نیما کرمی در بخشی از اجرای برنامه صبحگاهی خود از تیکه جون دل که این روزها در اینستاگرام معروف شده است استفاده کرد که خنده او و همکارانش را به همراه داشت.

پای جون دل به صدا و سیما هم باز شد! +فیلم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

نیما کرمی مجری یکی از برنامه های صبحگاهی ایران است که بازدیدکنندگان زیادی را با خود همراه کرده است.

چه طوری جون دل، کلمه ای که این روزها در میان کابران فضای مجازی بسیار شنیده می شود.این کلمه را مردی به نام سیهل سنگرزاده راه انداخته که به سرعت همه گیر شد. چند روز پیش نیما کرمی در جریان اجرای برنامه صبحی دیگر که از شبکه آموزش پخش می شود درحال صحبت کردن درباره گرانی های گوشت و مرغ بود که با جمله سلام جون دل حرف هایش را تمام کرد.

همین حرف نیما کرمی باعث خنده خود و همکارانش در پشت صحنه شد.

بیوگرافی نیما کرمی 

نیما کرمی متولد 23 تیر 1356 در تهران ، مجری و گوینده است.

او فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران در مقطع لیسانس از دانشگاه آزاد است و اولین بار در سن 5 سالگی برای یک تیزر درباره واکسیناسیون در رادیو حرف زد ، سپس فرصتی پیش آمد تا در سال 1372 در سریالی به نام روزه داران کوچک برای مرکز اصفهان بازی کند ، بعد از آن در واحد دوبلاژ شبکه پنج سال 1374 کارش را شروع کرد و به پیشنهاد دوستان رادیویی پدر وارد اجرای رادیو و سپس تلویزیون شد.

صدای او تداعی کننده صدای پدرش شهریار کرمی است .

برنامه تلویزیونی

نیما کرمی با زینب زارع ازدواج کرده است و صاحب یک دختر بنام نیل هستند.نیل اولین فرزند نیما کرمی و همسرش زینب زارع است که در شب یلدای سال 92 متولد شد.این زوج در 18 مرداد 1397 صاحب یک پسر به نام محمدکیامهر کرمی شدند.