هنرمندان از اقشار پرطرفدار و مورد توجه در جامعه هستند که زندگی شخصی شان برای هواداران جذابیت زیادی دارد و کوچک ترین مسائل مربوط به زندگی شخصی آنها میتواند خبرساز شود.

عکس همسر بازیگران معروف ایرانی +تصاویر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

در میان هنرمندان کشورمان برخی همسر خارجی دارند و سالهاست که زندگی مشترکشان در کنار هم ادامه دارد

در ادامه این مطلب به هنرمندانی که همسر خارجی دارند اشاره می کنیم.

احمد نجفی

احمد نجفی یکی از بازیگران پیشکسوت دنیای هنر است که همسر خارجی دارد. دریا همسر اوکراینی _روسی احمد نجفی است که در حدود 20 سال با احمد نجفی اختلاف سن دارد و زمانی که 21 ساله بود بعد از آشنایی با احمد نجفی زندگی مشترکش را در کنار او آغاز کرد.

همسر هنرمندان

یوسف تیموری

یوسف تیموری یکی دیگر از چهره های ایرانی است که همسر خارجی دارد. یوسف تیموری بازیگر سرشناس سریال زیر آسمان شهر همسری تایلندی دارد و دلیل ازدواج او با یک دختر تایلندی این بوده است که دختران ایرانی به دلیل بازیگر بودنش ذهنیت خاصی به او دارند.

همسر هنرمندان

ساعد سهیلی

ساعد سهیلی یکی دیگر از بازیگران ایرانی است که همسر خارجی دارد. گلوریا هاردی همسر خارجی ساعد سهیلی است که با بازی در سریال کیمیا و نقش آزاده در میان مردم شناخته شد. گلوریا هاردی همسر ساعد سهیلی تابعیتی ایرانی و فرانسوی دارد.

 آنچه دیگران می خوانند:

همسر هنرمندان

بنیامین بهادری

بنیامین بهادری خواننده و بازیگر کشورمان یکی دیگر از هنرمندانی است که همسر خارجی دارد. شایلی محمودی همسر دوم بنیامین بهادری، بعد از فوت نسیم حشمتی همسر اول او است که گفته میشود تابعیتی ایرانی و آمریکایی دارد. بارانا فرزند اول بنیامین از نسیم حشمتی است و حاصل ازدواج بنیامین و شایلی محمودی دو پسر به نام های بن سان و شایمین است.

همسر هنرمندان