در دنیای پر سرعت امروز که نیاز به سهولت و سرعت در خرید بیش از پیش احساس می‌شود، دلتابان با گسترش تکنولوژی و فضای دیجیتال، رویکرد خود را به سمت فروش آنلاین برده و با تاسیس مجموعه‌ای استارتاپی سه کلیک در تلاش است تا با تحت پوشش قرار دادن تمامی خدمات سفر همچون رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو آنلاین هتل، فروش بلیط جاذبه‌های گردشگری و رزرو تورهای تفریحی در اقصی نقاط جهان، گزینه اول مسافران برای آغاز سفر شود.

سه کلیک از کجا اومده!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سه کلیک مجموعه‌ای از دل دلتابان

سه کلیک با تیمی استارتاپی و کادری متشکل از کارمندان مجرب و خلاق، با بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه نویسی شده تا مسافرین عزیز بتوانند به راحتی سه کلیک، سفر کنند.

این مجموعه در سایه‌ی حمایت شرکت دلتابان درصدد است تا با اجرای پروازهای منظم و ایمن شرکت های هواپیمایی داخلی و بین المللی، گارانتی هتل‌های معتبر و زنجیره ای پنج ستاره در سراسر دنیا، خدمات مناسبی برای یک سفر به یاد ماندنی خانوادگی و کاری، برای مسافران ورودی و خروجی فراهم سازد و هدف خود را تسهیل سفر و جلب رضایتمندی مسافران در نظر گرفته است.

در دنیای پر سرعت امروز که نیاز به سهولت و سرعت در خرید بیش از پیش احساس می‌شود، دلتابان با گسترش تکنولوژی و فضای دیجیتال، رویکرد خود را به سمت فروش آنلاین برده و با تاسیس مجموعه‌ای استارتاپی سه کلیک در تلاش است تا با تحت پوشش قرار دادن تمامی خدمات سفر همچون رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو آنلاین هتل، فروش بلیط جاذبه‌های گردشگری و رزرو تورهای تفریحی در اقصی نقاط جهان، گزینه اول مسافران برای آغاز سفر شود.

 

چرا سه کلیک بهترینه ؟

 
  • چون قیمتش خیلی مناسبه
  • چون با سه کلیک میتونی با هر بودجه‌ای سفر کنی
  • چون سه کلیک همیشه باهاته
  • چون کیفیت تورها سه کلیک بالاس
  • چون با سه کلیک میتونی سریع خرید کنی
  • چون با سه کلیک تورلیدر خودتی
  • چون با سه کلیک میتونی آنلاین و ریالی خرید کنی
  • بازم بگیم..؟

شگفتی سه کلیک

این رو هم بهتون بگیم که سه کلیک قراره یه مسابقه برگزار کنه که تا نوروز 1400 ادامه داره.... در این مسابقه قراره، هر هفته سه شنبه ها به قید قرعه به نفرات برنده جوایز نفیسی داده بشه.

 
   

2

سه کلیک تا کیش

حالا که بحث سفر شد، خوبه که چند نکته جذاب درباره بهترین زمان سفر و خرید تور کیش بهتون بگیم تا اگه یه روزی تصمیم سفر به کیش رو گرفتید، از اونا دیدن کنید..!

بهترین زمان سفر و خرید تور کیش

جزیره کیش با جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی متنوع و متعدد مقصدی ایده آل برای گردشگران با سلیقه‌های متفاوت می‌باشد. از افراد عاشق خرید و مراکز خرید مدرن گرفته تا کسانی که به دنبال تفریحات مهیج هستند و یا افرادی که تنها به دنبال جایی آرام و زیبا برای استراحت می‌گردند؛ برای گذراندن تعطیلات خود کیش را انتخاب می‌کنند. استراحت در سواحل مرجانی زیبای خلیج فارس، زیستگاه ماهی‌های رنگارنگ و زیبایی که با آرامش در این آب‌های زلال زندگی می‌کنند و تماشای بازی آن‌ها هر گردشگری را وسوسه می‌کند تا به جزیره کیش سفر کند.

