مهراب قاسم خانی با انتشار یک عکس، از ازدواج جدید پیمان قاسم خانی خبر داد.

ازدواج مجدد همسر سابق بهاره رهنما؛ همسر دوم او کیست؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

زمزمه ازدواج پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی از اواسط تیرماه امسال شنیده می شد.اما این دو هنرمند خبر ازدواج خود را تائید یا تکذیب نکردند.تا اینکه شب گذشته مهراب قاسم خانی با تبریک به عروس تازه وارد خانواده شان،خبر ازدواج برادرش با میترا ابراهیمی را رسما اعلام کرد.

اما ماجرا به همین جا ختم نشد و عروس خانم با انتشار عکس و استوری تبریک دوستانش مهر تائید قوی تری بر این  خبر زد.

پیمان قاسم خانی

میترا ابراهیمی دراین باره نوشت: امسال تولدی دیگر بود. گرچه وقتی اومده بودی خواستگاری، تو اینستاگرام برامون پیش پیش عروسی گرفته بودند.

ازدواج پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی حتی پیش از تائید رسمی هم حاشیه هایی به همراه داشت و عده ای اختلاف سنی 22 ساله این دو هنرمند را نقد کرده بودند.

ازدواج پیمان قاسم خانی با میترا ابراهیمی تایید شد 

پیمان قاسم خانی

بیوگرافی میترا ابراهیمی

میترا ابراهیمی متولد ۶۹ و فارغ التحصیل رشته‌ی روانشناسی است و در زمینه هنری نیز به حرفه‌ی کارگردانی مشغول است. او روانشناس و فیلمسازی جوان است که به تازگی اولین فیلم بلند مستند خود را درباره کامیار شاپور پسر فروغ فرخزاد کارگردانی کرده و این فیلم را در سیزدهمین جشنواره سینما حقیقت از پرده سینمای چارسو به اکران رسانده است.

فیلم مستند «کامی» به تهیه‌کنندگی پیمان قاسم‌خانی و کارگردانی میترا ابراهیمی ساخته شد، ولی آن‌ها از شرکت دادن فیلمشان در جشنواره فیلم فجر انصراف دادند.

پیمان قاسم خانی

تبریک حمید فرخ نژاد به پیمان قاسم خانی

حمید فرخ نژاد از اولین هنرمندانی بود که ازدواج قاسم خانی و میترا ابراهیمی زوج هنرمند را در اینستاگرام خود به  آنها تبریک گفت.

پیمان قاسم خانی