برندهای چرمی بسیار شناخته شده و متنوعی در سراسر کشور وجود دارند که تقریبا تمامی آنها علاوه بر فروشگاه های فیزیکی دارای فروشگاه های آنلاین نیز هستند که کلیه محصولات چرمی خود را نظیر انواع کیف چرم مردانه و زنانه در طرح ها و رنگ های متنوع و بویژه با قیمت های بسیار متنوع در اختیار مشتریان خود قرار می دهند ، با نگاهی مختصر به آنها متوجه قیمت های بسیار متنوع و گاها اختلافات بسیار زیاد بین آنها می شویم .

علت اختلاف قیمت برندهای چرمی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مطمئنا تمامی افرادی که خرید های اینترنتی را به خرید های حضوری و سنتی ترجیح می دهند افرادی هستند که همه جوانب از جمله کیفیت محصول ، نوع برند ، نظرات درج شده توسط مشتریانی که محصول مورد نظر را در فروشگاه آنلاین خرید کرده اند و بویژه قیمت کالای مورد نظر خود را با چندین فروشگاه با هم مقایسه می کنند و در نهایت محصول مورد نظر خود را انتخاب و خرید می کنند .

برندهای چرمی بسیار شناخته شده و متنوعی در سراسر کشور وجود دارند که تقریبا تمامی آنها علاوه بر فروشگاه های فیزیکی دارای فروشگاه های آنلاین نیز هستند که کلیه محصولات چرمی خود را نظیر انواع کیف چرم مردانه و زنانه ، انواع البسه چرمی ، بوت و دستکش و کلاه های چرمی و غیره را در طرح ها و رنگ های متنوع و بویژه با قیمت های بسیار متنوع در اختیار مشتریان خود قرار می دهند ، که با نگاهی مختصر به آنها متوجه قیمت های بسیار متنوع و گاها اختلافات بسیار زیاد بین آنها می شویم .

2

لزوما همه ی این فروشگاه ها و برندهای چرمی همه محصولات را خودشان تولید نمی کنند و تعدادی از این فروشگاه ها به عنوان واسطه بین خریدار و تولید کننده هستند و محصولات و مدلهای مورد نظر خود به تولیدی های فعال و با تجربه که ممکن است گاها با چندین تولید کننده به طور همزمان همکاری داشته باشند سفارش می دهند و محصولات نهایی را در ویترین فروشگاه خود جهت عرضه به مشتریان قرار می دهند.

- برای مثال فروشگاه اینترنتی قدرتمند دیجی کالا یا سایر فروشگاه های مشابه را در نظر بگیرید ، همانطور که میدانید این Market place  قدرتمند ایرانی تنوع بسیار بالایی در محصولات جهت فروش دارد و هر روز به تعداد محصولات و فروشنده های آن افزوده می شود ، ولی بنظر شما ، آیا فروش این محصولات بدون دخالت واسطه بین تولید کننده و خریدار نهایی End User مبادله می شود ؟ مطمئنا خیر ، گاها یک محصول پس از تولید توسط تولید کننده بین یک یا دو شخص یا گروه واسطه و دلال مبادله می شود و شخص سوم یا ... به عنوان تامین کننده جنس محصول را جهت فروش در پنل فروش سایت دیجی کالا درج می کند و این شخص یا شرکت علاوه بر احتساب سود خود باید درصدی که دیجی کالا بعنوان کمیسیون و پورسانت پس از فروش محصول از قیمت نهایی کسر می کند را نیز به قیمت محصول بیافزاید پس گاها ممکن است قیمت یک محصول حداقل تا 40% (در خوشبینانه ترین حالت) نسبت به قیمت اولیه که میتواند بدون دخالت واسطه به فروش برسد افزایش پیدا کند.

- نکته دوم ، فروشگاه های برند چرمی را در نظر بگیرید که دارای تعداد زیادی شعب در سراسر شهر هستند و دائما در حال تبلیغات هنگفت و بسیار پر هزینه در بیلبرد های شهری ، تبلیغات تلویزیونی و ... هستند ، مخارج بالای شعبات و دفاتر فروش پر خرج با حقوق و مخارج تعداد بسیار زیاد کارمندان و پرسنل را نیز به آن اضافه کنید ، آیا سیاست قیمت گذاری و فروش محصولات تولید شده توسط این برندها ، بدون در نظر گرفتن این هزینه های سنگین امکان پذیر است .... ؟

3

اغلب مشتریان فروشگاه چرم فاخر که برای اولین بار با این مجموعه آشنا می شوند ، زمانی که قیمت های محصولات چرم فاخر را با سایر برند ها و فروشگاه های آنلاین و غیر آنلاین دیگر مقایسه می کنند متوجه اختلاف فاحش قیمتی محصولات آنها با سایر برند ها می شوند و شاید این سوال برای آنها نیز پیش آمده باشد که دلیل این اختلاف بسیار زیاد و قیمت بسیار پائین محصولات فروشگاه چرم فاخر به چه علتی است :

قبل از توضیح کامل نحوه سیستم فروش شرکت چرم فاخر که به جرات می توانیم بگوییم برای اولین بار در ایران اقدام به فروش این نوع سیستم نموده است ، دلیل اختلاف قیمت بالای سایر فروشگاه ها را برای شما عنوان میکنیم .

گروه تولیدی چرم فاخر با حذف کلیه ی هزینه های غیر ضروری خود در جهت به فروش رساندن محصولات خود بدون دخالت واسطه و فروشگاه های دلال و ... کلیه محصولات تولیدی خود را با حداقل سود و پائین ترین قیمت و تضمین ارزان ترین قیمت موجود در بازار در بین سایر برند های تولید کننده ی محصولات چرمی عرضه می کند . شما می توانید کلیه محصولات از جمله انواع کیف اداری چرم طبیعی زنانه و مردانه ، انواع کیف دوشی چرمی ، انواع کیف پول چرم ، کمربند چرم و ست چرم مردانه و زنانه انواع جاکارتی چرمی ، کلاسور و فولدر چرم طبیعی و ... را با تضمین خرید بهترین قیمت و با ضمانت یکساله چرم فاخر بصورت آنلاین خرید کنید .

ضمنا سیستم اصلی فروش شرکت تولیدی چرم فاخر فروش به صورت عمده فروشی محصولات می باشد ، به همین دلیل شاید تعداد محصولاتی که برای فروش عرضه می شود خیلی متنوع نباشد ولی مطمئنا خریدارانی که محصولات چرم فاخر را خرید می کنند از بابت کیفیت و قیمت خرید خود اطمینان خاطر کامل را دارند .

 

جهت مشاهده محصولات گروه تولیدی چرم فاخر که کلیه محصولات خود را با قیمت عمده و بدون دخالت واسطه و بصورت آنلاین تکفروشی میکند وارد سایت چرم فاخر شوید.

www.fakherleather.com

فروشگاه تولیدی کیف چرم فاخر