خداحافظ مهردادِ با تعصب ...

وداع تلخ مردم با مهرداد میناوند پشت در بیمارستان لاله +فیلم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مهرداد میناوند پیشکسوت پرسپولیس و بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال امشب(چهارشنبه) از دنیا رفت. مهرداد میناوند حدود ۱۰ روز پیش به کرونا مبتلا شد و با وجود تلاشی که پزشکان انجام دادند نتوانستند وی را به زندگی برگردانند. مهرداد میناوند در شرایطی به بیمارستان مراجعه کرده بود که حدود ۸۰ درصد ریه‌هایش درگیر ویروس کرونا شده بود. مهرداد میناوند که سابقه بازی در تیم‌های مختلف از جمله پرسپولیس، اشتروم گراتس اتریش، الشباب امارات و سپاهان اصفهان را از داشت. حضور مردم در بیمارستان لاله پس از درگذشت مهرداد میناوند در ادامه مشاهده کنید:

حضور مردم پشت در بیمارستان لاله پس از درگذشت تلخ مهرداد میناوند

مهرداد میناوند چندی پیش به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان لاله تهران بستری شد و باتوجه به درگیری 80 درصدی ریه اش، خیلی زود به آی سی یو رفت تا نگرانی طرفدارانش و اهالی فوتبال را متوجه خود ببیند.

دو روز پس از بستری شدن، تیم پزشکی برای حفظ او مجبور شد که با داروی بیهوشی وی را به خواب عمیق ببرد و بعد با شستشوی ریه و اقدام های تهاجمی، سلامتی این پیشکسوت فوتبال ایران را بازیابد. روز جمعه سطح اکسیژن خون میناوند به بالای 80 درصد افزایش یافت تا امیدواری درباره او بیشتر شود اما متاسفانه میناوند نتوانست برابر کرونا مقاومت کند.

این در حالی است که حتی گفته می‌شد قرار است با بهبود حال او، بیهوشی مصنوعی نیز از بین برود و کم کم وی به شرایط عادی برگردد اما ناگهان دوباره سطح اکسیژن خون کاهش یافت.

ساعاتی پیش اخباری منفی از بیمارستان لاله در خصوص او به گوش رسید و پیگیری ها نشان داد که حال مهرداد میناوند رو به وخامت است. این وخامت ادامه یافت و عملیات پزشکان برای نجات میناوند نیز به جایی نرسید تا در کمال ناباوری و با نهایت تاسف، خبر درگذشت این پیشکسوت فوتبال ایران از اتاق آی سی یو مخابره شود.

بیمارستان لاله تهران نیز تائید کرد که مهرداد میناوند پیشکسوت فوتبال ایران به دلیل درگیری 90 درصدی ریه اش، درگذشت.

مهرداد میناوند

مهرداد میناوند که سابقه بازی در تیم های پرسپولیس، سپاهان و... را دارد، در جام جهانی 1998 حضور داشت و پیراهن اشتروم گراتس را نیز برتن کرد. او در 45 سالگی از دنیا رفت.