هزینه‌ای که برای خرید بازی از استیم باید پرداخت کنید، همان هزینه دلاری است که برای هر بازی تعیین شده است. درواقع شما می‌توانید گیفت کارتی با شارژ دلخواه بخرید! در حال حاضر مقدار شارژ گیفت کارت‌های استیم والت از 1.1 دلار شروع شده و تا 100 دلار ادامه دارد.

گیفت کارت استیم موبوگیفت، بهترین گزینه برای گیمرهای ایرانی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

آن روزهای اولی که نرم‌افزار استیم را روی رایانه‌ام نصب کردم، با خودم می‌گفتم امکان ندارد بخواهم پولم را برای خرید بازی‌های آنلاین هدر بدهم و فقط می‌خواهم از بازی‌های رایگان این پلتفرم استفاده کنم. اما حدود 3ماه بعد بود که دربه‌در دنبال راهی برای خرید از استیم می‌گشتم!

در همین شرایط بود که گیفت کارت‌ها به کمکم آمدند و توانستم با آنها، بازی موردعلاقه‌ام و بعدتر، بقیه بازی‌هایی که می‌خواستم را بخرم!

 

گیفت کارت چیست؟

کلمۀ گیفت کارت به معنی کارت هدیه است. اما به‌طور دقیق‌تر؛ گیفت کارت ‌ها یک‌سری کارت‌های فیزیکی و همینطور مجازی هستند که خرید از سایت‌های خارجی را برای ما راحت‌تر می‌کنند. بگذارید به جای بزرگ‌کردن ماجرا، با مثال دقیق‌تری قضیه را به شما توضیح بدهم.

من می‌خواستم از استیم، بازی "کانتر" را خریداری کنم. با توجه به اینکه نمی‌توانستم از پول رایج در ایران استفاده کنم، به سراغ وب سایت موبوگیفت که یکی از سایت‌های معتبر فروش گیفت کارت است، رفتم.

در این سایت یک گیفت کارت استیم که مخصوص خرید از پلتفرم استیم است، با حدود 30 دلار شارژ خریدم. بعداز خرید، یک کد برای من ارسال شد. به کمک کارشناسان و همینطور مقالات آموزشی که در خود سایت موبوگیفت بود، کدی که برایم ارسال شده بود را در استیم وارد کردم. به این ترتیب حساب من در این سایت دقیقا 30 دلار شارژ شد! بعد هم به راحتی بازی موردنظرم را خریدم.

2

 

چرا گیفت کارت؟

همانطور که بالاتر هم اشاره کردم، متاسفانه خیلی از سایت‌های خارجی بزرگ به ما ایرانی‌ها اجازه خرید نمی‌دهند. سایت‌هایی مثل استیم، ایکس باکس و... . حالا اینجاست که ما ایرانی‌ها از یک‌سری راهکارهای دور زدن تحریم‌ها برای خرید از این سایت‌ها کمک می‌گیریم.

از بین چند راهکار دور زدن تحریم‌ها که می‌توانید به کمک آنها اقدام به خرید از این سایت‌ها حتی از ایران کنید، استفاده از گیفت کارت کم‌هزینه‌ترین و راحت‌ترین گزینه ممکن است. چرا؟

چون در بقیه تکنیک‌ها شما باید هزینه‌های زیادی را برای خرید کارت‌های اعتباری و... پرداخت کنید، اما درصورتی که گیفت کارت بخرید، با کمترین هزینه حساب‌تان در سایت موردنظر شارژ می‌شود.

چه بازی‌هایی را می‌توان در استیم به کمک گیفت کارت ‌ها خرید؟

راستش را بخواهید این سوال از پایه اشتباه است! خیلی‌ها تصور می‌کنند زمانی که صحبت از گیفت کارت می‌شود، با یک سری محدودیت روبرو هستند؛ اما خب اصلاً اینطور نیست.

