مهرداد میناوند ، پیشکسوت فوتبال ایران که از هفته گذشته در بیمارستان بستری شده بود، در اثر ابتلا به بیماری کرونا در سن 45 سالگی درگذشت.

بیوگرافی شبنم کمانگر همسر دوم مهرداد میناوند +تصاویر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مهرداد میناوند پیشکسوت پرسپولیس و بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال امشب(چهارشنبه) از دنیا رفت. مهرداد میناوند حدود ۱۰ روز پیش به کرونا مبتلا شد و با وجود تلاشی که پزشکان انجام دادند نتوانستند وی را به زندگی برگردانند. مهرداد میناوند در شرایطی به بیمارستان مراجعه کرده بود که حدود ۸۰ درصد ریه‌هایش درگیر ویروس کرونا شده بود. مهرداد میناوند که سابقه بازی در تیم‌های مختلف از جمله پرسپولیس، اشتروم گراتس اتریش، الشباب امارات و سپاهان اصفهان را از داشت. حضور مردم در بیمارستان لاله پس از درگذشت مهرداد میناوند در ادامه مشاهده کنید:

مهرداد میناوند

مهرداد میناوند آذر ماه امسال برای دومین بار ازدواج کرده بود اما متاسفانه کرونا اجازه نداد زندگی مهرداد و همسرش چند ماه بیشتر دوام بیاورد.

 


کلیک کنید: سحر دولتشاهی باردار شد!


 

ازدواج اول مهرداد میناوند در اتریش

مهرداد میناوند اولین بار زمان حضور خود در اتریش با یک دختر ایرانی ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک پسر بنام آریا است. آریا مثل پدرش، چپ پا است. این زندگی در نهایت بعد از چند سال بخاطر عدم تمایل همسرش به زندگی در ایران به جدایی ختم شد.​

مهرداد میناوند

همسر دوم مهرداد میناوند که بود؟

مهرداد میناوند 9 آذر امسال در پستی اینستاگرامی از ازدواجش خبر داده بود و تصویری از کارت عروسی خود در استوری اینستاگرام منتشر کرد و رسما به جرگه متاهلین پیوسته بود. میناوند در روز تولدش داماد شده بود.

مهرداد میناوند

شبنم کمانگر همسر میناوند

در فضای مجازی هیچ تصویری از شبنم کمانگرد همسر مهرداد میناوند وجود ندارد وپیج اینستاگرام او هم خصوصی است و فقط یک عکس از او به همراه میناوند منتشر شده که تصویر او در این عکس مشخص نیست


کلیک کنید: سحر دولتشاهی باردار شد!