در اینجا، ما 10 طرح محبوب و ترند طلا وجواهرات را شرح می‌دهیم که هم‌چنان مشتریان را خیره می‌کنند‌، برای خرده فروشان عملکرد خوبی دارند و توجه مطبوعات را به خود جلب می‌کنند.

پرفروش‌ترین دیزاین‌های طلا و جواهر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

از مقالات مجلات گرفته تا مغازه‌ها، قطعات خاصی از جواهرات وجود دارد که همیشه مد هستند.

طرح‌های کلاسیک در مناسبت‌های خاص، تولد و سالگرد از بین می‌روند، اما هم‌چنین به طور فزاینده‌ای توسط زنانی خریداری می‌شوند که به دنبال اضافه کردن جواهرات به جعبه‌های جواهرات خود هستند.

آن‌ها به جای پرداختن به جدیدترین مدل‌ها و سازگاری با جدیدترین روندها، یک خط از نسلی به نسل دیگر را ارائه می‌دهند و علاقه مدرن‌تری به "جواهرات برای سرمایه گذاری" دارند که کیفیت را بیش از کمیت در اولویت قرار می‌دهد.

در اینجا، ما 10 طرح محبوب و ترند طلا وجواهرات را شرح می‌دهیم که هم‌چنان مشتریان را خیره می‌کنند‌، برای خرده فروشان عملکرد خوبی دارند و توجه مطبوعات را به خود جلب می‌کنند.

10 طرح محبوب جواهرات

  • گردنبند زنجیری ساده

یک گردنبند بلند زنجیری ایستاده، ظریف، صاف و قابل تفسیر، به راحتی برای لباس‌های روزمره و حتی لباس شب قابل استفاده است. اتصالات را می‌توان با الماس و سنگ‌های قیمتی تزیین کرد و یا به سادگی به عنوان مهره‌های ظریف نقره استرلینگ باقی گذاشت.

محبوبیت گردنبندهای زنجیره‌ای ساده هم‌چنین می‌تواند به آب و هوای انگلیس مرتبط باشد.

  • دستبند تنیس

دستبند برجسته خطی الماس به طور مداوم در حال بازسازی است، اما بدون شک جذابیت آن در سادگی پوشیدن آن است. نسخه‌های سنتی معمولاً قطعات جواهرات ریز و درشت هستند، اما نسخه‌های قابل دسترس تر - که بعضی اوقات به صورت کش دار یا با کش ارتجاعی نامرئی طراحی می‌شوند - توسط تعدادی از برندهای به روز به فروش می‌رسد.

  • گل مروارید

یکی از جالب‌ترین طرح‌هایی که در سال های اخیر ظهور کرده مرواریدها هستند. اما این رشته‌های مروارید کلاسیک، آویزهای تک مروارید و حداقل گل میخ‌ها هستند که به فروش سال خود ادامه می‌دهند.

 

فروشگاه طلا جواهر زیواز یکی از معتبر ترین فروشگاه های انلاین طلا و جواهر برای خرید طلا و جواهر با قیمت مناسب و اطمینان از اصالت کالا است 

 

  • حلقه‌های انباشته

چه با الماس و چه با روکش نقره، مجموعه گسترده‌ای از حلقه‌های انباشته موجود در بازار امروز نشان می دهد که یک حلقه هرگز کافی نیست!

در همه موارد، مشتری‌ها صرفا نمی‌خواهند خود را آراسته کنند، بلکه با استفاده از جواهری خاص قصد دارند شخصیت خود را نیز منعکس کنند.

  • دستبند جذاب قابل ساخت

پاندورا شاید بیشتر به خاطر دستبند جذابش شناخته شده باشد - مفهومی ساده که به یک پدیده جهانی تبدیل شده است. مشتریانی که به دنبال راهی مقرون به صرفه برای علامت‌گذاری روزهای تولد، سالگردها، تعطیلات و زندگی خود بودند، آن را در دستبندهای جذاب یافتند و انتظار نداریم که این وسواس به این زودی‌ها پایان یابد.

نمایشگاه‌های گوناگونی برای نمایش این دستنبندها برگزار می‌شود.

  • تک الماس نمادین

مینیمالیسم کلاسیک مجموعه گل میخ‌های تک الماس یا آویز گرد الماس درخشان، همچنان مشتریان خود را جادو می‌کند. برای بسیاری از زنان، این شروع مجموعه جواهرات الماس آنهاس ، چه برای یک روز عروسی خریداری شده باشد و چه در یک سالگرد ویژه هدیه داده شود.

  • طوقه‌ها و النگوهای تراش خورده

دستبند نمادین عشق کارتیه - یک حلقه ساده از طلای زرد با جزئیات پیچ مانند - نمونه ایده‌آل این وسواس جواهرات همیشه سبز است. النگوها و طوقه‌ها به راحتی قابل انعطاف، عمدتا تک جنسیتی و در انواع نقره استرلینگ مقرون به صرفه هستند. این عوامل آن‌ها را به گزینه‌ای ایده‌آل برای هدایا و لباس‌های روزمره تبدیل می‌کند.

به علاوه، آن‌ها هم‌چنین فرصتی برای حکاکی و پیام‌های شخصی فراهم می‌کنند.

  • دستبند زنجیری چانکی

دستبند پیوسته زنجیری کمپانی تیفانی که دارای برچسب قلب نقره استرلینگ است، شاید یکی از برجسته‌ترین طرح‌های این برند باشد. دستبند زنجیری چانکی مناسب برای مردان و زنان، یک جواهر اصلی است که می تواند هم ظریف و زیبا باشد و هم چشمگیر.

دستبند طلا چانکی

دستبند زنجیری چانکی 

  • حلقه‌های طلایی

گوشواره‌های حلقه‌ای کلاسیک، چه در طلای زرد جامد چه از نقره‌ای با روکش طلای زرد یا فلزات سفید، به طور مداوم سازگار می‌شوند اما هرگز از مد خارج نمی‌شوند. نسخه‌های الماسی مورد پسند قرار می‌گیرند. اما اغلب ساده‌ترین گزینه‌ها هستند که چشمگیرترین تأثیر را ایجاد می‌کنند.

  • حروف اول، نام‌ها و امضاها

تاج‌های خانوادگی را فراموش کنید! حلقه‌های امروزی دارای حروف اول‌، علائم زودیاک، لنگرها، گل‌ها، سنگ‌های قیمتی و مینای دندان هستند ... هرچه شخصیت پوشنده را به نمایش بگذارد. مشتریان به سمت حروف، کلمات و حروف ابتدایی که از نقره استرل ایجاد می‌شوند، جذب شده‌اند. امروزه، وسواس با بیان غیرعادی‌تری از فردیت، مانند چاکراها، سنگ‌های متولد شده و کریستال‌های شفابخش ادامه می‌یابد.

سخن پایانی : 

در انتها پس از آشنا شدن با طرح ها و دیزاین های برتر و روز دنیا شما میتوانید انواع این طلا و جواهرات را در فروشگاه آنلاین طلا و جواهر زیواز به آدرس https://zivaz.ir مشاهده و  اقدام به خرید طلا و جواهرات  با اطمینان از اصالت کالا  بنمایید.