سرلشکر باقری در پیام‌های جداگانه درگذشت برادر مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا و برادر معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح را تسلیت گفت.

پیام سرلشکر باقری به رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام‌های جداگانه درگذشت برادر سرلشکر «سید حسن آقایی فیروزآبادی» مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا و برادر سردار «مهدی ربانی» معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح را تسلیت گفت.

متن پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به سرلشکر فیروزآبادی به شرح ذیل است:

«برادر گرانقدر سردار سرلشکر بسیجی سید حسن آقایی فیروزآبادی

مشاور محترم عالی نظامی فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی)

دریافت خبر درگذشت برادر گرانقدرتان، جانباز سرافراز و سربلند مرحوم «سید عباس آقایی فیروزآبادی» موجب تأثر فراوان گردید.

این مصیبت را به جنابعالی و خاندان مکرم فیروزآبادی تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت سیدالشهدا اباعبدالله الحسین (ع) و برای آن برادر عزیز و سایر مصیبت‌دیدگان معزز، صبر و شکیبایی و سکینه قلبی توأم با ثواب عظیم مسئلت می‌نمایم.»

همچنین در متن پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به سردار ربانی آمده است:

«برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار مهدی ربانی

با نهایت تأسف و تأثر درگذشت برادر گرامیتان را خدمت شما برادر محترم تسلیت عرض می‌نمایم.

بی‌شک خدمات و تلاش‌های آن برادر مؤمن با اخلاص، خادم الحسین (ع)، جانباز و ایثارگر دوران دفاع مقدس، مرحوم «عباس ربانی» برای همیشه ماندگار و منشأ خیر و ثواب باقی‌الصالحات برای آن بزرگوار خواهد ماند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت مجدد خدمت جنابعالی و خانواده محترم، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای خانواده گرامیتان صبوری و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.»