بالاتر هم گفتم، زمانی که شما کد گیفت کارت را در سایت موردنظر وارد کنید، حساب یا کیف پول‌تان به اندازه همان مقدار پول شارژ می‌شود. این یعنی در چنین شرایطی هیچ تفاوتی بین شما و آن کاربری که می‌خواهد از نیویورک آمریکا بازی موردنظرش را بخرد، نیست!

برای خرید بازی از استیم با گیفت کارت باید چقدر هزینه کنیم؟

هزینه‌ای که برای خرید بازی از استیم باید پرداخت کنید، همان هزینه دلاری است که برای هر بازی تعیین شده است. درواقع شما می‌توانید گیفت کارتی با شارژ دلخواه بخرید! در حال حاضر مقدار شارژ گیفت کارت‌های استیم والت از 1.1 دلار شروع شده و تا 100 دلار ادامه دارد.

شما هم هنگام خرید باید معادل این مبلغ را با توجه به قیمت روز دلار، به تومان پرداخت کنید. مثلاً اگر قیمت دلار امروز 20 هزار تومان است، حدوداً باید هزینه‌ای بین 200 تا 220 هزار تومان برای خرید گیفت کارت 10 دلاری پرداخت کنید.

3

برای خرید از استیم با گیفت کارت نیاز به تخصص و دانش خاصی داریم؟

برای واردکردن کد گیفت کارت در حساب استیم، نیاز است حدود  5 الی 6 مرحله، از ساخت حساب تا شارژ آن را جلو بروید. اگر این مراحل را از قبل می‌شناسید که خب نیاز به هیچ دانش خاص دیگری ندارید. اما اگر با ساخت حساب و همینطور شارژ کردن آن آشنا نیستید، باید از مقالات آموزشی کمک بگیرید.

من به شخصه روش ساخت حساب را بلد بودم و قبلاً این کار را کرده بودم. اما با توجه به اینکه بلد نبودم چطور باید حسابم را شارژ کنم، به سراغ خود سایت موبوگیفت رفتم و از کارشناسانش کمک خواستم. آنها هم لینک یک مقاله آموزشی تصویری را به من دادند که به کمک این مقاله به راحتی توانستم حسابم را شارژ کنم. پس عملاً در مورد این موضوع نیاز به نگرانی خاصی ندارید.

 

 

از کدام سایت گیفت کارت بخریم؟

راستش را بخواهید من خیلی در مورد سایت‌های فروشنده گیفت کارت اطلاعات کاملی ندارم! اما روزی که تازه با این کارت‌ها آشنا شده بودم و می‌خواستم یکی از آنها را بخرم، بعداز یک جستجو و تحقیق حدوداً 30 دقیقه‌ای، به سایت موبوگیفت رسیدم.

طبق آخرین مقایسه‌ای که انجام دادم، محصولات و گیفت کارت ‌های سایت موبوگیفت نسبت به دیگر رقبایش در این زمینه، قیمت مناسب‌تری دارند.

همینطور بعداز خرید متوجه شدم پشتیبانان این سایت با حوصلۀ زیادی مخاطبان را در فرآیند خرید و شارژ حساب‌های بین‌المللی همراهی می‌کنند.

علاوه‌بر اینها، سرعت بالای فعال‌سازی و ارسال کد گیفت کارت هم به نظر من یکی از مزیت‌های موبوگیفت است.

4

کلام آخر

خب، به انتهای مطلب رسیدیم. در این مقاله سعی کردم تجربه‌ام از خرید گیفت کارت برای خرید بازی‌های استیم را در اختیار شما عزیزان بگذاریم. در مقاله با موضوعاتی مثل گیفت کارت، نحوه خرید از استیم، مزایای گیفت کارت‌ ها، میزان هزینۀ لازم برای خرید آنها آشنا شدیم. همینطور در آخر یک سایت فروش معتبر کارتهای هدیه دیگر مانند خرید اینترنتی گیفت کارت اسکایپ به اسم موبوگیفت را به شما معرفی کردم.