فارس/ سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد قبل از نشست شورای امنیت ادعاهایی علیه ایران مطرح کرده است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

در حالی که رژیم صهیونیستی تنها دارنده سلاح‌های هسته‌ای در منطقه غرب آسیا به شمار می‌رود یک مقام این رژیم روز سه‌شنبه به تکرار ادعاهای بی‌پایه علیه ایران پرداخته است.
«گیلعاد اردان» سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد در توییتی نوشت: «شورای امنیت سازمان ملل متحد نباید اجازه دهد خطرناک‌ترین رژیم به خطرناک‌ترین جنگ افزار جهان دست یابد. اسرائیل می‌داند که چگونه از شهروندانش محافظت کند. ما هرگز اجازه نمی‌دهیم ایران به یک قدرت هسته‌ای مبدل شود.»
اردان که قبل از نشست شورای امنیت سازمان ملل این پیام‌ها را در توییتر منتشر کرده نوشته مسئله ایران باید محور اصلی این نشست باشد.
این دیپلمات صهیونیستی در حالی این ادعای تکراری و بی اساس را مطرح کرده که ایران بارها اعلام کرده در پی ساخت سلاح هسته‌ای نبوده و نیست.
رژیم اسرائیل همچنین خود دارنده تنها زرادخانه سلاح‌های هسته ای در خاورمیانه است. ادعاهای مقامات رژیم صهیونیستی در حالی علیه ایران مطرح می‌شود که این رژیم خود ضمن در اختیار داشتن کلاهک هسته‌ای، به پیمان منع گسترش جنگ‌افزارهای هسته‌ای نپیوسته و از امضای آن خودداری کرده است.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی چندی قبل ضمن تقدیر از واشنگتن بابت اعمال تحریم علیه ایران، بر لزوم عدم بازگشت آمریکا به برجام تاکید کرد.