چینی را می‌توانستید با اختلاف قیمت یک میلیونی نسبت به درب‌های ایرانی تهیه کنید.

اما این روزها با افزایش نرخ دلار همین عامل نیز کمرنگ شده است. در حال حاضر درب ضد سرقت چینی با قیمتی مشابه درب‌های ضد سرقت ایرانی به فروش می‌رسد. در نتیجه این اتفاق، بازار خرید درب ضد سرقت ایرانی به شدت داغ شده است.

درب ضد سرقت چینی

البته درب ضد سرقت ترک همیشه یک انتخاب مناسب و باکیفیت بوده و هست؛ اما قیمت این درب در گذشته بالا بود و با افزایش قیمت دلار نیز بالاتر رفت. به همین علت، امروز درب ضد سرقت ترک اصل انتخاب افرادی است که وضعیت اقتصادی خیلی خوبی دارند و عموم مردم به خرید درب‌های ایرانی روی آورده‌اند.

قیمت ارزان درب ضد سرقت چینی شما را گول نزند!

درب ضد سرقت چینی کیفیت چندان بالایی ندارد. کافی است در فضای اینترنتی جستجویی داشته باشید تا ویدیوهای متعددی از آسیب‌پذیری این درب‌های ضد سرقت و امکان برش آن توسط سارقین ببینید. البته درست است که درب‌های چینی نیز با کیفیت متفاوتی در بازار عرضه شده‌اند، اما با توجه به این که خریداران این نوع درب به دنبال قیمت پایین هستند، معمولاً کیفیت پایین درب چینی را انتخاب می‌کردند.

علاوه بر این، درب ضد سرقت چینی به صورت پک وارد می‌شود و در صورتی که آسیبی به هر یک از بخش‌های درب وارد شود قابل تعمیر نیست. بسیاری از مشتریان در گذر زمان با مشکل خراب شدن قفل مواجه می‌شوند، که متأسفانه این مورد قابل رفع نیست وناچاراً منجر به تعویق درب ضد سرقت خواهد شد.

در گذشته، درب ضد سرقت ارزان به معنای درب ضد سرقت چینی بود. اما با افزایش قیمت دلار، قیمت درب ضد سرقت چینی هم به حدی بالا رفت که دیگر این مزیت رقابتی را هم نداشت. به همین دلیل، به سرعت بازار فروش این درب از بین رفت.

البته هنوز هستند مشتریانی که به دنبال خرید درب ضد سرقت فلزی هستند و گزینه مدنظرشان درب چینی است. اما درب ضد سرقت ایرانی فلزی هم با کیفیتی به مراتب بالاتر تولید می‌شود. البته که قیمت آن کمی نسبت به نوع چینی بالاتر است.

به جای درب ضد سرقت چینی، درب ضد سرقت ایرانی بخرید!

در حالی که قیمت درب ضد سرقت چینی دیگر مانند گذشته پایین نیست، درب ضد سرقت ایرانی یک رقیب با قیمت و کیفیت مناسب برای آن است.

دلایل زیر شما را قانع خواهد کرد که درب ضد سرقت ایرانی بخرید:

درب ضد سرقت ایرانی

  • قیمت آن در قیاس با درب ضد سرقت چینی تفاوت خاصی ندارد، اما کیفیت آن به مراتب بالاتر است. شما یک درب ضد سرقت ایرانی ارزان‌قیمت را با همان قیمت درب چینی می‌توانید تهیه کنید.
  • برخلاف درب چینی، درب ضد سرقت ایرانی را می‌توان تعمیر کرد. در صورتی قفل خراب شود، به سادگی می‌توانید به کمک یک کلیدساز و یا حتی خودتان آن را تعویض کنید. امکان تعمیر روکش درب ضد سرقت نیز در بسیاری از کارگاه‌های تولید درب ضد سرقت فراهم است.
  • با توجه به این که درب ایرانی در داخل تولید می‌شود، به دلخواه مشتری می‌توان ویژگی‌های آن را تغییر داد. مثلاً می‌توان دربی با روکش پی وی سی و قفل ایرانی خرید یا با روکش پی وی سی و قفل ترک. حتی هستند تولیدکننده‌هایی که دربی با رنگ مدنظر مشتری می‌توانند بسازند. بنابراین، انتخاب‌های گسترده‌تری پیش‌روی مشتریان خواهد بود.
  • با توجه به ساخت درب در کارگاه‌های داخل کشور، امکان ساخت ابعاد سفارشی متناسب با نیاز مشتری هم وجود داد. استاندارد درب‌های ضد سرقت ایرانی 210 در 105 و 201 در 110 است. اما می‌توان دربی با ابعاد دلخواه نیز سفارش داد.
  • و از همه مهم‌تر، با خرید درب ضد سرقت ایرانی به رونق کسب و کار هموطنان خود کمک خواهید کرد. ساخت درب ضد سرقت ایرانی از صفر تا صد در کارگاه‌های تولیدی داخل کشور صورت می‌گیرد. با خرید این درب شما کمک خواهید کرد که افراد بسیاری در این کارگاه‌ها مشغول به کار شوند.

حرف آخر

اگر به دنبال خرید درب ضد سرقت ایرانی هستید، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی درب ضد سرقت آوین مراجعه کنید. این فروشگاه به دنبال جلب رضایت مشتریان، فروش درب ضد سرقت چینی را متوقف کرده و بهترین درب ضد سرقت ایرانی را با کمترین قیمت به شما عرضه می‌کند.