مهر/ فرمانده نیروی هوایی با اشاره به رونمایی از کمان ۲۲ در بهمن ماه، گفت: این پهپاد از پهپاد کمان ۱۲ بزرگ‌تر است و قابلیت حمل مهمات بیشتری دارد و از دقت و قدرت عملیاتی بسیار بالایی برخوردار است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

امیر عزیز نصیر زاده با حضور در شبکه خبر به مناسبت بزرگداشت روز نیروی هوایی با اشاره به دیدار روز گذشته با مقام معظم رهبری، اظهار داشت: ولی امر مسلمین بر سر ما منّت گذاشتن و ما را در شرایط کرونایی به حضور پذیرفتند که جا دارد از ایشان به دلیل این لطف تشکر کنم.

امیر نصیرزاده با اشاره به حرکت همافران نیروی هوایی در ۱۹ بهمن سال ۱۳۵۷ گفت: حرکت نیروی هوایی بسیار تاریخی و مؤثر بود و کارکنان نیروی هوایی الهی ارتش در لحظات سخت به کمک انقلابیون آمدند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: ما در نیروی هوایی تجارب را از دفاع مقدس و شهدایی مانند شهید صیاد و بابایی فرا گرفته ایم و در سایه ولایت مسیر را رو به جلو ادامه می‌دهیم، بسیار خوشحالیم که عاملی برای تأمین امنیت کشورمان هستیم.

وی ناوگان هوایی نیروی‌هوایی را بسیار خوب و به روز دانست و گفت: ناوگان ما ناوگانی به روز و بسیار توانمند است و در کنار آن وارد تولید بمب افکن ها شده ایم که صاعقه و کوثر از جمله این بمب افکن ها است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه به توان پهپادی نیروی هوایی ارتش اشاره کرد و گفت: کارهای اطلاعاتی و عملیاتی به وسیله پهپاد ها به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌شود، مقام معظم رهبری درباره تحت تأثیر بیگانه قرار نگرفتن تاکید داشتند ما بر همین اساس حضور قدرت مندی در دفاع از کشور داریم.

نصیرزاده با اشاره به رونمایی از کمان ۲۲ در بهمن ماه، گفت: این پهپاد از پهپاد کمان ۱۲ بزرگ‌تر است و قابلیت حمل مهمات بیشتری دارد و از دقت و قدرت عملیاتی بسیار بالایی برخوردار است.

وی مردم یاری و مردی بودن ارتش را از ویژگی‌های ارتش و نیروی هوایی ارتش دانست و گفت: در حوادث مختلف ناوگان ترابری ما در خدمت مردم هستند، در بحث کرونا هم یک سال است که ناوگان ما در خدمت مردم هستند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش درباره ساخت تجهیزات و جنگنده‌ها، گفت: ما از جنگنده‌های کوثر و صاعقه استفاده می‌کنیم ما توان تأمین امنیت کشورمان را داریم و هیچ نیازی نیز به بیگانگان نداریم و این نوید را به مردم می‌دهیم که آماده پاسخ به هر تهدیدی هستیم.