در سال‌های اخیر زمینه‌ی استفاده از تفریحات جالب و مفرحی در جزیره فراهم شده که تعدادی از این تفریحات را تنها در کیش می‌توان انجام داد.

اما بهترین زمان سفر به جزیره کیش چه وقتی است؟ هدف شما از سفر می‌تواند عاملی تعیین کننده در انتخاب زمان خرید تور کیش برای شما ‌باشد. فرض کنید بخواهید غواصی در آب‌های نیلگون خلیج فارس را تجربه کنید اما وقتی به ساحل می‌روید به شما بگویند فصل غواصی تمام شده است و نمی‌توانید غواصی کنید. یا برای خرید راهی کیش شوید و با افزایش قیمت‌ها به دلیل تعداد زیاد گردشگران مواجه شوید. مسلماً هیچ کس دوست ندارد چنین تجربیاتی در سفر داشته باشد. بهتر است قبل از خرید تور کیش و سفر به جزیره هدف خود را از سفر مشخص کنید تا بتوانید در بهترین زمان به کیش سفر کنید و بهترین خاطرات را با خود به یادگار بیاورید.

در این مقاله می‌کوشیم تا شما را با بهترین زمان سفر و خرید تور کیش آشنا کنیم، با ما همراه باشید تا بهترین زمان سفر و خرید تور کیش را با شما در میان بگذاریم.

3

بهترین زمان سفر به کیش از نظر آب و هوا

با توجه به موقعیت جغرافیایی جزیره که در منطقه‌ای گرم و مرطوب قرار گرفته است  به همین دلیل گاهی اختلاف دمای روز و شب در این جزیره به 9 درجه سانتی‌گراد می‌رسد. شما هرگز در کیش دمای صفر درجه را تجربه نخواهید کرد و سرمای هوا مفهومی نخواهد داشت. البته آب و هوای شرجی کیش باعث می‌شود بارندگی در کیش بسیار اتفاق بیفتد. شاید در زمان ورود، باران مشکلاتی را برای شما به وجود بیاورد اما در هنگام اقامتتان به خاطره‌ای شیرین تبدیل خواهد شد.

به نظر می‌رسد مناسب‌ترین زمان برای سفر به جزیره کیش از اوایل دی ماه تا اواخر فروردین ( یا در نهایت اواخر اردیبهشت ماه) می‌باشد. حتی ممکن است بعضی افراد نتوانند گرمای هوای جزیره را در فروردین ماه ( پر تردد‌ترین ماه سال در کیش) نیز تحمل کنند اما برای بیشتر مردم آب و هوای جزیره در فروردین ماه دلپذیر است. در طول تعطیلات نوروزی گردشگران بسیاری به کیش سفر می‌کنند تا با استفاده از ایام تعطیل، از جاذبه‌های دیدنی کیش بازدید کنند و از تفریحات مفرحی که در کیش انتظارشان را می‌کشد بهره مند شوند. در اردیبهشت ماه هنوز رطوبت هوا خیلی بالا نرفته، آب دریا سرد بوده و گاهی اوقات نسیم خنکی که شب‌ها می‌وزد، هوای جزیره را بهاری می‌کند.

در طول این ماه‌ها آب و هوای کیش در بهترین حالت خود است. در این زمان با سفر به کیش می‌توانید هوای بهاری را در دل زمستان تجربه کنید. البته نباید فراموش کنید که در کل، کیش آب و هوای گرم و مرطوبی دارد. در ماه‌های زمستانی و ماه اول بهار دما و رطوبت جزیره به پائین‌ترین میزان خود می‌رسد. به طوری که دمای هوای جزیره در این ایام معمولاً بین 19 تا 22 درجه سانتی‌گراد متغیر است. اگر می‌خواهید از گردش در جزیره و بازدید از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی جزیره لذت ببرید بهتر است در این ماه‌ها تور کیش را خریده و به جزیره کیش سفر کنید.

ماه‌های تابستانی اصلاً برای گشت و گذار در جزیره مناسب نیست زیرا در این فصل گاهی رطوبت هوا به 100 در صد هم می‌رسد و دمای هوا گاهی تا 50 درجه سانتی گراد بالا می‌رود تا جایی که حتی می‌تواند نفس کشیدن را هم مشکل کند. اما تابستان بهترین فصل برای کسانی است که برای تفریحات ساحلی، آفتاب گرفتن و البته خرید و شرکت در جشنواره‌های مختلف سفر به کیش را انتخاب کرده‌اند.

