یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خواستار این شد که استیضاح وزیر اقتصاد به خاطر بورس در مجلس اعلام وصول شود.

درخواست اعلام وصول استیضاح وزیر اقتصاد به خاطر بورس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از رییس مجلس و همکاران خواستم استیضاح وزیر اقتصاد را به خاطر بورس اعلام وصول کنند که امیدوارم به زودی انجام شود زیرا مردم واقعا در مصیبتی گرفتار شده‌اند.

وی در تذکری به رییس جمهور اضافه کرد: اگر ماده ۳۱ قانون برنامه ششم توسعه اجرا شده بود خودکفایی در کشاورزی و امنیت غذایی حاصل می‌شد و دغدغه روغن خوراکی، شکر، مرغ و تخم مرغ را نداشتیم.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دهم دی‌ماه وزیر کشور اعلام کرد که تا چند روز آینده صادرات ماسک، کیت تشخیصی و دستگاه اکسیژن ساز آزاد می‌شود اما تا الان این ابلاغیه به گمرک نرسیده لذا از وزارتخانه‌های اقتصاد، وزارت صنعت، معدن و معدن و کشور می‌خواهیم این موضوع را عملیاتی کنند، چرا که در غیر این صورت ۱۰ هزار نفری که تولید ماسک می‌کنند بیکار می‌شوند و شغلشان را از دست می‌دهند و ۲۶۰ واحد تولیدی که مشغول تولید این محصولات هستند نیمه فعال می‌شوند.

حاجی دلیگانی تاکید کرد: در ابتدای کرونا ما کمبود این اقلام را داشتیم اما الان نه تنها خودکفا شده‌ایم بلکه می‌توانیم صادر کنیم.