ایسنا/ فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع چتربازان نیروهای مسلح در پایگاه شهید لشکری مهرآباد گفت: بی تردید رمز پیروزی و اقتدار ایران اسلامی، وحدت و حمایت همه جانبه مردم از آرمان های اسلام و انقلاب است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم بدرقه چتربازان ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی که به مناسبت بیست و دوم بهمن ماه، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به اجرای عملیات چتربازی در آسمان تهران پرداختند، گفت: مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی ایران با همدلی و اتحاد آحاد مردم انقلابی و رهبری هوشمندانه فرماندهی معظم کل قوا به سرعت طی می شود.

فرمانده نیروی هوایی ضمن تبریک این روز به همه مردم ایران اسلامی گفت: بی تردید رمز پیروزی و اقتدار ایران اسلامی، وحدت و حمایت همه جانبه مردم از آرمانهای اسلام و انقلاب است که به خوبی و در عرصه های حساس توسط مردم به نمایش گذاشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر چه دشمنان سالهاست در پی وارد آوردن خدشه به این اتحاد  و همدلی هستند، اما همواره در برابر بصیرت و روحیه معنوی و انقلابی مردم عزیزمان شکست خورده اند.

امیر نصیرزاده گفت: نیروی هوایی ارتش افتخار دارد در کنار سایر نیروهای مسلح ،همواره در تامین امنیت کشور عزیزمان تلاش می کند و قطعا با هدایت و رهبری مقام معظم رهبری و تلاش مسئولین خدوم و انقلابی و همراهی همیشگی مردم، شاهد رشد و شکوفایی و پیشرفت های بیشتری در عرصه های مختلف به ویژه حوزه دفاعی ونظامی خواهیم بود.

بر اساس این گزارش، بالگردها و چتربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی تحت هدایت عملیاتی نیروی هوایی ارتش و از مبدا پایگاه شهید لشکری مهرآباد به اجرای عملیات پرواز، چتر بازی و گلریزی پرداختند.