هوای پائیزی کیش بسیار گیج کننده است. رطوبت هوا در فصل پائیز به 60 درجه می‌رسد. پائیز کیش را با بارندگی‌های فراوان و تاریکی زود هنگام هوا می‌شناسند اما جشنواره‌های پائیزی، تخفیف 50 درصدی روز کیش ( مصادف با 20 آبان ماه) و پائین آمدن قیمت هتل‌ها گردشگران را به خرید تور کیش در این ایام تشویق می‌کند.

بهترین زمان خرید تور کیش برای شرکت در رویداد‌های فرهنگی جزیره

شاید هوای کیش در تابستان خیلی گرم باشد، اما برپایی جشنواره تابستانی کیش که هر سال از 15 تیر تا 15 شهریور برگزار می‌شود، گردشگران بسیاری را در طول ماه‌های تابستانی به جزیره کیش می‌کشاند.

برپایی برنامه‌های شاد و مفرح مانند برنامه‌های متنوع ورزشی، کنسرت‌ها، جُنگ‌های شبانه، تئاتر، نمایش‌های خیابانی، برپایی کارناوال‌های شادی، اهدای میلیون‌ها جایزه نقدی و غیرنقدی، آذین‌بندی خیابان‌های کیش که زیبایی آن‌ها را مخصوصا شب‌ها دو چندان می‌کند؛ گردشگران داخلی و حتی خارجی بسیاری را در طول برپایی جشنواره تابستانی به خرید تور کیش ترغیب می‌کند.

4

برنامه‌ها و خدمات جشنواره تابستانی در سال‌های گذشته شامل موارد زیر می‌شدند:

  • ارائه تخفیفات ویژه در مراکز خرید
  • جشنواره آبنبات چوبی برای کودکان و امکان استفاده رایگان کودکان زیر هفت سال از خدمات هتل‌ها
  • رالی تور خانوادگی و قرعه‌کشی برای اهدای خودروهای لوکس و گران‌قیمت
  • برگزاری کنسرت گروه‌های موسیقی با حضور هنرمندان مطرح کشور، اجرای استندآپ کمدی و دیگر رویدادهای ویژه فرهنگی
  • قرعه‌کشی برای اهدای جوایز نقدی

اگر قصد شما از سفر به کیش و خرید تور کیش، گردش در مراکز خرید و استفاده از تخفیفات این مراکز می باشد، تابستان فصل مناسبی به نظر می‌رسد. تمام مراکز خرید مدرن کیش به سیستم‌های تهویه هوای مطبوع مجهز هستند.

بهترین زمان خرید تور کیش از نظر خلوت بودن و مناسب بودن هزینه سفر

اگر به دنبال آرامش می‌گردید و می‌خواهید در خلوت‌ترین زمان ممکن، که هوای جزیره مطلوب بوده و تورهای ویژه ارزان قیمتی هم ارائه می‌شود، به جزیره سفر کنید؛ پیشنهاد می کنیم اسفند ماه را برای سفر به کیش انتخاب نمائید. اگر اواسط هفته در ماه اسفند را برای سفر به کیش انتخاب کنید شاید تعداد گردشگرانی که می‌بینید بیشتر از انگشتان دستتان نباشد.

در این مقاله سعی کردیم تا بهترین زمان سفر و خرید تور کیش را به شما نشان بدهیم. باز هم این نکته را یادآوری می‌کنیم که بهترین زمان سفر به جزیره به هدف شما از سفر بستگی دارد. بهتر است با بررسی شرایط و در نظر گرفتن سلیقه خود و با کمک توضیحاتی که ارائه دادیم بهترین زمان برای سفر و خرید تور کیش را انتخاب کنید و مطمئن باشید که سفر به جزیره کیش در هر فصل و زمانی جذابیت‌های خاص خود را خواهد داشت و به خاطره‌ای فراموش نشدنی تبدیل خواهد شد.